Interstellar Marines

  • Írta: Daks
  • 2006. augusztus 24.
Link másolása
A 22. század hajnalán az emberiség elérte és belakta a világűrt. Büszke a technológiára, mely kiszabadította őt a Föld fogságából és nagyképűen tekint önmagára, hogy lemászva a fáról a jelenleg ismert legfejlettebb lény a világon.
Az ember életterének a Földön kívülre terjeszkedése új kihívásokat, nagy lehetőségeket, és persze sok veszélyt jelent. Eddig azt hittük, hogy odakint csak a sötétség és a hideg van, valamint meg voltunk róla győződve, hogy az ember a világ legerősebb és legokosabb lénye. Ezt hittük, de tévedtünk. Az idegenek nem nézik jó szemmel a hívatlan vendégeket, ezért egy olyan nehézfegyverekkel felszerelt hadseregre lesz szüksége az Egyesült Föld-nek, mely képes felvenni a harcot a legrémisztőbb alienekkel is. Ők a Világűr Tengerészgyalogosai, akikre most van szüksége az emberiségnek!


Az Interstellar Marines-t korábban Project IM néven emlegettük, így szólították ugyanis eleinte a dán Zero Point Software munkatársai. A játék stílusát tekintve egy belső nézetes sci-fi akció lesz, melyet a jelenleg ismert legerősebb motor, az Epic Games garázsában hegesztett Unreal Engine 3 mozgat meg. Lesz benne egy csöppnyi kalandelem, a története pedig tele lesz zsúfolva meglepő fordulatokkal, drámai párbeszédekkel és izgalmas akcióval. A készítők nagy hangsúlyt szeretnének fektetni a valósághűségre, ezért a karakterünk ezúttal nem egy Terminátor-stílusú szuperkatona lesz, hanem egy átlagos homo-sapiens, akit mellesleg profin kiképeztek és a legmodernebb védőruhával és fegyverrel szereltek fel.


A legfinomabb és legígéretesebb tulajdonsága, hogy az egyjátékos kampányt akár egyszerre négyen is játszhatjuk co-operative módban, azaz egymást segítve. Lesz benne egy leheletnyi RPG elem, egy csipetnyi arcade és persze egy nagy kanál taktikai akció. Azt hiszem ez az, amire azt tudjuk mondani, hogy „igen, ezt már szeretjük". A játékmenet nem lineáris lesz, tehát többféle módon is megoldhatjuk a ránk bízott feladatokat, sőt még a különböző események sem a nem létező forgatókönyv szerint fognak történni. Csak rajtunk fog múlni, hogy még több bonyodalmat okozunk-e magunknak, de ha ügyesek vagyunk, akkor megóvhatjuk magunkat a ballépések utóhatásaitól. A karakterünk a játék előrehaladásával egyre ügyesebb lesz, egyre több tapasztalatot szerez és egyre jobban is fog tudni lőni, akár egy RPG-ben.


A minket körülvevő helyszínek teljesen interaktívak lesznek. Minden kapcsoló működni fog, minden reagál majd, ha belelövünk és bármit csinálunk, az kihatással lesz a környezetre. Az Interstellar Marines az egyéni játékötleteket kombinálja a professzionális vizuális megjelenéssel, hogy ezzel egy még sosem tapasztalt élményt adjon. Egy komoly, jól felépített science fiction lesz, mely minden Asimov rajongó polcára kötelező jelleggel ki kell, hogy kerüljön!


A játékot már 2005 májusa óta fejlesztik és már tavaly novemberben olyan videókat adtak ki belőle, mely a profi szintű programozói tudásról árulkodik. Olyan érzés volt, mintha már akkor egy kész játékot láttunk volna, de akkor is jól tudtuk, hogy a megjelenés csak 2007-re várható. Megfelelő méretű pénztárcával rendelkező kiadót még nem sikerült találni a játékhoz (vagy csak nem árulják el), ezért is ilyen kevés a jelenleg rendelkezésre álló információ a játékról. A fent felsoroltakon kívül annyit már tudunk, hogy jelen cikkünk alanya egy trilógia első darabja, mely a PC-s, az Xbox 360-as és a Playstation 3-as szíveket fogja ostromolni.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...