Elmagyarázták, miért foglal olyan sok helyet PC-n a Helldivers 2
- Írta: Baraaju
- 2 napja
A stúdió technikai igazgatóhelyettese, Brendan Armstrong a játék Steam-oldalán fejtegette jó hosszan, hogy a fájlok jelentős része duplikált, vagyis többszörösen elhelyezett adatokat tartalmaz. Ezt az eljárást pedig a régebbi HDD-k miatt alkalmazták, hogy csökkentse a betöltési időt. Csakhogy ez az SSD-t használóknak tök felesleges.
Azonban a fejlesztők abszolút nem vágták, vajon hány játékos használ még hagyományos merevlemezt. Armstrong csak egy becsült 12%-os arányt tud mondani ezekről a játékosokról, de ebben is bizonytalan. Ráadásul minden többjátékos küldetés betöltési idejét a leglassúbb player gépe határozza meg, szóval egyetlen HDD-s játékos is bosszantóan belassíthatja az egész csapatot. Ezért muszáj volt kitalálni valami megoldást.
Az igazgatóhelyettes viszont megszellőztette, hogy a következő frissítésben már lesznek optimalizálási lépések, amik mérséklik a játék méretét, de ezeknek csak alig érzékelhető hatása lesz, hiszen a friss tartalmak úgyis visszatermelik a megspórolt gigabájtokat. A későbbiekben az Arrowhead azt tervezi, hogy közös adatcsomagokat használ a duplikálás helyett, így kevesebb helyet foglal majd a játék. Igaz, ez a HDD-felhasználóknál növelheti a töltési időket.
Az Arrowhead vezérigazgatója, Shams Jorjani nemrég arról beszélt, hogy a csapat célja nem egy Helldivers 3, hanem a mostani rész hosszú távú támogatása. A stúdió jelenleg több technikai hibát javít, köztük összeomlásokat, teljesítményproblémákat és hanghibákat. Egy újabb frissítés október végére várható, de a komolyabb problémák orvoslása tovább tarthat.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.