Need for Speed: Shift - részletek az új patchről

  • Írta: ATi0021
  • 2009. november 6.
  • Hír
Információk érkeztek az új Need for Speed: Shift patchről: a készítők a bugok javítására, a stabilitás és a teljesítmény növelésre, s a javított irányításra igyekeztek koncentrálni.
Megérkeztek az első információk az új Need for Speed: Shift patchről: a készítők a bugok javítására, a stabilitás és a teljesítmény növelésre, s a javított irányításra igyekeztek koncentrálni.


A PC-s tábornak külön örömöt jelenthet a teljesítmény optimalizáció, sokat javult a dinamikus vertex buffer használata, sőt teljes támogatást kapnak az ATi-videókártyák. Sok a játék akadását előidéző hibát, az úgynevezett "fekete égbolt jelenségeket" és még sok mást javítottak ki a Slightly Mad Studiosnál. A javítások mellé érkezik némi kiegészítés is, így az online játékban a maximális játékos számot 8-ról 12-re emelték. A javításban megtalálható változások teljes listáját alant olvashatjátok.

Új tartalom, funkciók

  • A maximális online játékos szám 8-ról 12-re emelkedett.
Bugjavítások az összes platformon
  • Jelentős stabilitási és teljesítmény javítások
  • Autók irányításának javítása
  • Javítva a rossz helyen található fű pozíciója
  • Javítva a megszakított sofőr párbajok hibás végeredményei
  • Javítva a fordított balance csúszka
  • Javítva az online drift versenyeken helytelenül számított győzelmek és vereségek
  • Javítva a hiba, amikor a kölcsönkapott autó, felülírja a játékos karrier autójának tuning beállítását
  • Javítás, és jobb használhatóság a haladó tuning beállításhoz
  • Javítva az egymást követő eseményeken az első köridő mérése
  • Javított autó tuning beállítások, melynek néha nem volt hatása
  • Javítva a visszajátszás funkcióban a visszatekeréskor jelentkező probléma
  • Javítva a hiba, amikor sofőrpárbajban a kocsi festése alkalmilag csak fehéren jelenik meg
  • Javítva a helytelen képernyő, mely a játékos diszkvalifikációjánál jelenik meg
  • Javítva a hiba, amikor egy láthatatlan ellénfél néha megjelenik online drift eseményen
  • Javítva a verseny után jelentkező hirtelen akadás
  • Javítva az akadás, mely az X folyamatos nyomkodása után a Saját Garázs képernyőn jelentkezik
  • Javítva a pontból-pontba pályákon, tartott versenyeken található hely hiány
  • Online verseny után a kocsi festése visszaáll alapértelmezettre
  • A haladó tuning nem marad zárva újratöltésnél
  • Javítva a meghívásos eseményeken jelentkező hibás beállítások és ez által vezethetetlené válás (pl.:Veyron és Carrera GT)
  • Javítva a Lamborghini-k tuningolás után jelentkező alacsony top sebessége
  • Javítva a Corvette Z06 és Dodge Viper esemény kezdetekor jelentkező lassúsága
  • Javított AI autók
  • Javítva a tuning menü
  • Javított force feedback beállítás mentés
  • Javított multiplayer beállítások az AI ellenfeleknek és drift módnak
  • Javítva a helytelenül alkalmazott hátsó szárny matricák
  • Javítva a lobby-ban jelentkező akadás, amikor a kocsi választás képernyőn tekintjük meg a barátok listáját
  • Javítva a profil betöltés bug
  • Javítva az autó resetelése után fellépő külső alkatrészek rázkódása
PC-specifikus változások
  • Javított ATi-grafikuskártya támogatás
  • Javított dinamikus vertex buffer használat (teljesítmény optimalizáció minden PC-n)
  • Javításra került a versenyek első körében jelentkező akadás és összeomlás, mely csak bizonyos PC-ken jelentkezett.
  • Javított egyéni kormány beállítás PC-n
  • Optimalizáció a multi-GPU-s PC-kre
  • Javításra kerültek a szakaszosan hiányzó pálya hangok
  • Javítva a fekete égbolt jelenség
  • Javítva a LAN menü lassulása és akadása, amikor a játékos hirtelen tér vissza a főmenübe
15.
15.
killi
#15: Csak nem gondolod hogy a fejlesztők hibája?! Ne viccelj! Azok profik.

A kiadó liheg a nyakukon, és esélyük sincs befejezni...amióta vezetőség váltás volt ennél a buzi EA-nál, azóta csak a pénz!!!

Bugos fosokat adnak ki kurva drágán! Ez bassza a csőrömet. A MW óta csak szart adtak ki...nekik csak a pénz számít, leszarják azt, hogy mi jól szórakozunk-e, vagy sem...hát nem szórakozunk jól...és nem veszem meg egyik fosukat sem.
14.
14.
Dagobert_bácsi
#14: nem az EA-val van a gond ha nem a fejlesztőkkel, bár őket meg az EA fizeti úgyhogy nem tudom, én LETÖLTÖTTEM és nem tetszett, az underground 2 meg a most wanted sokkal jobb, jobban lehet tuningolni bennük, míg a mostaniakba van 4 kaszni készlet meg 6 féle szellőző és 10 féle spoiler meg 5 féle motorháztető amiknek a fele szénszálas és csak annyi a különbség bennük! már mind egy lenne ha nem is ölnének pénzt ebbe a Need For Speed-be amíg nem tudnak valami értékelhetőt kiadni mert az 10/-10
13.
13.
killi
Bazzmeg a szarrágó gecik! Ennyi javítás kell hozzá???!!! De nagy mák hogy nem vettem meg ezt a fost!!!

Nem is tudom, hogy van pofájuk eladni egy ilyen szart 12.000.- forintért!!!!!!!!!!!!!!!!!!És utána még azzal töltsem az időmet, hogy letöltögetek hozzá, meg barkácsolom a szoftvert helyettük? SZÁNALMAS BAZZMAG!!! SZÁNALMAS !!! MENNYIRE POFÁTLAN KÖCSÖG CÉG LETT EZ AZ ea...
12.
12.
ATi0021
#5 - Szerintem arra akartak célozni, hogy a vertex használat nem csak ATi-n hanem NVn is javult. Tekintve, hogy előtte csak ATi VGAról írtak.
11.
11.
bzsp
azé van 1-2 hiba. a demoban ez nem jött ki...
9.
9.
Slik
úgy megnyerném ezt a játékot
8.
8.
szambotomi
8: én is tökéletesen tudtam irányítani billentyűzettel, szóval már ketten vagyunk nagyon faszák :P
7.
7.
Sarkadi
Örülök neki,hogy végre jön már egy patch,mert nekem full.max-on látható egy pár bug! :-/

6.
6.
petimanus
Remélem billentyűn is irányíthatóbb lesz a javítás miatt, mert most játszhatatlan bizonyos részeknél.
5.
5.
GammaShock
#2 Ez fájt! xD



"Javított dinamikus vertex buffer használat (teljesítmény optimalizáció minden PC-n)"



Ez alatt mit kell érteni?
3.
3.
Mathia$
:O nem semmi!

Talán cod6ra is kaptok majd egy patchet hogy többen lehessen online tolni és nem csak 16 fő.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...