Az eddig is nyilvánvaló volt, hogy az autók megjelnítését illetően a Gran Turismo új része odavág minden korábbi próbálkozásnak. Most a pálya is fejlődött!
Az eddig is nyilvánvaló volt, hogy az autók megjelnítését illetően a Gran Turismo új része odavág minden korábbi próbálkozásnak. A Prologue és a korábbi demóverziók egyik nagy hiányossága volt azonban, hogy az autók mellett a pályák már eléggé haloványan és részletszegényen festettek.
Láthatóan nem szotyizással tölti a Polyphony a rengeteg halasztással nyert hónapokat, hanem minden erejükkel azon vannak, hogy minden utolsó kis erőforrást kicsavarjanak a Playstation 3 hardveréből. Az legfrissebb veziókban már láthatóak a felverődő kavicsok, a szálló por, a rengeteg guminyom, s a szuperrészletes pályaszéli fű és növényzet, pitypangokkal. A képek sajnos kézikamerával készültek, így nem a legjobb minőségűek.
Addig nem áll le amíg nem lesz tökéletes!
Te vagy az ÁLLAT!:)
Rágyúrnak a pályákra is!
Remélem a pályaszerkesztöben egyenként kell majd lerakni a füszálakat! xD
minimum 9.5-t fog kapni sztem a teszten majd.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.