A Silent Hill f rendezője szerint a játék nem egy soulslike

Link másolása
Motoi Okamoto úgy véli, hogy ugyan a Silent Hill f egy akció horror, ettől függetlenül még nem válik soulslike játékká a kitérős, ellentámadós harcrendszere miatt, még ha az elsőre annak is tűnhet.

Aligha árulok zsákbamacskát, ha azt mondom, számtalan Silent Hill rajongó várja az újabb, Silent Hill f nevezetű horror címet, amelyet legalább annyira várnak a széria rajongói, mint amennyire a Silent Hill 2 Remake-et, és remélhetőleg megjelenés után is hasonló hatást kelt majd a legtöbb játékosban.

Néhány gameplay előzetest követően számtalan játékos fogalmazta meg azon véleményt, miszerint a játék kísértetiesen hasonlít a soulslike kategóriájú játékokra, azonban a Silent Hill f rendezője, Motoi Okamoto ezt teljesen máshogy látja:

,,A modern játékosok úgy vannak vele, hogy ‘Oh, ott egy stamina méter, dodge-olni is lehet’ és azt mondják ‘Oké, ez egy soulslike.’ Valójában ezek közül nagyon sokat klasszikus Silent Hill címekből emeltünk át. Ezek a dolgok nem újak és nem csak a soulslike játékokra jellemzőek, már időtlen idők óta részese volt az akció horror játékoknak. Ha rendelkezel ezekkel a dolgokkal, máris soulslike-nak vagy beállítva. És mi szeretnénk megismételni, hogy akció horror játék vagyunk, de nem vagyunk soulslike.”
forrás: IGN

A Silent Hill f szeptember 25-én érkezik PC-re, PlayStation 5-re, valamint Xbox Series X/S-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...