Demons Souls - sosem kellett volna elkészülnie

  • Írta: InGen
  • 2010. augusztus 16.
  • Érdekesség
Link másolása
A Sony szerint hatalmas mázlinak, és több tényező összejátszásának köszönhető, hogy az utóbbi évek leghardcore-abb szerepjátéka, a Demon's Souls végül elkészülhetett. A fejlesztők nem fogták vissza magukat, megalkották a világ egyik legnehezebb játékát.

A Demon's Souls már tavaly kapható volt Amerikában, az öreg kontinensre azonban csak idén érkezett meg. Érdekes, hogy ennek ellenére a világ minden táján megelőzte a hírneve az eléggé komoly és nehéz szerepjátékot. Ami egyébként csak a szerencsés időzítésnek és a lágyszívű menedzsmentnek köszönheti, hogy egyáltalán elkészülhetett, mert normális esetben egy ilyen rizikós anyagot nem nagyon vállalna be egyetlen kiadó sem.

"A Demon's Souls egy olyan játék, amit marketing szempontból még elindítani sem szabadott volna. De most már úgy érzem, ha biztos vagy a designban, az ötleteidben és a munkafolyamatban, akkor sikeres lehetsz." -nyilatkozta Takeshi Kajii, az SCEA producere.

A játék rendezője, Hidetaka Miyazaki egyébként végig tudta, hogy túl messzire mentek, s az egyik legkegyetlenebb, legnehezebb szerepjátékot alkották meg, ami csak valaha készült. Sőt, alapból még ennél is tovább akartak menni: nem elég, hogy a Demon's Soulsban ha meghalsz, rengeteget veszítesz (tapasztalati pont, cuccok, stb.), de eredetileg még azt is bele akarták tenni, hogy ha a játékos meghal, akkor nem folytathatja tovább, hanem a program törölte volna a mentéseket. Végül ez utóbbi nem került bele, ezt még ők sem merték meglépni."Biztosak voltunk benne, hogy így túl messzire mentünk. A csapat végig arra várt, mikor fog a Sony szólni, hogy gondoljuk újra a játékmenetet, de végül nem szóltak!" -nyilatkozta Miyazaki. Habár sokáig mérlegelték a lehetőségeket, a kiadó végül úgy döntött, inkább engedi kibontakozni a From Software csapatát.

"A Sonynál próbálunk olyan játékokat kiadni, melyek a játékosok legszélesebb rétegeit képesek megérinteni, szóval kritikus döntés elé kerültünk: megkérjük a From Software-t, hogy könnyebbé, jobban elérhetővé tegyék az anyagot, vagy engedjük, hogy szabadon üldözzék a kreatív ötleteiket? Persze végül az utóbbi mellett döntöttünk, és szerencsére igazunk lett." -mondta megkönnyebbülten Takeshi Kajii.

33.
33.
Deepfreeze
Mondjuk attól, hogy nincs benne rendes mentés, nem lesz nehéz a játék, max idegesítő.
32.
32.
NECROSMOKE
#31: Az 1 kicsit már durva :/
31.
31.
Brundle
#30: Ez a game masodpercenkent savel, szal ha meghalsz nem tudod ujra betolteni a loadod..ujra kell nyomnod az egesz palyat.De jo vele jatszani szal nem gond :)
30.
30.
NECROSMOKE
De nekem akkor is kell mert jól néz ki.S ha meghalsz akkor tod lodolni is.Vagy nem?
29.
29.
mrbrodix
#26: Attól tartok, tévedsz.
Az ázsiai verziót valóban 19 körül lehetett importálni.(Lehet, hogy 17 volt, már nem emlékszem.)
Az USA, az más. A Deluxe kiadást 16 körül vettem platinumban.
28.
28.
adikas21
Ja Hard mod,ja hát én azon tolom,a cod 2 már ki is toltam 2x hardon ugy hogy egyszer se haltam meg.De amugy ha én leülök a cod elé 10 perc és nagyon könnyű hardon is.Multit utálom sok a cheater vagy mi.De régen jól osztottam rajta főleg sniperel.
27.
27.
farkasmilan
Nagyon jó játék, már régóta vágytam egy ilyen játékra, csak sajnos nincs ps3-am :(
26.
26.
Zoe01
#9: 19.900?? Mi? Tavaly (a játék megjelenésekor) 13k-ért importáltam az USA-ból...

Soha az életben nem volt az 20k. :)

Egy évre rá (múlt hónapban pontosabban) meg eladtam, aztán megvettem az EU-s Black Phantom Edition-t (amolyan collector's edition) 12k-ért.

Amúgy a játék nehézsége azért kissé túlvan hype-olva. Ha odafigyelsz, koncentrálsz, s taktikus vagy, akkor azért jóval egyszerűbb az egész. Azért ANNYIRA nem nehéz, mint ahogy azt sokan mondják.

Számomra a tavalyi év legjobb RPG-je.
25.
25.
Ca$h
#24: Jesszusom apa! CoD-on belül nem Core, hanem Hardcore... dereng már valami? ;)

Hardcore - Team Deathmatch, Headquarters, Search&Destroy stb. ...
24.
24.
adikas21
23:Ez a pontos címe?Mert youtubon beírtam de nem lelem.
23.
23.
Ca$h
#16: Ha zavar a CoD-ban az ilyesmi, akkor ajánlom neked a Hardcore-t, én csak azt tolom, egy lövés egy halál, a LEGJOBB a világon!
22.
22.
danez11
azt olvastam hogy nagyon fasza multi is van hozzá (pont olyan szemét, mint a single) :D
21.
21.
Brundle
Amugy aki meg nem hallott rola, eleg sok teszt van rola,meg magyar is.Googleba irjatok be es maris lehet olvasgatni. Tobb helyen az ev rpgje is lett.Sorry az ekezetekert.Amugy nem olyan szemet a jatek,ha meghalsz csak az adott palyareszt kell ujrajatszanod,es a cuccokat soha nem veszted el amiket addig szereztel..
20.
20.
Brundle
Amugy aki meg nem hallott rola, eleg sok teszt van rola,meg magyar is.Googleba irjatok be es maris lehet olvasgatni. Tobb helyen az ev rpgje is lett.Sorry az ekezetekert.Amugy nem olyan szemet a jatek,ha meghalsz csak az adott palyareszt kell ujrajatszanod,es a cuccokat soha nem veszted el amiket addig szereztel..
19.
19.
Oliv3r
#17: nem, nem is fog, ps exkluzív
18.
18.
Ca$h
#15: Sajnos nem minden játékból kapunk tesztpéldányt, sokszor nekünk kell megvenni a játékot, hogy tesztet írhassunk róla...
17.
17.
adikas21
Na ne Pc-re nem jött ki?
16.
16.
adikas21
Én már rég ilyen játékra várok,cod -bol is jó lenne kidobnának ilyet,sokszor több lövés után is szaladgálok holott igazábol már egy lövéstől 90% nem lehetne felálni.
Bele kelelt volna tenni az a mentés elveszitőtt,igazi kihivás lesz ez a játék ,remélem egy jó fantasy nézek is róla youtubon trailert.
15.
15.
bitbandita
#9: Ilyen esetben nem lehetne esetleg, hogy a hazai forgalmazó megdobjon egy tesztpéldánnyal? Még ha nem is örökbe, max kölcsönbe? Mindenki jól járna: Te kijátszhatnád ezt királycsászár gammát, mi egy jó teszttel többet olvashatnánk, és szerintem még a hazai forgalmazó is jól járna, mert biztos vagyok benne, hogy nem egy gémer a teszt hatására döntene a játék megvásárlása mellett. Egyszerű, de nagyszerű, nem? Ráadásul sok helyen működik is. Ok, kis hazánk egy speciális eset, tudom...
14.
14.
bitbandita
Az szerintem tényleg túlzás, hogy ha a játékos meghal, akkor a program törli a mentéseket. Ezen kívül viszont a nehézséggel semmi gond sincs, sőt. Ez a nyilatkozat is jól jellemzi a mostani trendet, miszerint ha valami nem casual, akkor az már nem is lehet sikeres, tehát meg sem próbálnak tenni ellene, mert a kiadók nem kockáztatnak. Ehhh...
13.
13.
The Lone Drow
Hiú ábránd volt azt feltételezni, hogy nem ps3 exkluzív. Nagyon fáj érte a szívem:(
12.
12.
Ca$h
#10: maximum egy hónapos játékokról írunk csak... úgyhogy esélytelen. SRY!
11.
11.
Beau
Én kb. 20-30 percet gameltem vele. Nekem nagyon tetszett.
10.
10.
Oliv3r
#9: oké, megértem. és egyébként lesz pótolva, vagy már így mind1?
9.
9.
Ca$h
#7: jaja... de nem volt kedvem megvenni 19.900-ért, csak azért, hogy írjak nektek egy tesztet róla... gondolom megérted! Főleg, hogy azt se tudtam akkor még, hogy ekkora nagy zsírkirályság a játék... ;)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...