Colonial Marines - Unreal és Wii U, két jóbarát

  • Írta: InGen
  • 2011. június 27.
  • Érdekesség
Link másolása
A legtöbb cég azonnal kihasználta, hogy a Nintendo végre egy olyan platformot készül piacra dobni, ami legalább nagyjából egy szinten van a többi piacon lévő konzollal - legalábbis hardveresen. Így sok, már eleve készülő játéknak jelentik be a Wii U-s verzióját is, erről beszélt most a Gearbox.

Meglepő módon a Gearbox nem kapott a Nintendótól Wii U fejlesztői kiteket egészen pár hónappal az E3 előttig - legalábbis ezt mondja Brian Burleson, az Aliens: Colonial Marines producere. Egyedül az Unreal Engine flexibilitásának köszönhető, hogy ilyen kevés idő alatt nagyjából működőképesre tudták hozni a játékot.


"Ezzel a szoftverrel elég egyszerű dolgozni, szóval ez leegyszerűsíti a dolgokat. Ha egyszer már valami működik, főleg az Unreal Engine esetében, onnantól elég egyszerűen lehet portolni más platformokra" - mondta Burleson, akit persze azonnal próbáltak faggatni a Wii U technikai felépítéséről, de az úriember ellenállt. Pusztán annyit volt hajlandó elárulni, hogy a Nintendo konzoljára készülő verzió ugyanolyan jó lesz, mint az Xbox 360-as vagy a PS3-as, ugyanis a Gearbox nagyon nem szereti, ha valamelyik platformon valamit butítani kell.

Az Aliens: Colonial Marines megjelenése PC-re és a fentebb emlegetett három konzolra várható 2012 tavaszán.

10.
10.
Kumite
#9: Igaz, GoW-ban volt először, sry. Viszont az engine használata nem hiszem, hogy minősítené a hardvert, már csak ezért a mondatért sem:
"In December 2009, Epic demoed UE3 running on Apple's 3rd generation iPod Touch."
Ennyit az UE3 flexibilitásáról és arról, hogy mennyire határozza meg a hw erősségét.

A Wii U abban a szerencsés helyzetben lehet, hogy bár a multiplatform játékok éppen úgy fognak kinézni rajta is, mint 360-on és PS3-on (mivel nem fognak azért plusz energiát beleölni, hogy a Nintendo gépén szebb legyen), de a kontroller miatt tényleg adhat pluszt ugyanaz a játék. A 360 plusz élményt pedig másképp tud megadni esetleges Kinect támogatással. Továbbá persze a Wii U -nak még mindig megmarad az az előnye is, hogy WiiMote + Nunchuk segítségével is lehetséges egy FPS irányítás, csak úgy, mint PS3 Move esetén, tehát a multicímek közül a PS3 bizonyosan és mindenképp kevesebbet fog adni, mint a Wii U. Tehát egyedül a 360 ad majd mást, kinek többet, kinek kevesebbet, avagy Kinect többet, Kinect kevesebbet :D ízléstől függően.

Az online dolgokat nem vettem számításba, mivel arról még semmit nem tudunk a Wii U esetén, én meg Wii tulajként nem tudom megítélni, hogy mennyire tartja egy adott konzolnál a vásárlókat az, hogy van-e online accountjuk vagy nincs és az milyen tartalommal van feltöltve.
9.
9.
gkanczler_syh
#7: Nem akarok okoskodni, de tudomásom szerint az első UE3-as motort használó játék Xbox 360-ra a Gears of War első része volt, ami 2006 telén jelent meg. Ez kis jóindulattal közel 5 évvel ezelőtt volt. Ha hozzászámoljuk a fejlesztési időt is, akkor bőven meg van 5-6 éves technológia. Ettől függetlenül nyilván nem ismerték ki a Wii U-ban lévő lehetőségeket, valószínüleg sokkal többre is képes lesz.
Bár sokkal életszerűbb lenne egy olyan nyilatkozat, hogy : "lehet, hogy jobb az új nintendóban a vas, mint a többi konzolban, ettől függetlenül nincs kedvünk egy új játékot írni, szóval ugyanazt kapjátok itt is, mint a többin."
8.
8.
Kumite
#7: Szerk.:
"mint bármelyik másik platformon."

Csak Wii U-n más élményt, esetleg lehetőségeket kapsz a kontroller miatt, mint egy mezei PS3 vagy 360 kontrollerrel, vagy Kinect támogatással. És akkor is játszhatsz tovább, amíg az asszony a Barátokköztöt nézi :)
7.
7.
Kumite
#5: Azért nagy hír ez, mert a Nintendo kb az N64 óta nem egy 3rd party mennyország. Ez most szerencsére változni látszik és a nagy Nintendo címek mellett ugyanazokkal a játékokkal tudsz majd játszani Wii U-n is, mint bármelyik másik platformon.

És az a 6 év is jó lesz 3, 3ésfélnek is, inkább nézz utána, mielőtt konkrétumokat írogatsz. 360-ra 2008 nyarán, 3 éve jelent meg az UT3...

Valamint az, hogy "egy 5-6 éves gépen ugyanolyan jó lesz", azt jelenti, hogy nem fogja maximálisan kihasználni a Wii U lehetőségeit.
Valamint az sem elhanyagolandó, hogy azért azok az 5-6 éves gépek egyáltalán nem produkáltak 5-6 éve Battlefield 3 vagy Crysis 2 grafikát, a Wii U pedig már induláskor tudja.
6.
6.
Sakee
#5: kb erre gondoltam én is,s nem hardverügyileg néztem
5.
5.
FekaFOB
Nem értem miért ilyen nagy dolog ez, hogy egy teljesen új konzolra 6 éves motort használó játékokat adnak majd ki. Ha már arról irkálnának hogy a 4. generációs Unreal motort használó játékok milyen szépen futnak rajta, akkor hírértékűnek érezném ezeket a nyilatkozatokat.
4.
4.
Sakee
#3: Akkor inkább krízis 2 grafikailag.....na az ott van ( a többi részéről inkább nem beszélnék..) De a RDR is bereccent néha esti esős részeknél.....de majd meglátjuk, ilyen nintendót bizti nem veszek,de nem fikázom, ez sem az volt részemről ;)
3.
3.
szcsaba1994
#1: Ezzel azt mondták, hogy a megjelenéskor még nem lesznek jobb grafikájú játékok WiiU-n, mint Xbox 360-on. Utána már lehet tjobb grafikát csinálni rá.
Xboxnál is így volt. Nézz meg egy NFS: Most Wanted-et és egy Red Dead Redemption-t grafikában. Egyik nyitókínálatban, másik meg már a hardver határait feszegeti.
1.
1.
Sakee
Ugyanolyan jó lesz egy 2011/12-ben érkező gépen,mint egy 5-6 évesen is :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...