A Bioware reagált a Dragon Age 2-t ért vádakra

  • Írta: zoenn
  • 2010. július 14.
  • Érdekesség
A rajongók első reakciói nem voltak eléggé rózsásak a Dragon Age 2 első screenshotjait meglátva, a Bioware már most szeretne tisztázni egy-két dolgot.
A rajongók első reakciói nem voltak eléggé rózsásak a Dragon Age 2 első screenshotjait meglátva, a Bioware már most szeretne tisztázni egy-két dolgot. A fórumokon terjengő utálkozások leginkább a Mass Effectes párbeszédekre irányulnak, valamint arra, hogy a játék főhősét nem lehet testre szabni, sokan a régi rendszert szeretnék viszontlátni.

Nos a Bioware nem véletlenül adott már nekünk számtalan tősgyökeres RPG-t, a rajongóknak ez sem elég, nüansznyi adatokból vonnak le végkövetkeztetéseket, amit már a kanadai stúdió sem hagyhatott szó nélkül.

Főhősünk Hawke néven ismert, a Blight rontásának emberi túlélője, ellentétben az Origins számtalan fajával és testreszabási lehetőségével, Hawke fizimiskájába vajmi kevés beleszólási lehetőségünk lesz, mindössze kasztot és nemet választhatunk neki. Hősünk szinkronja is adott, ami a Baldurs Gate számtalan lehetőségei mellett egyértelmű visszalépés. Legalábbis a rajongók így látják. Így a folytatás úgy tűnhet, hogy a hardcore szerepjáték fanatikusoknak nem lesz elég, sokkal inkább a Mass Effect közönségének kedveznek.

A sorozat vezető írója, David Gaider pontosan így nyilatkozott:

"Számomra úgy tűnik, hogy az emberek az általunk eddig közzétett gyér adatok alapján már úgy hiszik ismerik a játékot és azonnal ítéleteket hoznak a jövőre nézve. Pedig nem szabad. Lehet, hogy ezeknek a funkcióknak a beépítésével ellenszenvet váltunk ki, holott míg nem láttad saját szemeddel, addig túlságosan is Mass Effectesnek tűnik. Több hasonlóság van persze, de vannak különbségek is."

Mark Kirby író szerint Hawke nem egyedi jellege is smafu, hiszen amilyen irányban fejleszted hősödet, olyan hatások lesznek érvényesek rá, úgy alakul ki az egyediség. Csak a játék elején lesz minden játékos számára egyforma. Véleményünk szerint a ME-s dialógusokkal nincs gond, hiszen az is jellemfüggő, hogy milyen mondatokat adunk hősünk szájába.

De hogy jó szájízzel fejezzük be a hírt, Gaider hozzátette, fel lehet ismerni egy-két szereplőt az Originsből a második részben is.
13.
13.
spidey
12.
12.
hedzsooo
Remelm, h faxa lesz a 2. resze is, mert az eddigi bejott ! :)
11.
11.
Dregnar
Hiányozni fog a törpe apritogépem :( de azért remélem sztori téren vagy izgalmas fightokkal elkápráztatnak :)
10.
10.
Adamknight
#9 Ebben igazad van, majd meglátjuk, hogy mi sül ki belőle :)
9.
9.
Ideniel
#3: A DA:O-ben az ember úgy érezhette, hogy ő maga a játékban irányított karakter, míg a ME-ben nem a játékos, hanem Shepard a játék főszereplője, aki helyettünk mondja el a tutit, mi csak különböző opciók közül válogathattunk (pedáns,semleges és seggfej opciók) a párbeszédek során. A DA:O relatíve rengeteg különféle kifutási lehetőséggel rendelkező párbeszédopciót kínált az egyes szituációkban, az embernek mérlegelnie kellett, hogy a céljai elérése érdekében melyik az optimális választás, míg az ME már a körmenü puszta felépítése és a színek által is árulkodó volt - a legkevésbé sem kellett gondolkodni. Az ME egy B+-kategóriás akciófilm megfelelője, míg a DA:O inkább egy kompakt fantasy-regényhez volt hasonlítható, s a kettő keveréke (szerintem) nem fog működni, ha csak nem a Planescape Tormenthez hasonló irányba próbálják terelni a DA2 narratíváját.
8.
8.
Adamknight
#7 Szerintem ez nem DaO 2 lesz, hanem csak simán Da 2, mert nem lesznek benne eredetek, ugyanis csak 1 háttértörténetet kapunk.

7.
7.
IceColdKillah
Huh! Megkönnyebbültem hogy nem fog kárba veszni a 3 női karim a 6-ból!



A BoiWare-nek üzenem hogy 2 királyból nem lesz isten! Mindig is kényes volt hogy ha 2 játék egyes elemeit összegyúrják! Bár a BioWare már letett az asztalra uhogy nem hiszem hogy csalódnánk a DaO 2-ben!



Én azt mondom hogy az első gameplay vidi után majd eldől a játék sorsa! Addig viszont nem érdemes olyan dolog után izgulni amit nem tudunk irányítani!
6.
6.
Szajolihoher
hát a grafika nem egy witcher 2,meg a hírek sem eléggé örömtelik:/
5.
5.
drat576
jó lesz ez, én nem aggódok
4.
4.
Antihero
Emlékszik még valaki arra, hogy mibe kötöttek bele először a Da1-ben? hogy hangot lehet választani, de nem szólal meg. Most megszólal, erre ez lett a gond. Sajnos még nem tartunk ott, hogy nyolcféle főhős szinkront bele lehessen tuszkolni a játékba. Ne szóljunk le valamit a fejlesztés első szakaszában. Három kép alapján fikáznak egy játékot. Majd az első trailer után aggódjanak.
3.
3.
Adamknight
Az, hogy főhősünk végre megszólal, nem úgy, mint a DA1-ben szerintem nagyon jó ötlet. Nem értem, hogy mi a baja némelyeknek ezzel a párbeszédrendszerrel... A képek biztos, hogy még a kezdeti stádiumból valók, szóval ettől 100x jobb grafikát fogunk kapni.
2.
2.
megalonagyix
nem hátha, hanem fog. i've been never disappointed in bioware
1.
1.
redner
hát szerintem se ítélkezzünk előre hátha valami nagyon durvát alakít a DA2 stávja

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...