Natural Selection II - befutottak az első látnivalók

Link másolása
Megérkezett az első pár kép és az első igazi teaser videó is, a már önálló játékká vált Natural Selection II-ből, mely két csapatot uszít egymás ellen.
Megérkezett az első pár kép és az első igazi teaser videó is, a már önálló játékká vált Natural Selection II-ből, mely két csapatot uszít egymás ellen.



A játékot az Unknown Worlds fejleszti, az első rész közvetlen folytatásaként; az előző Natural Selection egy szimpla Half-Life multiplayer-orientált modifikációnak indult, amelyet a Source Engine hajtott. Pár videó már napvilágot látott a játékból, még ugyanezen engine használatával, ám anyagi okok miatt kénytelen voltak a fejlesztők egy saját bejárású motort készíteni, aminek a nevét még nem tudjuk. Mint az első résznél, a közösség most is kapni fog egy korábbi tech verziót a játékból, hogy pár rajongó által készített térkép is kerüljön a csomagba.

Ugrás a galériához

A játék a Steamen keresztül lesz elérhető, viszont a szóbeszéd szerint egy dobozos verziót is terveznek kiadni. A jelenlegi előrendelések szerint a játék durván 20 dollárba fog kerülni, míg a különleges kiadás 40 dollárba, természetesen sok extrával ellátva. A játékban két, 16 fős csapat küzd egymás ellen különböző helyszíneken, katonák és űrlények személyében. A teaser az egyik játszható űrlény kasztját is bemutatja, ami az "Onos" nevet viseli. A megjelenés idén ősszel várható, kizárólag PC-re.
9.
9.
Dcrysis02
8:Pontosan! :)

Mondták is az egyik linkelt videóban hogy nincsen sem idejük, sem erejük ezekkel foglalkozni, kevesen is vannak(pontosan négyen) és hogy így sokkal egyszerűbb a fejlesztés.
8.
8.
Gael
2:pedig rengeteg tehetseges kis csapatnak sokkal olcsobb.Azt vedd alapul,hogy egy ma futo nepszeru engine licenszdija 500.000 es 1.000.000 euro kozott maszkal.Az ar erosen fugg az igenyelt eszkozoktol persze.Na most tegyuk fel van penzuk,es licenszelik.Akkor jon egy hosszu betanitasi folyamat,a fejlesztoi eszkozok megismerese(amit sokszor aprankent juttatnak csak el a vevonek),rengeteg probalkozas es elhasalas,stb.

Amennyiben sajat fejlesztes a moci,akkor a jatek mar keszul a fejlesztes alatt,tobb hiba,de ezerszer hatekonyabb a szures,nincs betanitasi ido,es a vegen ok adhatjak el a licenszjogokat.Szerintem a projekt es a raeresztett csapat merete hatarozza meg,hogy megeri e sajatot fejleszteni.
7.
7.
Gael
Ha az ami az ajton "bejott" az egyik jatszhato Alien,akkor kivancsian varom az emberek fegyverarzenaljat.Van egy olyan sejtesem,hogy nem kis puskak vannak keszuloben
6.
6.
megalonagyix
az elsővel még nem játszottam, de 20 dollárért ez a meghajtóba fog landolni :D
5.
5.
HomoLudens
Sok sikert kívánok nekik ötletes kis csapatnak tűnik.
4.
4.
Dcrysis02
Ja, amúgy a második videó amit linkeltem már az új motorból van, és ingame jelenteket tartalmaz.Összekevertem a dátumot.
3.
3.
Dcrysis02
2:Az egyik ok az volt(a technikai gondok mellett)hogy túl drága volt a Source motor licensze számukra.Amatőr csapatból lett stúdió, ez az első valós munkájuk csapatként.
2.
2.
tjames
Nehezen hiszem el hogy olcsóbb fejleszteni egy saját grafikus motort, mint licenszelni egy mára már többéves jól bevált motort. Nem anyagi okok voltak ott....

Viszont nagyon szépnek tűnik a játék, kíváncsi leszek az ingame videókra
1.
1.
Dcrysis02
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...