Dragon Age 2 teszt

  • Írta: zoenn
  • 2011. március 15.
  • dragon age 2, teszt, xbox 360
Link másolása
Az éjfattyak előtörtek a föld legmélyebb bugyraiból, feldúlták Lothering faluját, a túlélők az új élet reményében menekültek el a rontás elől, Hawke is közéjük tartozik. A hős kezdetben még nem is ábrándozik a világ megváltásán, és több év telik el, mire Kirkwall városában magasztalják a nevét.

Olyan szellemi örökséggel a háta mögött, amit a Baldur’s Gate, vagy a Neverwinter Nights, a Bioware szinte makulátlan nyugalommal és zsigerből eredő tehetséggel alkotta meg Dragon Age első részét az Úr 2009. évében. A könnyen jött elismeréseket és a hullámzó minőségű kiegészítők sokaságára rácuppant rajongókat elherdálni igen kockázatos tényező, ha azt vesszük alapul, hogy a Dragon Age 2 bejelentésétől elkezdve némileg egyszerűsödött játékmenettel „kecsegtetett”, több akciót ígért, és azt, hogy kalandjaink nagy része egyetlen városra szorítkozik. A kanadai csapat nem úgy gondolta, hogy még szövevényesebb, még több lehetőséggel kecsegtető folytatást rak elénk, hanem pont ellenkezőleg. Akik a szerepjátszás miatt imádták az elődöt, az izometrikus taktikai képernyőt bújva, ők most csalódni fognak, de csak egy kicsit. Ámbár a némileg kötöttebb séma mégis teret enged a még kidolgozottabb történet elmesélésének, melyben nem feltétlen legendákat teremtünk, sokkal inkább koncentrál a főszereplőre, mintsem a végzetébe rohanó Ferelden sorsára.



Rögtön el is felejthetjük, hogy ismét órákat tölthetünk el karakterünk létrehozásával, ehelyett pár előre generált férfi és női modell mellett tehetjük le a voksunkat, és azt dönthetjük el, hogy milyen kasztba (harcos, mágus, szerencsevadász) szeretnénk tartozni. Kizárólag emberként vághatunk neki a kalandnak, igencsak kötött előtörténettel. Ugyan a programba importálhatjuk az előző játék mentéseit is, ám gyakorlati haszna nem túl sok van, csupán az, hogy a világszemléletünknek megfelelő módon érvényesülhetünk a folytatásban. Habár a Dragon Age 2 egy kiváló RPG, minden hozzávalója klasszikus, mégsem érezzük át monumentalitását, ami az elődben a mérhetetlen szabadságban és döntési lehetőségekben mutatkozott meg. Ehhez könnyű volt hozzászokni, így aztán kell némi idő, mire átállunk az örökös behatárolt stílusához.



Maga a történetmesélés is eltérő mederben hömpölyög: Hawke társa, Varric kezdetben erős túlzásokkal operáló visszaemlékezésein alapul és egy évtized eseményeit öleli fel. Az éjfattyak pusztításában felégetett Lotheringből indul a kaland, ahol számos túlélővel egyetemben a tengerparti városba, Kirkwallba menekül, ahol persze nem nézik túlzottan jó szemmel a nincstelen földönfutók áradatát. Nem is engednek be minket a belső városba, ehhez nagyobb hírnévre és gazdagságra kell szert tennünk. Ez az idő három nagyobb küldetésfolyamra oszlik, köztük akár pár év is eltelhet. Ahogy nő a politikai befolyásunk, a kulcsszemélyekkel és társainkkal való viszonyunk is emelkedik, szemrevételezzük a város igazi, romlott énjét, úgy a Blight fertőző mételyének fenyegetése is elharapózni látszik. Szegény éjfattyak még így is a háttérbe szorulnak némiképpen, sokkal inkább azt érezzük, hogy a városi intrikák nagyobb hangsúlyt kapnak, mint azt szeretnénk.



Kicsinyes érdekekről, rasszizmusról az elfek felé, szemlátomást veszélyes ellentéteket felvonultató metropoliszról szól a kaland. Egy nem éppen hétköznapi fantasy világról, ahol a templomosok és vérmágiával operáló mágusok fújnak egymásra, ahol a bevándorlók zárt ajtóba botlanak. Kicsit olyan, mint kishazánk, szélsőséges társaságok otthona, akik még nagy baj esetén sem fognak össze, hanem a saját hasznukat helyezik előtérbe. Hawke kezdetben egyszerű lótifuti munkákat vállal pusztán a megélhetésért, ám ahogy híre megy cselekedeteinknek, úgy figyelnek fel ránk a város irányítói, feladataink sokkalta nagyobb ívűvé válnak. Maguk a mellékküldetések száma is egészen elragadó, de még segítőink kívánalmainak megteremtésével is elüthetjük az időt. A partytagok szerencsére nem vállnak egy síkúvá sohasem, bár legyünk bármilyen jóságosak, vagy velejéig romlottak, az NPC-k és társaink hozzánk fűződő viszonya nem állnak arányosságban a kapott feladatokkal. Hiába nem tetszenek a módszereink fegyverhordozóinknak, készséggel megosztják velünk titkaikat és hűen követnek a halálba.



Kirkwall hatalmas város, és négy nagy kerületből áll. S bár keresztül-kasul be fogjuk járni, nem volt jó húzás a fejlesztők részéről az sem, hogy nem vándorolhatunk kedvünkre a kontinensen, a játék legnagyobb részét városlakóként fogjuk eltölteni. Hiába a szakma elismert úttörője a Bioware, nem tanult a német iparosok munkájából: az NPC-k és a kereskedők mindig ugyanott állnak, nem élik önálló életüket, nem dolgoznak, és a polgárok száma sem túl nagy, túl sivár a város. Ettől függetlenül előszeretettel látogatjuk a banditák rejtekhelyeit, az erődöt és a főbb nevezetességeket, mint a kocsmákat és bordélyokat, saját házunk is lehet, ha összevegetálunk egy kisebb vagyont. Ugyanolyan témájú belső tereken és utakon araszolunk, négy-öt témát vonultatnak fel, túl szögletesek, s később sem mutatnak fel kellő változatosságot. A Kirkwall földje alatt húzódó járatokban is elég sűrűn megfordulunk, jó pár rosszarcút küldünk a másvilágra és habár ott vannak a szomszédos hegyek, barlangok és az erdőkben való bóklászás is, az igazán lényeges küzdelmeket a falakon belül fogjuk vívni. Hiába ezerarcú a birodalom, ebből jó, ha egy tucatot vehetünk szemügyre. Értjük mi, hogy most nem állt rendelkezésükre fél évtizedes fejlesztési idő, a spórolást és az összecsapott munkát nem nyeljük le.



Szerencsére a szintlépés, a felszerelésük meghatározása és a kasztrendszer a jól megszokott, régivonalas ütemben halad tovább. Bár némi egyszerűsödés itt is felfedezhető, bőven van mód az egyedi finomságok kivitelezésére. Mikor szintet lépünk, három pontot oszthatunk el alaptulajdonságainkra, és egyet új képességek vagy varázslatok tanulására költhetünk. Szerencsére a szerteágazó képesség-fa tanulmányozásával elég sok időt tölthetünk el, tanulva a tapasztalatokból, legyen az aktív, vagy passzív skill, alapos fejtörést okoz az, hogy új tudományt szeretnénk-e elsajátítani, vagy a meglévőt tovább képezni. A varázsfőzetek és gyógyitalok most már egy méretben készülnek, a durvább páncélokat és fegyvereket kizárólag Hawke viselheti – nem tudjuk hova tenni azt a fejlesztői döntést, hogy a társaink csak a saját cuccaikat hordhatják.



A felhozatallal nincs gond, ám alig van idő minden egyes új nyalánkság kiélvezésére, máris találunk egy újat, vagy a kereskedő portékái között pillantunk meg valami fincsit, ami aztán nem hagy nyugodni, s a féltve őrzött aranyainkat áldozzuk be miatta. Virágot és egyéb nyersanyagot gyűjtögetve ismét gyárthatunk magunknak különféle italokat, és rúnákat is hozathatunk létre az erre alkalmas szakemberrel, ráadásul elég egyszer megszerezni a kívánt összetevőt, annyit vásárolhatunk a kész termékből, amennyit a pénztárcánk elbír. Az úton-útfélen megtalálható kódexlapokat gyűjtögetve az univerzum kiszélesedik, a háttér tényleg zseniális, nem csoda, hogy filmsorozat, képregény, hűtőmágnes, s miegymás készült már a Dragon Age világából. Meg is érdemli.



A harcrendszer (a radiális menüt tekintve mindenképp) a Mass Effectből jött, s ezúttal némileg kötöttebb formában szólhatunk csak bele a harcokba. Igen, normál szinten közelebb került a számítógépes és a konzolos változat, a harc pergősebb, még inkább fröcsög a vér, s társainkat eltérő viselkedési formákkal láthatjuk el, bár előre lefektetett taktika nélkül. A gyorsmenüből előcsalható képességek elsütése még mindig hasznos, főleg azok, melyek egy ideig meg is bénítják az ellenfelet. Mágusoknál szinte kötelező a vérmágiára rágyúrni, ahol már saját vérünket felhasználva süthetünk el durva varázslatokat. Szintén életmentő lehet a jó helyezkedés – bár erre a fejlesztők vérlázító módon reagálnak, elég sokszor pakol a satnyább társaink hátába ellenfeleket, ahol aztán borul a papírforma. A főellenfelek legyőzése kellemes kihívásokat tartogat, elég gyakori eset volt, hogy egyetlen állva maradt taggal vittem be az utolsó ütést. A küzdelmek annak ellenére, hogy nem kevés hack’n slash beütést kaptak, még mindig kellően mély lehetőségeket rejtenek, persze csak ha PC-n játszol. Konzolon játszi könnyedségűek – számukra erőses ajánlott már nehezebb fokozaton nekilátni a játéknak.



Mit sem ér az egész játék egy ütőképes party összeállítása nélkül. A Dragon Age 2-ben társaink nem szimpla papírmasék, hanem örökké civakodó, saját normákkal rendelkező személyek, akik bennünk látják mentorukat, s akik még küldetést is adnak számunkra. A megfelelő légkör megteremtése végett figyelnünk kell rájuk, s az arra érdemesebbeket ajándékkal meglepni. A háttértörténetük kiemelkedő és a sztori szerves és aktív résztvevői. Jó pillanatokat szerezhet a csapaton belüli versengés, akár egymás szavára is rákontrázva, s a barátság és szerelem sem elhanyagolható tényező. A kufircolás szinte mindennapi, nem kell feltétlen szeretnünk valakit ahhoz, hogy dugjunk vele, elég párszor elbeszélgetni a kiszemelttel, igazat adni neki, és máris mehet az erotika. Persze, akárhogy is formáljuk a sztorit, mindenki kedvében nem tudunk járni. Aki például megrögzött erkölcscsősz, azt hagyjuk otthon, ha éppen tisztességtelen cselekedetbe fognánk, mert nem veszi jó néven a tisztességtelenséget.



Nem árt felkészülni arra, hogy az előttünk álló küldetésnek leginkább megfelelő társakat vigyük magunkkal, hiszen szaktudásukra erősen szükségünk lesz és ez lehetőségek számában is meg fog mutatkozni. Az elődben imádtuk Morrigant, ezúttal Isabella testesíti meg számunkra a felszínre törő perverziót és minden moralitást nélkülöző életmódot. A párbeszédeiktől szinte padlót fogunk, e tekintetben még önmagát is felülmúlta a Bioware. A dialógusokat tekintve a játék mindinkább követi a Mass Effectben látott sémát, bár a képernyőn válaszlehetőségként csak félmondatokat olvashatunk, utalva a mondandónkat átitató cinizmusra, mély egyetértésre, vagy gonoszságra, a tényleges duma már bővebb, és hősünk végre megszólal.  Persze sokszor nem eléggé egyértelmű, hogy szavaink milyen érzést váltanak ki a partnerből, olyannyira szövevényes mindez, hogy átlátni is eléggé megterhelő.



Látványt tekintve komolyabb előrelépésre nemigen számíthatunk, a grafikus motor ugyanaz, amit már a Bioware játékaiban megszokhattunk, igazából a designon történt némileg komorabb és szürkébb változtatás, korántsem olyan színes és meleg, mint amit korunk szerepjátékaiban látni szoktunk. A mozgás jó, az arcmimika és karaktermodellek nem olyan elsöprőek, de ezt PC-n könnyű orvosolni, mindössze az extra textúrákat kínáló hivatalos csomagot kell letölteni. DirectX 11-es videokártya meglétével a külcsín tényleg észrevehetően jobb, de nem annyira delejes, mint azt elvárnánk. Bár alapesetben PC-n még enélkül is felülmúlja a konzolos verziókat. Hangzást és szinkront tekintve megszokott Bioware-minőség domborít, igazi minőségi végeredmény született ezúttal is.



A Dragon Age 2 bizonyítványát erősen lehúzzák az ismétlődő helyszínek és a nem éppen előrelépő változtatások, igazából viszont a saját magunk elvárásainak fényében nem tud kiemelkedni a játék. Pedig a Bioware célja csak az volt, hogy egy pörgősebb, mélypontok nélküli, finomra csiszolt RPG-t tegyen le az asztalra, amit a célközönség tetemes hányada imádni fog – a szűk hardcore réteget sem csapták feltétlen arcon, csak kiollózták az olyan opciókat, amibe a nagytöbbség bele sem szagolna. Igazából a játékoson múlik, hogy megérte-e, hosszabb távon csak így lehet működőképes a frencsájz. Egy világmegváltó, több helyszínt felvonultató kaland helyett kaptunk egy hősközpontú, hatalmi és politikai harcokat felvonultató, akciójátékra erősen emlékeztető egyveleget, rövidebb idő alatt teljesíthető küldetésekkel, mely a megszokottnál is érdekesebb karaktereket vonultat fel, még személyesebb történetbe ágyazva. Mindez pedig legalább 25 órát vesz el az életedből. A Bioware ismét nagyot alkotott, bár elsőre nem tudtuk hová tenni, a régi címek tudatában nehéz befogadni, de mindennek komoly okai vannak.

Kapcsolódó cikk

83.
83.
Rilara91
Valaki segítsen! Nem találom Sebastian Vael herceget, pedig minden cuccot ami kell letöltöttem és fel is installáltam őket. Elméletileg benne kéne, hogy legyen de mégsincs. Azt tudom, hogy merre keressem csak azt nem, hogy a Mélyutak expedíciója elött vagy után és hogy kelle valamilyen küldit csinálni elötte vagy kapok egy levelet valamilyen címen, vagy simán összefuthatok vele a templom elötti téren a hirdetőoszlopnál amikor épp Főpapnővel(Grand Claric) vagy kivel veszekszik. De az is lehet, hogy én nem raktam föl rendesen (nőből vok) pedig úgy raktam fel ahogy az írva vagyon. Valami javaslat?
82.
82.
bagoly000
nemrossz jatek csak lehetne valtozatosabb hanngulata terek helyek es tudanm mik melek kuldtesk fö kuldtesekk es fegyver kovasolni pánelt es mit tud magusal hasznalni hogy jo ruhakat csinajak vagy szerezek mert nem hosszu jatek jjo fegyvereket szerezni es midntn meg csinalni angolt sajna anyira nem vagom segithetnetek ps3 nyomom es magyarositas nincs ra
81.
81.
bagoly000
#70: szia segitenel hogy kovacsolok fegyvert pancelt es fegyvert es magus mmiyen fegyvereket hasznalhat es hogy jelzik melekuldiket ??? es 14 orajaj jatszom vele de nemjelöl most terkepensemiyen kuldetest s holszerzem meg aszt jo botot ruhat ami introba magus ruhaja ??????amator vagyok segithetnl ddd
80.
80.
bagoly000
#57: jol nyomod akkor kenne kis sitsg nekem 2 jatekom rpg be es nem vagom mik melek kuldetesek hogy jelzik fo kuldik hogy jelzik hol lehet aszt jo mágus ruhat megszerzni ami introbavan meg botját es mit lenne erdemes fejleszteni megszeretnem csinálni öszs mlek luldetest es hogy tudom magusoamt minel erösebr fejlszetni ???????jolene ha kis iformaciot adnatok nekem köszzzzz es 14 oranal tartok es nem jelzi kuleteseket

79.
79.
themoha
ezt vegyyem akkor meg, v a wicser2t? hangulatra, nehézségre, hosszra melyik jobb?
78.
78.
Józsi_Doe
Jó game. megtartotta az első rész minden erényét, és egy sokkal jobb sztorit kaptunk változatlan játékmenettel.
77.
77.
sigmastar
Ez a játék valami elb*szottul szar lett. Akciónak vontatott, RPG-nek meg vállalhatatlan. Kb. 2 órája tolom, de az életemet elunom rajta. Az első rész (és a Baldur's Gate-ek) után hogy lehet ezt csinálni? Olyan az egész, mint valami konzolra írt, óriáskardos manga hentelés. Szégyen.
76.
76.
Winterpsy
Sajnos hatalmas csalódás volt. Végigjátszottam, de nagyon szívtam a fogam. Mindig abban bíztam, hogy ahol tartok az még csak a game eleje és majdcsak jön valami eredeti benne. 2011-ben kb 5-6 féle helyszínnel, nem dinamikus NPC-kkel kiadni egy RPG-t nagyon gyenge minőség. Ennek ellenére mindenhol felpontozzák, pedig hatalmas visszalépés mind az elődjéhez mind a műfaji fejlődéshez képest.
75.
75.
Markijoe
#73: Köszöntem :) akk asszem megin elkezdem :)
74.
74.
ivanv
#72: a nő engem is érdekelne ha meg lenne ez a játék ;)
73.
73.
Joc1
#72: Mert biztos nem jársz kocsmázni :D A neve Isabela és a the hanged man pubban van miután megszerzed Anderst.
72.
72.
Markijoe
Hali, a főoldalon ami van kint kép és Hawke mellett ottvan az a csaj, őt melyik küldibe ismerem meg? mert eddig 2x kivittem a játékot de nem találkoztam vele :/

Aki tudja pls írja le, thx!
71.
71.
Attila8911
A 2 után elkezdtem újra az egyet. Hát srácok igen lehetett volna ezt még fejleszteni, de a 2höz képest most az 1-ben a harc kb olyan mintha debilek csapkodnának.
Hihetetlen lassú xD
70.
70.
IceColdKillah
Mivel fanatikus vagyok, ezért egy rouge-al az Origins, Normal módon szólóban úgy 24:36 illetve 25:42 körüli a tiszta játék idő.... még meg van a mentésem uhogy nem kamuzok, és mivel ps3-on tolom ezért nem is csalok...
68.
68.
Inmediasress
Nekem az a bajom hogy a játékon nagyon erősen látszik hogy el van nagyolva és csak kidobták hogy kaszálhassanak.
Ezt a gamet túlságosan el kapkodták ennek még kellet volna egy jó pár hónap fejlesztési idő akkor talán sikerült volna valami épkézláb sztorit alárakni illetve nem csak egy istenverte városban lófrálni ami ahhoz képest hogy milyen óriási nagyon sivár és kihalt. Teljesen irritáló hogy szinte egy küldetést se lehet megoldani harc nélkül a mellék küldik meg annyira unalmasak hogy ahhoz képest az első rész küldetései felüdülésként hatnak. Pedig én még nem is hiányolom az rpg elemeket nekem elég ha van jó sok párbeszéd meg kötődsz a társaidhoz mert van valami személyiségük itt kb 4-5 ször beszélsz a társaiddal az egész játék alatt akkor is vagy 2-3 mondatot és az esetek többségében kb semmit nem tudsz meg róluk vagy annyira felületesen tálalják hogy nem fog érdekelni.
**Spoiler** mikor feljösz a deep roads ból a testvéred haldoklik a főhős meg mond 1 mondatot azt is kb ilyen klisé szerű dolgot hogy jaj istenem meghal azt csókolom már vége is 3 év eltelt azt le van to@va hogy meghalt már csak az anyjával vannak ketten.**Spoiler** Ha van is párbeszéd a játékban az nagyon rövid és a legtöbb esetben még csak nem is érdekes ez nagyon gyenge teljesítmény egy biowaretől. A copy/paste barlangokról ne is beszéljünk. Azzal terelik a figyelmet hogy minden nőnek akkora melle van mint egy dinnye meg hogy minden sarkon rád támad valaki hogy teljen a játékidő ami egy idő után már nagyon unalmas lesz.
Csaták is röhejesek hullámokban jön az ellen a semmiből osztódással szaporodnak.Van vagy két boss fight ami izgalmasabb azt kész és még ráadásul nem is az utolsó boss, az röhejesen könnyű. Nekem nem az a bajom a játékkal hogy butítottak az RPG elemeken.
67.
67.
Macifasz
#66: Tudom, aztán haverok mondták, amikor panaszkodtam nekik, hogy "jól néz ki, kár, hogy kimaradt.":-D
66.
66.
Netsu
#65: Nem is vesztettél vele sokat,egy büdös ribanc a csaj. :)
65.
65.
Macifasz
#64: Lehet. Mondjuk az én 28 órámból hiányzik Isabel és az ő küldetései, mert...

!!!! SPOILER !!!!

...későn mentem be a The Hanged Man-ba, ahol ugye találkozni lehet vele, még a Mélyutak előtt.

!!!! SPOILER !!!!

64.
64.
Giggsy
#63: Nálam 36 óra lett, pedig én se sokszor haltam meg. Szerintem néhányan csak végignyomják a küldetéseket, a beszélgetésekkel, meg tradekkel nem törődnek. De lehet téved.
63.
63.
Attila8911
Ja, hát nem tudom h én lennék e béna v más de nálam 42 óra játékidő :d
62.
62.
Attila8911
Hát nekem bejött! Most kitoltom az 1.őt újra aztán ezt warrival :D
61.
61.
Exnem
Ez a játék atomzsírsirájkirály lett :)xDDDDD
!!!!!!SPOILER!!!!!!!
A személyes drámák voltak a kedvenceim benne :)
És az, hogy mondjuk a Deep Roadsra ha elvitted Bethanyt akkor be sorozták szürke kamarásnak ha nem akkor meg kör mágusnak :) Carverrel még nem tudom mi történik varázslóval addig még nem jutottam el :)
60.
60.
vuliem
Hát... ha ennyien lehúzták kommentekben az biztosan nem véletlen. Elég nagy dilemma nekem, hogy ezt vagy a Castlevania: Lords of Shadow-ot szerezzem be, mert érettségi után már kell valami új. De ennyi lehúzás után asszem a döntésem egyértelmű.
Pedig az első részt 4-szer kijátszottam és baromira bejött.
59.
59.
Skyer
#57: Igazad van. Érdekes pedig úgy emlékeztem, azonban most megnéztem xfire számolt óráit(mindig online) 20 volt. Bocs..
Viszont, még ez sem egy húdenagy játékidő...
58.
58.
Giggsy
Na én most értem a végére. Nekem összességében bejött, de azért vannak dolgok amitől a végére agyérgörcsöt kaptam.
Először is oké, hogy a játék egyik alappillére a harc, de miért van szükség belőle ennyire? Ha az ember végigmegy este az alsóvársoban cirka három rablóbanda támadja meg és nem ám három-négy ember, hanem vagy tizenöt-húsz. Mi a francnak ez? Én a játék alatt nagyjából Kirkwall teljes lakosságát kiirtottam ilyen formában. Mire jó ez azon kívül, hogy növeli a játékidőt? Nálam csak azt érte el, hogy a végén már levettem a harcok nehézségét casual-re, hogy minél gyorsabban átfussak rajtuk. A másik amit nem értek, hogy az még oké, ha az ellenséget irtani kell, de az Act 3-ban sokszor még a lehetséges szövetségesek is előbb támadnak, annak ellenére, hogy azért elég egyértelműnek tűnhet, hogy velük vagyunk. Az egyik főellenség is olyan, hogy bár az adott helyzetben gonosz, de azért mégiscsak a mi oldalunkon áll, erre azt is le kell kaszabolni.
És ha ezeket nem is számítjuk még akkor is ott van, hogy minden küldetés csak a harcról szól. Alig akad olyan ami változatosabb. Persze azért az sem segít az összképen, hogy tulajdonképp alig néhány helyszín van kidolgozva és például a barlangokban zajló küldetések összvissz kettő vagy három helyszínen zajlanak, csak az átjárók lezárásával kombinálják a mapeket. Ez azért pofátlan hanyagság, a többi hiba betudható annak, hogy azt gondolták így lesz majd jó.
Ezeket nagyon sajnálom benne, mert amúgy nagyon tetszene, nekem bejön ez a karakterközpontúság, a fix városban zajló sztori, meg hogy nem az egész világot kell megmenteni. Nem baj az, hogy néhány örök szerepjátékos klisét a kukába vágtak. A történet kellőképp kidolgozott és végig érdekes tud maradni, a karakterek jól ki vannak találva, még ha egynémelyik utálatos is, szóval minden adott volt ahhoz, hogy ez egy kimagasló játék legyen, csak sajnos eszméletlenül túlpörgették az egészet és ez sokat ront az összképen. Amíg az Origins simán megérdemelt 90% feletti értékelést, ennél a 80% eleje ami reális, de az a fajta gyűlöletkampány ami zajlik ellene az iszonyatosan nagy túlzás.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...