A megjelenés előtt pattant ki a hír, miszerint a Crysis 2 boltokba került verzója nem tartalmazza a legújabb videókártyák teljesítményét kisajtoló DirectX 11-támogatást PC-n, s azt csak valamikor később, egy patch formájában teszik elérhetővé. Később az EA mosta kezeit, miszerint semmilyen hivatalos megerősítés nem volt a kiadó részéről, nem is tudnak ilyesmiről, a játék így jó, ahogy van.
Amit a Crytek megígért, az úgy is lesz, hiszen tegnap a MyCrysis.com hivatalos oldal fórumán tett rövid hozzászólás keretén belül hivatalosan is bejelentették a DirectX 11 patchet, ezzel elejét véve a sorozatos találgatásoknak.
"Szeretnénk bejelenteni, hogy lesz egy DX11 patch a már megjelent Crysis 2-höz. Azon dolgozunk, hogy a legjobbat hozzuk ki a DirectX 11-ből, csak vártunk egy kicsit a bejelentéssel, míg ezek a funkciók kicsit közelebb kerültek a kiadáshoz."
Akik eddig még nem igazán használták ki VGA-jukban rejtőző lehetőségeket, akkor a Crysis 2 esetében erre hamarosan minden eszköz adott lesz. Bízzunk benne, hogy a DirectX 11-gyel a különbségek markánsan észrevehetőek lesznek, és nem csak a sebesség kárára.
Pletykáknál is ez van, a végén valami orbitális baromság lesz a belőle, csak minél többen adják tovább.
Mikor gyerek voltam az egyik haverom elkapták a boltban, hogy csokit lopott és ki kellett fizetnie, meg vissza tennie a helyére, a végén meg az lett ebből egy hét múlva, hogy ő kirabolt egy boltot és a kommandósok kapták el aztán meg lecsukták XD
Senki nem értette, hogy akkor miért látták a városban sétálni :'D
Viszont ha egy háborúként fogom fel, amiben megyek és nyomom a supportot ezerrel akkor viszont tökre élvezhető és hát a cloack - maximum armour párossal nedves lesz a szám széle, ahogy egy perc alatt 10 cepth fekszik meg nagy vígan :) Lehet nem normalon kéne tolni ?! Most már a hunterek is könnyű falatok (pedig eleinte fostam tőlük), két c4 a seggibe azt jó napot ! A pingereket meg ha jó ütembe kapja el az ember előbb kinyírja, mielőtt az MK60-ból kifogy a töltény :)
Szóval lehet sok a baj és túl nagy volt az elvárás a játékkal szemben, de maga a játékmenet és a harc baromira élvezhető és végső soron erről szól az egész!
Nem játszottam a game-mel, de biztos nem lehet olyan rossz mint ahogy írják itt páran. Bár abban egyet értek, hogy vigyázni kell az ilyen kijelentésekkel, hogy "sokkal szebb" mert ehhez mérten sokak számára hatványozódik az elvárás ilyen téren.
Konzolon a játék egy élvezhetetlen szaggatós, bugos szar lett. A grafika szép, de ennyi. Ezek után azt gondoltam, hogy PC-n azért rózsásabb a helyzet na de a játékosok beszámolói alapján azon sem sokkal szebb mint konzolon.
Na majd, akkor most, hogy kiadják a dx11 "patchet", amivel nyíltan is bevallják, hogy lószart lett ez elsődlegesen PC-re fejlesztve - amiért üzenem is nekik, hogy bekunkorodhat a kukikájuk a saját szájukba - mindenki megláthatja, hogy ez tényleg egy tesszelált, sunshaftos fospermet. well done, kész a kút...
Szerintem sem lett volna ennyi szenvedes a PC-verzio korul, ha nem multiplatform cim lenne a C2.
Azt nagyjából sejteni lehet, hogy mivel kellene többet tudnia, a kérdés csupán annyi, hogy képesek-e kihozni valami olyat a 11-ből amivel oda tudnak szúrni az unreal3-nak. Ugye ők is el akarják adni a CryEnginet és nem csak a jelenlegi generációra fognak fókuszálni, mert az öngyilkosság, szóval muszáj lenne villantaniuk.
Kettő: azt most borítékolom, hogy az ms-nek van annyi esze, hogy a következő box irányadó lesz és megint az adott technológiai színvonal max. direct3d és pc kompatibilis CPU-GPU-ját fogja használni. Mert így olcsó és ésszerű + ha komolyan gondolja a multiplatformot és a fejlesztés egyszerű szinten tartását, nem fog fejjel a falnak menni, mint a sony... Lássuk be, ebben a generációban, nagyon rá is vert a konkurenciára és ha ügyes a következőt ezzel a lendülettel már akár meg is nyerheti!
Egy szó mint száz: ha a Crytek piacot akar nyerni, most van még egy lövése, különben mire egy új projectet letud, lehet már késő lesz...
Hát reméljük...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.