Ubisoft: a DRM fontos a kreatív PC-s játékokhoz

  • Írta: InGen
  • 2010. április 18.
  • Érdekesség
Link másolása
A Ubisoft szerint azért van szükség arra, hogy a DRM-mel megvédjék a játékaikat, hogy így több pénzt fektethessenek bele a PC-s fejlesztésbe.
A Ubisoft szerint azért van szükség arra, hogy a DRM-mel megvédjék a játékaikat, hogy így több pénzt fektethessenek bele a PC-s fejlesztésbe, kreatívabb, innovatívabb anyagok születhessenek.

 
Persze ők is látják mennyi panasz érkezik az online rendszerrel kapcsolatban, így alaposan a dolog fenekére néznek, s igyekeznek minél gyorsabban kalapálni rajta. A cég kreatív részlege szerint nagyon fontos a DRM, így ugyanis biztosítani tudják, hogy a komoly erőforrásokat igénylő PC-s fejlesztéseikből viszontlátnak valamit.

A következő anyag, ami a DRM védelmet használja a PC-re április 27-én megjelenő Splinter Cell: Conviction lesz, melynek X360-as változata most pénteken startolt el hivatalosan is Magyarországon.
15.
15.
Optimus Prime
#15: De és épp ezért próbálja azt megetetni velünk, hogy még több pénz kell tőlünk, hogy még felhasználó b***atóbb DRM-et üssenek össze.
13.
13.
mdr88
Bocs ha esetleg már valaki írt volna hasonlót lusta vagyok visszaolvasni... Az egy dolog hogy a PC-s fejlesztések árát a játékok árából akarják visszahozni de miért csak a PC-seket szívatják az X360-as játékok talán nem kerülnek pénzbe, vagy szerintük nincsen flash-elt X360 a világon. Ezek a faszkalapoknak majd 3 hónapjába került előhozakodni egy - az előzőekhez képest - értelmes kifogással, ami megint csak annyit mond el, hogy: "Igen kedves PC tulajok veletek akarunk minden fejlesztést kifizetteti legyen az bármilyen platform." Hát annyit tudok mondani hogy vágja le valaki a kezem ha még egyszer Ubisoft game-re költök.
12.
12.
Ecneb
Szerintem olyan roppant egyszerű a felállás, hogy ezzel is el akarják venni az ember pénzét, hogy ők majd fejlesztik ezt, fejlesztik azt- pedig mindenki látja hogy egy hülyegyerek is jobbat csinál- közben csak a pénzt akarják behúzni, hogy vehessenek egy jobb kocsit.
11.
11.
Eddie Krueger
Nem vágom. Miért lenne több pénz a játékok fejlesztésére attól, hogy beleölnek egy rahedli pénzt a DRM fejlesztésébe, amit aztán úgyis feltörnek, még akkor is, ha a fejükön állva kukorékolnak az UbiSoft managerei? XBox-ra megéri kiadni a stuffokat, PC-re nem? Ne kacagtassanak már.
10.
10.
felegyi
Csakhogy MOST fognak nagyot koppanni a srácok, mivel nem lesz olyan épeszű ember aki ezután megvenni a Convictiont, ez már az AC-nél is látszott; a toplisták közelébe nem került a játék, aki megvette az is szidta a védelem miatt... az meg megint egy dolog hogy vár az ember 1 hónapot és hopp, ott az offline működő warez version! Sok oldalról látni olyan mondatokat hogy Bye bye SC!
9.
9.
kreativabb, innovativabb játékokat adunk ki, ez jó duma.

tudtommal, ha csak nincs egy év késés a két verzió között, a konzolos és a pécés verziók szinte teljesen ugyanazok.

ott kezdődne a kreativitás hogy vmi pluszt adnak hozzá a késés fejében, gondolok itt plusz tartalomra, nem pedig "védelemre".



szerintem talán inkább azt akarta mondani, hogy:

azért van szükség a védelemre, hogy egyáltalán kiadjuk a játékokat. igy kivánunk a warez ellen fellépni, mely (elvileg) sok pénzt húz ki a zsebünkből. ennyi.
8.
8.
dzsiádzsó
#8:

És végül is ott a pont, aki akarja feltöri, így megint csak a legálba tolni vágyok, esetleg net nélküliek szopnak...
7.
7.
tingting
Es mit ernek el vele ha DRM vedelem van?Az AC2 ot is feltortek es offline servereken jatszanak vele.Szovall semmit nem er az egesz DRM.Ezzel csak a vasarloknak tesznek rosszat...
6.
6.
Hablaty
Elérkeztünk egy olyan szintre amikor egy letöltött játéktól többet kapunk, mint egy vásárolttól. Kösz ubi
5.
5.
dzsiádzsó
Hát nem tudom nem mondom hogy nincs ráció abban amit mond, de azért eléggé sarkított, és így hülyeségnek hat.

Ott a CoD amit még kreatívnak se mondanék, csak simán minőségi veszik is, vagy konzolon a GoW, ami már kreatív volt, és nem is csak a warez miatt volt liveon sokáig legnépszerűbb multi.



Ronda világban élünk, és ugyan marha jól hagzik adjatok pénzt jobb játékot adunk ki, csak éppen más fejlesztő a járhatóbb utat választja, minőségi játékot adok ki, és lesz is belőle pénzem....

Amúgy Uborka szerintem pc-s oltja ezzel, mert konzolon elég minőségi stuffokat nyomat, veszik is szerintem mint a cukrot
4.
4.
MadDragon
Már csak azért is baromság, mert ugyanazt kapjuk PC-re, mint konzolra csak később...

Én legalábbis nem vettem észre, hogy a PC-s AC2 kreatívabb lenne, mint a konzolos. :P
3.
3.
Dcrysis02
#1: Ha meggyőzik a fejeseket hogy kevesebben fogják leszedni a játékot, akkor nagyobb támogatást kaphatnak a projekthez, ami azt eredményezi, hogy jobb minőségű lesz a játék, nem egy egyszerű port.



Ezt elmondva, én is DRM ellenes vagyok. Felőlem azt raknak a játékba amit akarnak, elviselem míg nem zavar játszás közben. De az UBI ezzel túl messzire ment.
2.
2.
InGen
#1: jah, semmi köze a kettőnek egymáshoz, eléggé halandzsáznak
1.
1.
Maxxer
"A Ubisoft szerint azért van szükség arra, hogy a DRM-mel megvédjék a játékaikat, hogy így több pénzt fektethessenek bele a PC-s fejlesztésbe, kreatívabb, innovatívabb anyagok születhessenek."ez egy bullshit, a védelemnek mióta van köze a játék minőségéhez???Csak azokat vesztik el,így akik megvették volna.meg szerintem ha nem a védelembe ölnék a pénzt ,hanem a játékokba ,akkor megisvennék sokan.Assassin's Creed 2 -t nemis láttam eladási listákon. Steam is levette.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...