STALKER: Clear Sky - DX9 versus DX10 képek

Link másolása
A PCGH oldal munkatársainak lehetőségük volt kipróbálni a Clear Sky majdnem kész verzióját, és ha már így esett, csináltak nekünk egy-két összehasonlító képet is.
A PCGH oldal munkatársainak lehetőségük volt kipróbálni a Clear Sky majdnem kész verzióját, és ha már így esett, csináltak nekünk egy-két összehasonlító képet is.

Ugrás a galériához

A nagyfelbontású képeken ugyanazt a helyszínt tekinthetjük meg DirectX 9 statikus módban, Full Dynamic Lightninggal, illetve DirectX 10 maximum beállítással. Oleg Yavorsky nem árulta el, hogy a szebb effektek csak a DX10 alatt érhetőek-e el, de biztosított mindenkit arról, hogy a motor alapos csiszoláson esett át, és mindenhogy pompázni fog.
31.
31.
Dcrysis02
39:Igen de az sem volt jó mert azok amolyan "hamisitott effektek" voltak :) Nem olyan szépek mint a DX10-es effektek.
30.
30.
ng0ofy
Nemmindegy??? Ha komolyan játszok vele, főleg multiban, akkor úgyis leveszik minden csiricsárét róla és úgy felhúzom a gammát, hogy elvakítja a k.urvaszép dx10es napot... Ha meg szépet akarok látni, főleg ilyen posztkommunista tájakat, kimegyek nagyanyámhoz a TSZ telepre... :D kis túlzással... :D
29.
29.
Ne4ndR
ez csak paraszt vakítás... crysis-nál is ez volt, dx10 meg minden aztán jött a hack amivel lehetett xp-n tolni az állítólagos dx10-es effekteket XD ez egy kurva nagy propaganda amit a microsoft pénzel hogy minél több vista fost tudjon eladni...
28.
28.
Metal fiú
36: de van ha jobban oda figyelsz fény meg meg még jobb az árnyék
27.
27.
felegyi
Régebben láttam egy techndemo féle "teszt" játékot, ahol teljes mértékében pompázott a Dx9 és a Dx10! Ott lehetett látni a különbséget. A Dx9-es kép sokkal szebben nézett ki mint itt a Dx10, a Dx10 meg közel oly valósághű volt mintha igazi lett volna... Csak hogy olyan effekteket egy jó darabig nem raknak bele játékokba mivel nincs olyan gép amin futtathatóak lennének.
26.
26.
rol88
25.
25.
Metal fiú
tuti hogy DX10 effektel játcok majd vele
24.
24.
Drider
Hát ez nem egy akkora különbség, mint egy DX8.1 Full és DX9c Full összehasonlításnál lenne. A DirectX 10-ben szerintem csak a pixel feldolgozás fejlődött, azon belül is csak a fény-árnyék telítődés. Az első képen viszont semmi különbség a két generáció között, viszont a DX9c 2004-es technológia, míg a DX10 2006/2007-es. Szívesen megnéznék egy olyan összehasonlítást, ahol egy jelenet maximálisan kihasználva az egyik és a másik eljárás teljesítményét lenne lefényképezve, mivel ezeket a shotokat nézve, a STALKER nem biztos, hogy 100%-ban kihasználja a DX10-et.
23.
23.
huszti
nekem a közéspő képek jobban tetszen és éelthűbbek is szerintem
22.
22.
benõmenõ
én nem tudom ti hogy vagytok vele de ez már sok játéknál feltűnt hogy a talaj ott is ez a homok úgy néz ki mint vmi hörcsögalom és ezen a dx10 sem változtat semmit
21.
21.
Dcrysis02
Hát akkor kapcsold le a Napot mert ha süt a Nap akkor a mi világunk is egy "fénykupac" XD
20.
20.
LonGleY
Elnézést, kicsit féleolvastam a képfeliratokat, így nem volt világos, hogy nem csak a felső kép a DX9-es. Így viszont azt lehet látni, hogy semmi lényeges különbség nincs a kettő közt. Hmm.. Alacsony DX9 felbontáson jobban tetszik. :]
19.
19.
LonGleY
Ja és a vicces az, hogy az ő saját DX9 beállításaik szeirnt sokkal élethűbb a játék, nem az a mézes-mázas fénykupac, mint a DX10.
18.
18.
LonGleY
Ez egy kibaszott Vista-reklám, semmi egyéb. A DX9-es képeken nyilvánvalóan a jobb érzékeltetés érdekében elfelejtették bekapcsolni a dinamikus fényeket. Ennyi...
17.
17.
Aramisz93
felegyi: DX10-ben is lehet látni, csak ott sokkal fényesebb, mivel a nap valósághűbben süti meg a platformot, és az árnyék is sokkal valósághűbben vetődik rá. Ja és az moha...ha arra gondoltál. Mármint a tavernára.
16.
16.
felegyi
2. Képen a High Dx9 1000x szebb mint a Dx10! Még a penészt is látni a fán.
15.
15.
Metal fiú
14.
14.
jeti93
Azért a DX10 tényleg mutatósabb. Itt még nem, de az Alan Wake-nél azért nagy hangsúly lesz a fényen. És nekem meg sokat számít a fény. pl: a Harry Potter 2-re emlékeztetett az a DX9 statikus nap
12.
12.
Dcrysis02
Ha figyeltél volna rájöttél volna hogy ez nem a végleges játék,ez egy preview verzió.A cikkben azt irják hogy még nem volt minden funkció elérhető a DX10 allat,igy még állitólag lesz egy két effekt ami itt nem szerepel.A jelenlegi DX10 effektek a volumetrikus tűz,kontraszt,god rays,és a füst.
12.
12.
Aramisz93
Dx10el sokkal valósághűbbek az árnyékok ez tény.
11.
11.
MictiaN
a második képen az van hogy a DX9 max beállításnál nincs ilyen terepcucc a "sátor" állványán.. azért más az árnyék.. :D nemtom hova tűnt, mert dx9 standardon van.. :D
10.
10.
klemid
DX10-en fakobak a szinek sztem.De viszont a 3. képen jobban láccik a DX10-en a nap.
9.
9.
demon68
a fények szebbek DX10-en de az árnyékok meg már ugyanolyanok. dx10 alatt is lehetnének ugyanilyen fények
8.
8.
Dcrysis02
Mert ebben a játékban a fények befolyásolnak majdnem mindent.Mi vet árnyékot,merre vet árnyékot,stb. Static LIGHTNING Object LIGHTNING Full Dynamic LIGHTNING...
7.
7.
coderman
#7 Ez elég gáz tényleg...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...