Homefront - átlépte az 1 milliót

  • Írta: InGen
  • 2011. március 25.
  • Biznisz
Link másolása
Még szerencse, hogy a nagy játékfejlesztő pápák szerint a 8 pont alatti játékok ma már egyáltalán nem tudnak érvényesülni. Ennek ellenére az eléggé vegyes értékeléseket szerzett Homefront már át is lépte az 1 millió eladott példányszámot, a kiadó pedig eddig összesen 2,4 millió példányt szállított ki.

A Homefront nem kapott egyértelműen jó értékeléseket, és ennek egy fontos oka van: a játék nem egyértelműen jó. Jelenleg a Metascore a 7.0 pont körül áll, míg a Gamekapocs tesztjében ehhez nagyon közel álló, 6.9 ponttal jutalmaztuk az FPS-t. Ennek ellenére az eladások pörögnek: a játék az élen nyitott Angliában, és az első héten világszerte összesen 1 millió darabot adtak el belőle.


A kiadó THQ persze elégedett: "Nagyon elégedettek vagyunk a Homefront világszintű szereplésével, és továbbra is azon leszünk, hogy eleget tegyünk minden megrendelésnek" -nyilatkozta a cég ügyvezető igazgatója, Brian Farrell.

A Homefrontból eddig egyébként összesen 2,4 millió darabot szállítottak ki az üzletekbe, és úgy tűnik, hogy a játék iránti kereslet egyáltalán nem lankad, még a viszonylag vegyes értékeléseket adó cikkek ellenére sem. Ehhez persze köze lehet annak is, hogy a THQ történetének legnagyobb reklámkampányát zavarta le a Homefront promotálására.

24.
24.
Hortag
#19: Az utolsó mondatod igen érdekes " ...cod klónok kellenek..." Nekem meg elegem van abból, hogy mindes egyes újonnan megjelent játékban szörnyek, idegenek, démonok, megmagyarázhatatlan jelenségek szerepelnek. Én szeretem magam beleélni a játékokba és nem igen sikerül zombik és egyéb marhaságok jelenlétében ( Crysis, Singularity, Metro 2033 stb. ). Picit már unalmas ez a poszt-apokaliptikus maszlag, vannak a jelenben is olyan konfliktusok, amelyekre lehetne építeni.
23.
23.
nadi
Semmi baj nem lenne azzal, hogy a COD-ot másolták. Csak legalább sikerült volna nekik. Az AI valami katasztrófa. Teljesen logikus, hogy a tűzerőben és számbeli fölényben lévő általunk megtámadott koreai katonák alig várják, hogy két centire a fegyverem csöve elé rohanjon. Meghalnom eddig úgy sikerült, hogy a szintén nagyon értelmes társaim valamelyike miatt nem tudtam fedezékbe bújni a hipermodern lézercélzós vagy mi a fene gépfegyver elől. Ami egyébként akkor is lekaszabol, ha csak a sarkad kilóg a fedezékből. Amúgy z is logikus, hogy egy ilyen intelligens csúcsfegyvert egy propán-bután gázpalackkal kell meghajtani, de még ha ezt el is fogadjuk, akkor sem logikus, hogy miért kell azt mindenféle páncélzat nélkül jól látható helyen elhelyezni rajta. Az ellenséges katonák fiziológiája is érdekes, mert van aki egy térdlövéstől holtan rogy össze, van viszont olyan akinek ehhez két fejlövés sem elég. A grafika még elmegy, bár 2011-ben ez már nagyon kevés. Elszoktam már attól is, hogy egy lelógó ponyva jobb fedezéket tud nyújtani mint egy beton úttorlasz. És igen, ezen hibák ellenére lehetne jó hangulata, de az sincs. Kár érte, mert az alapötlet nem olyan nagyon rossz, ha nem is annyira új. Meg mondjuk Kína támadja le a világot. Lehetett volna egy jó játékot csinálni. Nem csináltak.
22.
22.
YTy
Ez a World in Conflict FPS-ben, koreaiakkal...
21.
21.
Teuton
#20: Amcsi vérpistikék igen jól veszik ezek szerint.
20.
20.
Neo1989
1 milliót ez e borzalom életembe nem játszottam még ilyen gyenge gamel .
aszittem jó esetbe elér ezret max de akkor tévedtem .
Bár én nem javasolnám a megvételét de ti tudjátok .
19.
19.
atm1990
#7: Részben egyetértek, a videókból elnézve tele van hibákkal a cucc, a gránátdobás pl. katasztrófa, hogy példát mondjak és az AI sincs épp a toppon...

Viszont a cod és moh sorozatról Én vitatkoznék..
Semmi nem adja vissza élethűbben a harcmező élményét? Nem hiszem, hogy a valóságban, egymagad halomra lősz egy hadsereget akármilyen harcban példának okáért, ilyen szempontból egy Brothers in Arms sokkal valóságosabb...
Feelingjük volt még anno és intenzívnek intenzívek, de Nekem személy szerint már elegem van amúgyis a sok militarista shooterből...

Felháborítónak tartom, hogy egy ilyen minőségű játék (elnézést azoktól akiknek tetszik), kapásból siker, míg egy Bulletstorm, ami pont azt adja, amit egy FPS már régóta nem tud, elbukik gyakorlatilag. Csak remélni merem, hogy a Bulletstorm-ot és a többi esetleges jövőbeli hasonló ötleteket nem öli meg a katasztrófális eladási mutató, mert Én ha fejlesztő lennék, kidobnám a kukába sajnos ezeket az ötleteket, mert hiába jók, mindenkinek csak a cod klónok kellenek....
18.
18.
vytros
#17: Pózolj hullával...undorító. A politikába ne menjünk bele, de a te véleményed felé hajlom :)
17.
17.
porcine
#16: Ez igaz, a japánok szörnyű dolgokat műveltek a hadifoglyokkal,ám ebbe a kérdéskörbe kár belebonyolódni, hiszen majdnem minden nemzetről mesélhetnénk ilyen kegyetlenkedéseket. (Pl.: a legújabb, amerikai katonák civileket kínoztak és öltek meg Kandahárban, majd a holtestekkel pózolva fényképezkedtek)
14.
14.
porcine
#13: Véleményem szerint csak félig helyes a válasz, mivel bár Kuvaitot felszabadították, az "igazi" ellenségüket, Száddámot csak jóval később támadták meg és bár a diktátor halott, győzelemről aligha beszélhetünk, ha az iraki belpolitikai helyzetet nézzük.
13.
13.
Füles
#12: Öbölháború. Azt szinte az USA nyerte meg az ENSZ-nek a többiek csak disznek voltak.
12.
12.
porcine
#6: Nem piszkálásképp, de légyszíves világosíts fel, hogy mikor is mentett meg minket az USA a "megdögléstől"! Illetve mondj kérlek egy háborút, amit megnyertek az elmúlt 40 évben!
11.
11.
falselight
#10: remélem azzal tisztában vagy, hogy a homefront-ot már akkor elkezdték fejleszteni, amikor még senki nem hallott az mw2-ről. tehát nem mondhatjuk azt, hogy az egész inváziós dolgot a cod-tól lopta. és tudtommal még nem sok fps dolgozta fel ezt a témát. maga a játékmenet már más tál tészta.
10.
10.
Josi21
#9: Nincs ebbe semmi"egyedi ötlet"1-2-3 nagynevű játékból lopott"egyedi ötlet"kombinációja.
Ocsmány grafika,Cod 4 szebb,na nem jönne 150 Koreai semmi kihívás nem lenn,bár így sem sok.(hardon)
9.
9.
Mortis
Egy eredeti ötlet köré épített, kissé hibás, de szerethető játék. Megérdemli az anyagi sikert.
8.
8.
Josi21
#7: Ott a pont.
Lényegre tapintottál.
Aki mást mond,az nem játszott jó FPS-el.
7.
7.
Pedig szerintem kár érte pénzt adni, mert borzasztó bugos, kiforratlan és annyira lineáris, hogy inkább nevezném interaktív lövöldének, mint fps-nek. Nekem a hangulat sem igazán jött át, a story meg hát szerintem baromi sablon és bugyuta, nincs benne semmi különleges, ezt a felállást már számtalanszor eljátszottuk, csak épp nem Koreai Népi Hadseregnek hívták azt a takonykupacot amire lövünk, mert leginkább arra hasonlít. Egyetlen esetet tudtam volna elképzelni amikor még rosszabb lehetne, ha pl. Steven Segal lenne a főhős. Na az aztán tuti jó lenne.

Lehet szidni a cod és moh-okat. Igen nincs bennük egy másodpercnyi történet sem annyira, hogy minden egyes küldetést másik ember bőrébe bújva játszunk, de egy dolgot nem lehet elvitatni tőlük: Tökéletsebben egyetlen (!!!) shooter sem adja vissza a harcmező élményét, ennyire szabadon harcolni, jó és jól használható fegyverek csak abban vannak, minden más igazából csak silány utánzat. (Félreértés elkerülése végett: nem szeretem egyiket sem, mert csak singleben játszom, de kipróbáltam és az élmény messze ott a leg intenzívebb és szórakoztatóbb, igaz a story és integritás hiánya miatt hamar le is tettem, de hát ezek eleve multira lettek kihegyezve. Még ilyen volt talán a Crysis első részében az a pálya amikor ágyúznak a koreaiak (nézd már megint ők ! :))) és úgy dob ki csata közben, ott baromira volt feeling!) Na a homefrontnál, pont az ellenkezőjét éreztem, erőltetett, nyögvenyelős, akadozó és föld buta AI és scriptelt moorhun 3d-ben :((( Köszönöm nem és tényleg sajnálom azokat akik képesek ebbe órákat beleölni (még azt a 4-5-öt is) mert ezek szerint nagyon szar életük lehet... sry!
4.
4.
hakydakillah
2. rengeteg volt az előrendelés, főleg USA-ban, mert előzetesekből nagyon igéretesnek tűnt a játék, azokból most sokan duzzoghatnak most :-)

De a másik fő ok, hogy a háborús FPS-ekért rajongók már bármit megvesznek, csak ne megint egy újabb COD epizód legyen az, hanem valami más irányítási, grafikai stb stílus, ami valami mást, és esetleg újat tud adni, nem a megszokottat...
3.
3.
falselight
gondolom azért kel viszonylag jól, mert az emberek megunták már a black ops-ot, s gondolták, hogy ezzel majd jól elszórakozhatnak a következő cod-ig.
2.
2.
IceColdKillah
Íme még 1 bizonyíték hogy hiába sz@r vagy bug-os a játék ha a hangulata jó! (Lásd Gothic 3)
1.
1.
McDuff
épp most akartam beküldeni:Dde akkor m1,lecsúsztam:P
még annyival egészíteném ki,hogy 2 single DLC-t terveznek hozzá kiadni.az elsőben Robert Jacobs bőrébe bújva kell kiűznünk a koreaiakat Kaliforniából.a másodikban egy SAS kommandóst alakítunk,akit Hawaii-n vetnek be,ezzel előkészítve az utat a folytatása számára, ami Londonban fog játszódni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...