Crysis 2 - DX11 patch hivatalosan is bejelentve

  • Írta: zoenn
  • 2011. április 9.
  • Letöltés
Link másolása
Vége a sorozatos ellentmondásoknak a kiadó és a Crytek között: tegnap egy meglehetősen tömör üzenet formájában osztották meg a fejlesztők a rajongókkal azt az örvendetest tényt, hogy valóban készül a DirectX 11 látványorgiát életre hívó tapasz a Crysis 2-höz. Ez már tuti.

A megjelenés előtt pattant ki a hír, miszerint a Crysis 2 boltokba került verzója nem tartalmazza a legújabb videókártyák teljesítményét kisajtoló DirectX 11-támogatást PC-n, s azt csak valamikor később, egy patch formájában teszik elérhetővé. Később az EA mosta kezeit, miszerint semmilyen hivatalos megerősítés nem volt a kiadó részéről, nem is tudnak ilyesmiről, a játék így jó, ahogy van.

Amit a Crytek megígért, az úgy is lesz, hiszen tegnap a MyCrysis.com hivatalos oldal fórumán tett rövid hozzászólás keretén belül hivatalosan is bejelentették a DirectX 11 patchet, ezzel elejét véve a sorozatos találgatásoknak.

"Szeretnénk bejelenteni, hogy lesz egy DX11 patch a már megjelent Crysis 2-höz. Azon dolgozunk, hogy a legjobbat hozzuk ki a DirectX 11-ből, csak vártunk egy kicsit a bejelentéssel, míg ezek a funkciók kicsit közelebb kerültek a kiadáshoz."

Akik eddig még nem igazán használták ki VGA-jukban rejtőző lehetőségeket, akkor a Crysis 2 esetében erre hamarosan minden eszköz adott lesz. Bízzunk benne, hogy a DirectX 11-gyel a különbségek markánsan észrevehetőek lesznek, és nem csak a sebesség kárára.

21.
21.
Xenomorf
#20: Teljesen igazad van. :D
Pletykáknál is ez van, a végén valami orbitális baromság lesz a belőle, csak minél többen adják tovább.
Mikor gyerek voltam az egyik haverom elkapták a boltban, hogy csokit lopott és ki kellett fizetnie, meg vissza tennie a helyére, a végén meg az lett ebből egy hét múlva, hogy ő kirabolt egy boltot és a kommandósok kapták el aztán meg lecsukták XD
Senki nem értette, hogy akkor miért látták a városban sétálni :'D
20.
20.
#18: Ráadásul arról, hogy "Ő" csodát csinált, csak hallottál, hogy egy ember (több) egyszer mindezt leírta. Nyilván akkor úgy is van... Mindezt egy olyan babonás korban amikor úgy általában semmit nem tudtak a világról, szóval ha egy tehén fingott egy metánosat és az berobban, már csodának számított :)))
19.
19.
Most tolom másodszor. Nekikezdtem, pedig nagyon nem hittem, hogy újra elő fogom venni és az a vicc, hogy a sok hiba ellenére azon kapom magam, hogy egy-egy komolyabb csata alatt egyszerűen élvezem a hentelést, attól független, hogy maga a történet mintha nem is lenne, a történet-vezetés gagyi és csupa sablon az egész és kiszámítható a játék.

Viszont ha egy háborúként fogom fel, amiben megyek és nyomom a supportot ezerrel akkor viszont tökre élvezhető és hát a cloack - maximum armour párossal nedves lesz a szám széle, ahogy egy perc alatt 10 cepth fekszik meg nagy vígan :) Lehet nem normalon kéne tolni ?! Most már a hunterek is könnyű falatok (pedig eleinte fostam tőlük), két c4 a seggibe azt jó napot ! A pingereket meg ha jó ütembe kapja el az ember előbb kinyírja, mielőtt az MK60-ból kifogy a töltény :)

Szóval lehet sok a baj és túl nagy volt az elvárás a játékkal szemben, de maga a játékmenet és a harc baromira élvezhető és végső soron erről szól az egész!
18.
18.
Xenomorf
Jézuson kívül nagyon még nem tudok róla, hogy valaki csodát csinált volna. XD
17.
17.
Xenomorf
#16: Tudod a várakozásban sokak számára kicsit kiszínesedett az ígéret és egy csodát vártak a végére. Tudod van valami ami körül sokat forog a gondolatod és már szinte rögeszméddé válik, aztán mikor elérhetővé válik addigra akkora lesz az elvárásod vele szemben, hogy azt a szintet szinte képtelenség elérni ezért kissé csalódás lesz a valóság mert az ábrándos képzelgésben mindig minden szebb a valóságnál...
Nem játszottam a game-mel, de biztos nem lehet olyan rossz mint ahogy írják itt páran. Bár abban egyet értek, hogy vigyázni kell az ilyen kijelentésekkel, hogy "sokkal szebb" mert ehhez mérten sokak számára hatványozódik az elvárás ilyen téren.
16.
16.
bsg09
#13: Na azért olyat sehol nem ígértek, hogy legjobb. Egyedül a grafikára mondták, hogy sokkal szebb lesz, de az se annyira látványos, mint az 1 anno.
15.
15.
wigyory
Mindig lesznek olyan fejlesztések amelyek később kerülnek napvilágra.Külömben megszünne a figyelem, és nem csepegtethetnék az infókat külön pénzért.
14.
14.
Hubert Cumberdale
#13: Nekem bejött a gamma, de igazatok van, ezt elkúrták. Nem kicsit, nagyon. És ezzel duplán megszorították a hurkot a nyakuk körül, mert a harmadik résznek ezek után beszaratóbbnak kell lennie, mint a barna hangnak.
13.
13.
Yagami Light
Az igazság az, hogy a Crytek jól beégette magát. Azt ígérték, hogy megcsinálják a legszebb és legjobb játékot és közben még más fejlesztőcsapat játékait is volt idejük fikázni. Az eredmény:
Konzolon a játék egy élvezhetetlen szaggatós, bugos szar lett. A grafika szép, de ennyi. Ezek után azt gondoltam, hogy PC-n azért rózsásabb a helyzet na de a játékosok beszámolói alapján azon sem sokkal szebb mint konzolon.
12.
12.
xr0w
Ez a játék egy tesszelált, sunshaftos fospermet... lett volna, ha nem szartak volna a játékosok (meg biztos vannak ilyen Crysis fan-ok is) szájába ezzel a hülye dx11 vs konzol mizéria dumával és bevallják, hogy ez van. Bár lehet, hogy akkor mindenki számára kiderül a játékélményből, hogy ez egy ötlettelen játék lett.
Na majd, akkor most, hogy kiadják a dx11 "patchet", amivel nyíltan is bevallják, hogy lószart lett ez elsődlegesen PC-re fejlesztve - amiért üzenem is nekik, hogy bekunkorodhat a kukikájuk a saját szájukba - mindenki megláthatja, hogy ez tényleg egy tesszelált, sunshaftos fospermet. well done, kész a kút...
8.
8.
hedzsooo
#5: ...Ezt most "lajkoltam" ! XD ;-D

Szerintem sem lett volna ennyi szenvedes a PC-verzio korul, ha nem multiplatform cim lenne a C2.
7.
7.
princeps27
#6: nem kell a dx11 hogy oda tudjanak szúrni a unreal engine 3- nak, az ue3-nak az előnye a népszerűségében és a kezelhetőségében van, de grafikailag sztem már a cryengine2 is jobb volt
6.
6.
Jó! Jöjjön és lássunk valamit ami majd meggyőz vagy sem... Olyan sok a herce-hurca a Crysis2 körül, hogy én is kezdek szkeptikus lenni lassan és hát az a rengeteg csalódás...

Azt nagyjából sejteni lehet, hogy mivel kellene többet tudnia, a kérdés csupán annyi, hogy képesek-e kihozni valami olyat a 11-ből amivel oda tudnak szúrni az unreal3-nak. Ugye ők is el akarják adni a CryEnginet és nem csak a jelenlegi generációra fognak fókuszálni, mert az öngyilkosság, szóval muszáj lenne villantaniuk.

Kettő: azt most borítékolom, hogy az ms-nek van annyi esze, hogy a következő box irányadó lesz és megint az adott technológiai színvonal max. direct3d és pc kompatibilis CPU-GPU-ját fogja használni. Mert így olcsó és ésszerű + ha komolyan gondolja a multiplatformot és a fejlesztés egyszerű szinten tartását, nem fog fejjel a falnak menni, mint a sony... Lássuk be, ebben a generációban, nagyon rá is vert a konkurenciára és ha ügyes a következőt ezzel a lendülettel már akár meg is nyerheti!

Egy szó mint száz: ha a Crytek piacot akar nyerni, most van még egy lövése, különben mire egy új projectet letud, lehet már késő lesz...
5.
5.
felegyi
Ésszel nem tudom felfogni, hogy mi a ráknak ezt hivatalosan is bejelenteni... alapból benne kellett volna lennie a megjelenés napján, anélkül meg sem jelentettem volna... mondjuk nem akarták hogy előbb legyen boxos verzió, mert ellentmondana saját igazságuknak hogy nem megy a PC-s Crysis kárára hogy konzolra is megépítették... faszt nem!
4.
4.
Hubert Cumberdale
#3: Csak szerintem ugyanúgy lesz mint az első résznél, hogy kap egy újabb "hyperultraf*ckinghigh" beállítást és ezzel nem csak a dx11 efektek lesznek még hozzáadva, hanem egyéb textúra, látóhatár, élesség, grain, meg mindenféle mütyűr, hogy azt higgye a naiv tudatlan, hogy eszméletlen nagyot dobott a játékon a dx11.
3.
3.
Split
A jelenlegi szint, amin ki tudják használni a DX11-et, az jobbjára kimerül a DoF-ben, és egynémely fényeffektben. A tesztelláció, és a további hét taligányi csoda-feature azért nem láthat rendesen napvilágot, mert a jelenlegi konzolgenerációhoz képest túl nagy lenne a differencia. Szóval kicsit lassabb lesz, kicsit fényesebb, és kb. ennyi! :(
2.
2.
Mortis
Jobb később mint soha...
1.
1.
SSJ Gábriel
"Bízzunk benne, hogy a DirectX 11-el a különbségek markánsan észrevehetőek lesznek és nem csak a sebesség kárára."

Hát reméljük...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...