Magazin PC, PS3, PS4, Vita, WIIU, X360, XBOXONE

A Gamekapocs legújabb magazinrovata.

Kelet és nyugat: A világ játékipara 2017-ben

A globális játékpiac 2017-re átlépi a 100 milliárd dolláros értéket. Hardcore játékok PC-n és konzolon, handheldek, MMO-k, casual címek, flash játékok, mobil és tablet kiadások, ők osztoznak a nagy pénzen. És megállás nélkül csak nőnek.

Open world játékok múltja és jövője

Nagy utat jártunk be az első felülnézetes Grand Theft Auto-tól a Watch Dogs-ig, de mi jöhet még? Milyen jövő felé tart a nyílt világú játékmenetet kínáló címek műfaja? Következő cikkünkben ennek járunk utána.

Ahogy még sosem láttad a konzolodat

PlayStationnel vagy Xboxszal minden gamer találkozott már, jó eséllyel te magad is tartasz egyet otthon, a tévéd alatt. Most viszont összeszedtünk húsz olyan ritkaságot, amiről talán még nem is hallottál.

Mobiljáték trendek, vagy valami ilyesmi

A mobiltelefonok és tabletek 2016-ra a teljes játékipar 27,8%-át fogják uralni. A mostani 17,4% helyett. Meddig nőhet még a piac, mi az érintőképernyős játékok sikere, és mennyi pénzt költünk el rá? Cikkünkből minden kiderül.

Zen Stúdió - interjú egy grafikussal

Szeretsz játszani? Érdekel a hazai játékfejlesztés? Kerülj beljebb kedves olvasó, hiszen ezt a cikked neked szántuk! Kötetlen beszélgetés egy hazai, és a nemzetközi játékfejlesztésben dolgozó Art Designerrel.

A legidegesítőbb játékhibák

Vannak játékhibák, melyek generációk óta visszatérő rémálomként kísértenek. De mik ezek? Vagy talán ami ennél is fontosabb. Hogyhogy nem irtotta még ki őket senki? Miért nem lehet végre elfelejteni mindet?

A tökéletes játékbefejezés nyomában

Egy jó befejezés meghatározza az egész játékot. Desszertként szolgál az együtt töltött idők emlékének, elbúcsúztatja a játékost, és pontot tesz a történet végére. Vagy épp ellenkezőleg. Előkészíti a folytatást.