Brink teszt

  • Írta: zoenn
  • 2011. május 18.
  • brink, pc, teszt
Link másolása
Nem kell hozzá Nostredamusnak lennünk, hogy megjósoljuk: a globális felmelegedés nem vezet jóhoz. Csaknem az egész Földet árvizek árasztották el, a megmaradt szárazföldek birtoklásáért ádáz vérontás folyik. A Brink lehet az ökoterroristák kiképzőprogramja, hamisítatlan, nagyban gondolkodó mulitplayernek teret engedve.

Kicsit olyan a Splash Damage és a Bethesda közös játéka, mint az újévi fogadalmak tárgya: az elhatározás, hogy ezentúl nem gyújtunk rá, netán teljes kiőrlésű lisztből készült pékárút fogyasztunk, kevés zsiradékot veszünk magunkhoz, vagy teljesen a vega életmódot választjuk magunknak. Minden olyan jól hangzik kezdetben, aztán a lendület később úgyis alábbhagy. Valami ilyesmi sújtja a Brinket is: többet akart, de számos tényező szólt bele az önfeledt mókába, ahol az elhatározást nem követték tettek. Mindezt úgy, hogy folyamatosan online legyünk: mindegy, hogy a single-nek esünk neki, de egy óra múlva már a pokolba kívánjuk az agyhalott M.I.-t. Sokkal inkább delejes elfoglaltság élő csapatok ellen vívni a küldetésalapú multiplayert, vagy a Challenge módot, ahol maximum négy ember dolgozik össze. Kár, hogy a játék ezt állítja a fókuszba, s minden egyéb kierőszakolt offline mókára magasról tesz.


A közeljövőben bolygónkon komolyan elharapódzott a globális felmelegedés hozadéka: a sarkköri jégsapkák teljesen elolvadtak, így kiterjedt árvizek lepték el a szárazföldeket, s szinte már mindenhol a víz az úr. Az emberiség elkésett, nem talált magának új élőhelyet, a megmaradt száraz talaj Ark városa, az utolsó menedék, amely fejlett öko-rendszerének köszönhetően élhető teret biztosít. Az egyetlen gond az, hogy csupán 5000 ember megélhetését biztosítja, s 50 dühös ember cuppant rá a megmaradt forrásokra. A háború elkerülhetetlen. A feszültségek két frakció között pattannak ki leginkább: a biztonsági erők és a lázadók néznek egymással farkasszemet, a világ egy globális polgárháború szélén áll. A biztonsági erők Arkot tartják a kizárólagos mentsvárként, ezt védik foggal-körömmel, míg a lázadók már nagyban gondolkodnak: szerintünk a város nyersanyagát arra kéne felhasználni, hogy nekiinduljanak új szárazföldeket keresni a végeláthatatlan tengeren.


Elsőként kötelező besorolni a két oldal valamelyikébe, a megfontolt tesztelő szemrebbenés nélkül választotta az ellenállást, már csak a hűvösebb szellemiség végett is, majd aprólékosan testre szabtuk karakterünket és fejest ugrottunk a mély vízbe. A történet alakulásától nem fogunk hangos hümmögéseket hallatni magunkból, szinte csak azért van, hogy ne unatkozzunk a töltőképernyők bámulása közben, majd az ezt követő percekben pár szereplő diskurálását tekinthetjük meg átvezetőként a közelgő misszió kapcsán. Néha erőtlen drámai pillanatokat próbál meg ledugni a torkunkon a Brink, de összességében nincs hatalmas különbség a két frakció küldetései között, hamar kiszámítható minden, lényegében botok ellen vívunk multiplayerre hasonlító meccseket, eköré épül fel a kissé silány sztori. Aztán persze lelkesedésünk is alábbhagy a gépi ellenfelek intelligenciájától, és már ugrunk is fel a Live-ra, emberi riválisokat keresni.


Négy karakterosztály között választhatunk: ezek a Soldier, Engineer, Medic és Operative. Minden kaszt ugyanazokat a fegyvereket használhatja, igazából a különbségek a fejleszthető szaktudásukban vannak: a katona lőszerrel tudja ellátni a társait, az orvos gyógyít, a mérnök a gépi segédleteket javítja, az operative képes álcázni magát az ellenség szeme előtt. Vannak univerzális képességek is, ám a legtutibb perkek azok, melyek kimondottan egy-egy kaszt számára nyújtnak előnyt. A mérnökök lőtornyokat telepíthetnek, ha ezt a speckót már megnyitottuk, vagy pl. a katonák gyorsabb tudnak gránátot hajigálni, és hasonlók. Az operative már más tészta, sőt egy csapásra a kedvenc osztályunk lett: képes az ellenség külsejét felvenni és könnyedén járhat-kelhet az ő soraikban, mindaddig, míg közvetlen közelről le nem kaszabol valakit nevetve. Minden kasztra szükség van a meccsek során, elvégre néhány feladat csak adott típussal végezhető el, a recept kellően változatos, de igazán egyedi dolgokat nem találunk a Brinkben.


Ami viszont tényleg egyedi, hogy kezdéskor kiválaszthatjuk karakterünk testfelépítését is: ha azt szeretnénk, hogy alteregónk minél több fegyvert bírjon el, nosza, válasszuk a heavyt, de ilyenkor mozgásunk lassabb lesz. A medium az arany középút, attól eltekintve, hogy semmiben sem lesz kiemelkedő. Lowra állítva a muszklikat igen kevés mordályt cipelhetünk magunkkal, cserébe viszont tényleg ruganyosan és villámgyorsan mozgunk, a parkour szerelmeseinek ez lesz az ideális választás. Más kérdés, hogy ennek van-e értelme: a küzdelmeket futva és becsúszva, ugrándozva nem lehet megnyerni, kétségkívül szórakoztató, de aki erre vágyik, vegye elő újra a Mirror’s Edge-t.


A játékmenet viszont élvezetes lenne: attól függően, hogy melyik oldalon állunk a fő feladatunk a támadás, vagy a védekezés lesz, amely köthető egy bizonyos helyhez vagy személyhez – akit el kell kísérnünk egy megadott helyre, netán minden áron ki kell iktatnunk. Időnként meg kell próbálunk egy objektumot visszaszerezni és elfoglalni, netán minden energiánkkal megvédeni azt. A mellékküldetések célja minden esetben a karakterünk kasztjától függ, bár ezek csak 1-2 perces egyedi feladatok, ezek nélkül is peregnek tovább az események, s hiába akarják ilyen különcségekkel színesíteni a játékkal töltött időt, a lényeg mindig az, hogy több ellenséget öljön meg a mi csapatunk, mint a másik.


Mégis célszerű offline-ban nyomulni egy darabig, mivel szükséges gyorsan minél több tapasztalati pontot és pénzt begyűjteni. Máskülönben nem hinnénk, hogy a történet bárkit is lekötne, mert jelen állás szerint társaink gógyija egy fogyatékos papucsállatkához konvergál. A legnagyobb probléma az, hogy véletlenül sem megfontoltan haladnak előre, sőt, mosolyogva rohannak bele az ellenség géppuskatüzébe, s egyszer csak azon vesszük észre magunkat, hogy hopp, egyedül maradtunk a csatamezőn. Ami a VIP-személy megvédésekkor szinte lehetetlen küldetés. Persze innen szép nyerni.


A Challenge módban kicsit jobb a helyzet, tekintve, hogy azok zárt területen, egyetlen célért zajlanak, három nehézségi szinten. A célok változóak: lehetnek sima, fokozatos kihívással kecsegtető torony-versenyek, vagy parkour megmérettetések, de ide már inkább hívjunk online társakat, hiszen a megnyitható fegyverek miatt szinte kötelező egyszer végigzongorázni magunkat rajta. Szóval, kedves magányos játékos, ha csak a single miatt szeretnéd megvenni a Brinket, kérjük, ne tedd, takarítsd meg a pénzed, költsd inkább nőkre, tedd takarékba, vagy vegyél inkább hálózati kábelt és kösd rá a netre.


Kapunk egy raklap fegyvert is, melyekben az a szép, hogy nagyrészük már a játék elején elérhető, néhányuk viszont bizonyos kihívás teljesítése, vagy tapasztalati szint megszerzése után nyílik meg. Első pillantásra számos mordály bitang jól néz ki, de a látszat csal: különbségek szinte alig vannak, hiszen a gyakorlatban a legtöbbjük szinte azonos statisztikával rendelkezik. Nagyítóval kell keresni az igazán használható darabokat, mint a szinte egyetlen lövéssel mindenki leterítő Bolt Action Rifle, bár ennek újratöltése meglehetősen lassú. A legtöbb játékos – tapasztalataink alapján – megelégszik a sima gépkarabély+SMG kombóval. Persze fejleszteni is lehet a szintén megnyitható kellékekkel, mint a lézeres irányzék vagy távcső, s külön öröm, hogy ha már egy kiegészítőt megszereztünk, akkor az már rendelkezésre áll az összes fegyvernél is. Bár ez sem menti meg a játékot a tengernyi, szinte ugyanolyan csúzlik jelenlététől, ami jelentős hiba egy FPS esetében. Elfogyott volna a fantázia? Az irányítással nincs baj, a célzás viszonylag könnyű, a gránátdobás az elején kiszámíthatatlan, szokni kell, mire ötvözni tudjuk a mozgékonyságot a gyilokkal.


A látvány viszont éppen megfelelő, szinte hihetetlen, hogy a Doom 3 motorból még ennyi év távlatából mi minden ki lehet hozni. Ez főleg a nyílt terepekre igaz, maga a rajzfilmes, karikatúraszerű karakterekkel operáló stílus nekünk nagyon bejött. Más kérdés, hogy a mozgás kissé sete-suta, néhol a spórolás jelei mutatkoznak, meg aztán mindenbe belerondít egy tekintélyes fekáliát a szinte elviselhetetlen lag. Bárhol, bármikor előfordul, az első patchben radikális változtatásokat hoztak a fejlesztők: leredukálták a résztvevők számát 8-ra, de ez olyan, mintha félbevágták volna az egészet. Nem titok, hogy folyamatos foltozgatásra vár a Brink, megy is hajtépés rendesen, dacára annak, hogy az első DLC-t ingyenesre tervezi a Splash Damage, mintegy engesztelésképpen. A kevés zenére és a túljátszott szinkronra nem lennénk büszkék, de ez a legkevesebb, ami miatt szó éri a ház elejét.


Kicsit többet vártunk a Brinktől, noha a végeredmény egy erős közepes játékként kerül rögzítésre a bizonyítványba. Nem kellett volna erőltetni az egyjátékos kampányt, ha már ilyen gyatra a mesterséges intelligencia, az instabil netkód szintén nem egy jó ajánlólevél, ráadásul a késő tavaszi felhozatalban könnyedén víz alatt maradhat és megfulladhat a Brink, így hiába a pár ötletes újdonság és az egyedi látvány. Oké, hogy a multi mindenek felett áll, a lagot és a kevés pályát lehet később orvosolni, az ismétlődő játékmenetet már nem annyira. Erősen megosztja tehát a közvéleményt a játék, azok tényleg szórakoztatónak találják, kiknek bejön ez a támadó-védekező szisztéma és a hamisítatlan csapatjáték feeling, ahol tényleg mindenkire szükség van. Visszakanyarodva a cikk eleji gondolathoz, az ígéretek és a kivitelezés tényleg két eltérő fogalom, a Brink az élő példa erre. Álljon itt okulásként: még lehet menteni a menthetőt, kedves Spash Damage!

44.
44.
mortalgamer11
szerintem ez a játék nem éppen a legjobb volt a trailerhez képest . unalmas volt és nem volt benne semmi fordulat
43.
43.
kekvillam
nem kellet volna beleteni single-t béna
0-campaing nem jo szz*****r
42.
42.
nero66
Fúúúú, nekem nagyon bejön... csak kár h a mostani gép nem viszi. Remélem mihamarabb meglesz az új vas és tolhatom ezerrel a multit!!!!!!!! :P :D

A teszt szerintem se túl korrekt, de hát zoenn majd belejön az FPS tesztekbe is... ;-)
41.
41.
-OWERLORD-
sztem teszek 1 próbát vele már csak azé a karakter átalakító miatt is
40.
40.
giga321
Trailer alapján én is sokkal jobbra számítottam , aztán jöttek a gameplay jelenetek és nagyjából már kirajzolódott a fejemben hogy hogyan is lesz meg miként ez a cuccos. Szerintem nem rossz játék sőt ellehet vele játszani elég sokáig, fejlődhetsz a fejlődésnél kapott pontokat eloszthatod a 4 kasztra vagy az univerzálisra ami mind a 4-re ráirányul . Embereket testre szabhatod , test , testszín , arc , tetoválás ruha , ruha színek csomó lehetőség van benne. A pályák én még azt mondom hogy nem kevés mert sokáig tart mire az össze pályát kitapasztalja az ember és ráérezzen hogy "NA" Ő ebben a pályában nagyon profi stb. ( Mint én régen a CoD 2-ben hogy örültem neki amikor láttam hogy na Toujane jön vagy El Alamein , mivel azokban jó voltam ) . A Parkour jeleneteket lehetett volna még csiszolni és jobban kihasználni de nem azt mondom hogy most nem lehet , aki nagyon akar PK-ázni az tényleg a 3 test típus közül a legvékonyabbat válassza mert az tud falon ugrani és onnan elrugaszkodni meg ő tud a leggyorsabban futni , stb. Szerintem ez a játék egy nagyon erős 7-s vagy egy gyenge 8-as de inkább a 7-s mert még van még mit csiszolni rajta , bár szerintem így se rossz , single rész tényleg nem az igazi de a multi na az az igazi királyság.
39.
39.
zoenn
#38: Így van, jó játékot mindenkinek! :)
38.
38.
mephi
#35: Mivel szeretem az oldalt, elolvasok minden tesztet, még akkor is ha nem PC-s témához tartozik. Mivel van kommentálási lehetőség a Gamekapocs oldalán ezért szerintem természetes, hogy az olvasók véleményt formálnak egy teszttel kapcsolatban. Mindig is lesz olyan olvasó, jelen esetben ennél a cikknél én, aki nem feltétlenül fog egyet érteni a leírtakkal. Ha csak annyit ír, hogy szar a cikk, és nem indokol semmit, max csak ócsárol, azzal nem kell foglalkozni. De én összehasonlítottam napjaink legjobbjának tartott FPS-vel a COD-al és azt is elismertem, hogy a Brink nem hibátlan és nem 9.9-et érdemel.
Tehát ha mindenki blogot kellene, hogy indítson, ha nem tetszik valamelyik cikk számára, eléggé érdekes helyzet állna elő. De természetesen elfogadom azt a lehetőséget is, hogy Te bölcsebb vagy, és jobb rálátásod van mindenre, és az emberek tömegével fognak saját blogokat indítani a megvilágosodás jegyében...
Aki meg csak single miatt vesz meg egy kimondottan multira kihegyezett FPS-t ott gondok vannak. Ha mégis így dönt nem fog meglepődni, hogy az MI buta, mert jelen pillanatban nem nagyon van a piacon olyan FPS, ahol az MI kiválóan teljesítene...
Zoenn ha csak ennyit változik a helyzet, akkor már SZERINTEM reálisabb lesz a köv COD cikk: "Nem tudom ki írja az új CoD tesztet, de szóvá teszem, hogy ne CSAK rajongói szemmel nézzenek rá" A CSAK szón van a hangsúly részemről.
A téma részemről lezárva, azt hiszem ki lett vesézve ez a játék :)
37.
37.
Shotgun Blues
#26: Csak annyit írnék ehhez, hogy az MW2 laggoknál nem a Steam volt a ludas, hanem a P2P alapú multiplayer.
36.
36.
zoenn
#34: Nem tudom ki írja az új CoD tesztet, de szóvá teszem, hogy ne rajongói szemmel nézzenek rá, vagy olyan írja meg, akit hidegen hagy. Mondjuk a szerkesztőségben nem tudok ilyen személyről.
A Brinkhez visszatérve: szerintem összességében egy erős közepes cucc, vannak jó pillanatai is, érződik, hogy mást akartak letenni az asztalra - én is jól szórakoztam rajta, magánemberként. Tesztelőként viszont le kell írnom, hogy hol van szar a levesben. Tiszteletben tartom azok véleményét is, akiknek bejött a Brink, és biztos vagyok benne, hogy a Splash Damage kijavítja a hibáit.
35.
35.
nadi
Nyilván demokrácia van, de nem annyira, hogy az olvasók mondják meg, hogy milyenek legyenek a tesztek. El lehet mondani, hogy ezzel vagy azzal nem értesz egyet, meg, hogy szerinted a COD szar. DE ha ennyire szarok a tesztek akkor lehet egy blogot indítani, amiben a saját tesztjeid vannak. A lehetőség adott. A teszt lényege, hogy a single rész miatt nehogy megvegye valaki...és ez teljesen korrekt. Ha nem is lenne az, akkor is az oldal szerkesztői döntik el, hogy mi kerül ki és mi nem. Ez vagy el kell fogadni, vagy nem kell teszteket olvasni itt.
34.
34.
mephi
#33: Zoenn! Ez mind szép és jó, el is fogadom, amit írtál. Egyet is értek azzal, hogy nem érdemel mondjuk 8 pontnál többet a játék. Alá is írom, hogy a fegyverarzenál nem túl változatos. Megértem, hogy anadrexnek probléma, hogy nála akad a játék (Biztos vagyok benne, hogy nem a hardverigény miatt, mert nincs egy csúcs gépem, mégis simán folyik rajta a játék, és ahogy azt írtad is a Doom3 motorja megy alatta, ami nem mai darab. Tehát valamit a fejlesztésnél rontottak el, amit tuti javítani fognak. idővel.)
De ha a Gamekapocs következő COD tesztje, megint úgy fog kezdődni, hogy ez a COD rajongóknak íródott, és ha Te nem vagy az, akkor ne is olvasd tovább... Ha a COD köv részében még mindig scripteltek lesznek a jelenetek, az MI ugyanolyan hülye lesz, mint minden FPS-ben, a grafikai motor még mindig a régi lesz, immáron ezerszer felvarrt ráncokkal, akkor az látszódjon meg már a pontozásnál. Az is, hogy még nem jött ki hozzá ingyenes DLC tartalom...
Szóval ha a köv COD-nak is hasonlóan kemény értékelését várom.
33.
33.
zoenn
Szép jó estét, kedves egybegyűltek! Ez egy olyan helyzet, amikor mindenkinek igaza van. Nekem is, nektek is - kiknek bejön a Brink. Mi, a Gamekapocsnál felállítottunk egy tesztelési normát. Ennek lényege az, hogy a boltokba kerülő verzió alapján írjuk meg az elemzéseket. Egy súlyos pénzekbe kerülő TERMÉK-ről, egy fogyasztási cikkről, annak hibáit soroljuk fel, olykor nagyítóval keresve, részben más, műfajon belüli játékhoz hasonlítva. Véleményem szerint egy botokkal készül cucc is lehet élvezetes, ha odafigyelnek rá, lásd UT, Quake 3. Egyébként a kommersz címekhez, mint a CoD: BO tesztnél is meg lett említve a gyenge MI. Az, hogy MOST kevés a pálya, az hiba. Nem várjuk meg a DLC-t a végeredmény megírásánál, mindig az aktuális verzióról szól az iromány. Egyébként jelen állás szerint csak az első DLC lesz grátisz, de ne legyen igazam... Oké, hogy multis FPS-ről van szó, de single is lett bele rakva, ami a termékhez tartozik - ezen szegmens pedig gyenge, így meg kell említenünk negatívumként. Ha csak multit tartalmazna, picivel több pontot kapott volna, de hogy gyatra single-lel sújtott, így az levon a végeredményből Imádom az FPS-eket, hovatovább a kedvenc műfajom. A vásárló nem szeretne bakot lőni a bolti látogatásnál. Lehet, hogy a Brink később jobb lesz, mint tartalmilag, mint technikailag. S, ha már lag - a megszokottnál is bénább a netkód, próbaként betettem a Crysis 2-t is, ott nem volt ennyire mérvadó. Pedig a Brink lagjára mások is panaszkodtak, ezt a Splash Damage is elismerte. És megint itt jön elő az, hogy a tesztelt, legelső verzió ilyen hiányosságtól sújtott, amit nem lehet elhallgatni.
Remélem átjött, mire szerettem volna kilyukadni. Köszönöm a figyelmet, további jó gamekapcsozást.
32.
32.
anadrex
A pályák, a fegyverarzenál és még sorolhatnám, de úgy látom egész más az ami téged és egész más az ami engem megfog egy játékban. Ebben nekem nem volt meg az a feeling ami idekötött volna a gép elé. Trailer alapján ennél sokkal jobbra számítottam.
31.
31.
shatterhand
#30: melyik része unalmas és egyhangú?
Börtönös pálya megvolt mindkét oldalról? 4féle feladat egymás után.
Aztán jön a konténercity ahol szintén 4féle feladat van...stb,stb

Ehhez képest egy codban/killzoneban/battlefieldben a zászlófoglalás akkor micsoda?
30.
30.
anadrex
Szerintem teamfortress2 koppintás de annak is gyenge, zabálja a gépet mint az állat pedig nem olyan nagy durranás. Ennél sokkal faszább játékok simán elmennek a gépemen ez meg össze vissza szaraxik alig van fps-em. Jólsikerült trailer adja el nekik ezt a játékot. Unalmas egyhangú szerintem a tesztbe még fel is lett húzva.
29.
29.
szabovagyokk
Csak egyet érteni tudok az előttem hozzászólókkal, zoennek tényleg jó tesztjei vannak, de ez nagyon rossz lett, és mivel nekem bejön a játék sajnálom, hogy pont ez lett elszúrva :S. Remélem a pontozás és a felsorolt negatívumok (amikből a lag és a map INGYENES DLC-vel meg lesz oldva, valamint, aki a single része miatt veszi meg a játékot az meg is érdemli) nem veszik el a kedvét senkinek, mert egy félelmetesen jó játék lett, ami hihetetlen élményt nyújt és amire, ha ráérzel lángszóróval sem lehet kiszedni előle ;)
28.
28.
shatterhand
#26: Maximálisan egyetértek. Az itteni AI semmiben se különbözik a többi fps-ben rohangáló gépi társaktól. Annyi a különbség, hogy ott folyosón megy előre az ember és max bevárnak xy ponton. Itt meg feladatról feladatra rohangálnak, de ettől még segítenek.
A grafikát annyira leszólják sok kommentben minthogyha a cod nem lenne sivár vagy ronda. (én egyébként nemtom mit néznek egyesek,mert sztem szép és kidolgozott, max a hi-tech részleg letisztult).

Ingyen pálya, tartalom dlcben jön. Lagon is dolgoznak.
AMi miatt negatívot adok az az ,hogy elöbb adták ki a játékot erre ilyen hibák vannak benne. Akkor inkább dolgoztak volna rajta.

A sztorinak direkt utána néztem és 1-2 évvel ezelötti E3as beszámolón is már "nyílt titok" volt,hogy a sztori az botos multi lesz gyakorlatilag.( 576újságban vissza lehet keresni.)
27.
27.
vytros
26.
26.
mephi
Tisztelt zoenn!
Élménnyel szoktam mindig olvasni az RPG leírásait. (Eltekintve a fiaskót, amikor az XBOX-on tesztelte a Dragon Age-t, de hát csak az nem hibázik, aki nem dolgozik.)
Kérném, hogy a jövőben is maradjon ezen a területen, és az FPS teszteket kerülje el messze! Nem önnek való, és hozzá nemértésről tanúskodik.
Egy multira kihelyezett játékot single rész miatt értékelni, olyan, mint XBOX-on Dragon Age-t tesztelni.
A hőn szeretett COD kérdem én miért nincs ennyire lehúzva a buta MI miatt? vagy bármely más játék? Kétlem, hogy létezik olyan FPS, ahol bepissantanánk az MI által okozott élvezetektől. A lag-lag hátán is csak viszonylagos dolog, nálam hibátlanul megy a játék. A CODnál anno steamen szinte lehetetlen volt eleinte játszani, ezt akkor jótékonyan elnézték teszteléskor, majd a patch érkeztekor már nem volt gond. Itt persze nem várjuk meg a patchet, hanem lehúzzuk a játékot.
Kevés a térkép, de fog jönni DLC, tudom, ezzel az a gond, hogy itt ingyen fog jönni, és nem pénzért, mint más játékoknál.
A játék ettől függetlenül jó lett, de tény, hogy lehetett volna jobb is. Biztos vagyok benne, hogy idővel a patchek és a DLC-k rengeteget fognak dobni rajta.
Kérném, hogy a jövőben a Gamekapcson minden FPS-nél legyenek ennyire kemények, példának okáért a CODnál is, ami biztos ezúttal is hibátlan lesz, hiszen ott semmi sem scriptelt singleben, az ellenfél hihetetlenül okos, a grafikai motor a legmodernebb, sosem volt benne elnagyolt textúra, a kiegészítők eddig mindig ingyen jöttek, és a játék hibátlanul jelent meg, és sosem kellett hozzá azonnal patch...
25.
25.
jackknife
#20: ilor14!nem kéne egy lapon emliteni Bulletstorm-ot a Brink-elaz utobbi egy rakás sz...!!!De te még gyerek vagy ezért,elnézem neked!!! danyboy80
24.
24.
kebi90
Egy normál Single Player kampányt rakhattak volna hozzá, úgy talán játszanék vele unaloműzésként :)
23.
23.
Horvi14
hát azér ez nemteljesen olyan mint az első trailer volt... nekem úgynéz ki, mint egy TF2 copy...
22.
22.
Richi12
#19: ez is egy tpikus olyan game mint a counter strike csak akkor igazán jó ha haverokkal játszod!!!!
persze mással is élvezhető tud lenni de csak akkor tudtok összejátszani ha már tudjátok mit akar csinálni a másik!!
21.
21.
xboxman
én nagyon vártam a játékot
de már a videokonse jött be anyyira:/ de gondoltam jó lessz
aztán meg vettem és a legroszabb FPSE
20.
20.
ilor14
ez olyan bulletstorm-os
szóval új kifejezés: Bulletstorm-effektus
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...