Nem butítják le a The Elder Scrolls V: Skyrimet

  • Írta: zoenn
  • 2011. július 9.
  • Érdekesség
Link másolása
Jó hír az aggodalmaskodók számára, hogy a mai trendektől eltérően a Bethesda célja nem az, hogy nagyobb közönséghez juttassák el a Skyrimet, és ezzel könnyebbé tegyék a játékot. A casualosodás tehát nem fér bele a repertoárba - erősítette meg Todd Howard a Gamasutra magazinnak.

A tömeges közönség megragadása okán sok hardcore cím engedett már a kísértésnek a közelmúltban, a régi The Elder Scrolls rajongóknak mindenképp jó hír, hogy a Skyrim a kezdetektől fogva kellő kihívást fog biztosítani, és a csapat továbbra is olyan játékot szeretne csinálni, amit mindenki szeretne.

"Őszintén szólva nem sokat gondolkoztunk rajta, hogy lebutítsuk-e a játékot, a sorstól szerencsére elég nagy közönséget kaptunk: egy igazi játékot szeretnénk megalkotni függetlenül attól, hogy már játszottál Elder Scrolls címmel előtte, vagy nem. Szeretnénk tisztázni a félreértéseket: a könnyebb játékmenettel szemben mi inkább megpróbálunk vezetni Titeket. Adunk nektek egy karaktermenüt és feltesszük a kérdést: 'Mit akarsz csinálni, milyen képességeket szeretnél?' A válasz ez lehet rá: 'Nem tudom, nem játszottam még vele." - nyilatkozta Howard a Gamasutrának.

Az úriember utalt az Oblivion azon problémájára, miszerint annak idején elég sokan beleöltek kb. három órát a játékba, majd rájöttek, hogy rossz kasztot és képességet választottak. Ezen a rossz érzésen szeretnének enyhíteni egy kicsit úgy, hogy a karakteredet bárhogy alakíthatod a játék során. A kezdeti döntések nem befolyásolják, mert nincsenek kezdeti döntések.

A Skyrim tehát kemény játék lesz, Howard a Call of Dutyhoz hasonlította, mely az egyik legnépszerűbb játék a világon. Az is nehéz cím, mégis milliók rajonganak érte. Attól, hogy a szerepjátékban nem lesznek kőbe vésett karakteralkotási szabályok, más kimondott könnyítés nem lép életbe.

A The Elder Scrolls V: Skyrim november 11-én startol a boltok polcain.

19.
19.
hedzsooo
Jol hangzik, remelem 1 jo tortenetet is azert sikerul majd osszehozniuk, akkor nalam sokaig a toppon lesz a SKYRIM ! :-)
18.
18.
Mortician
#16: Megbocsáss a megfogalmazásért, de lófaszt. Az elején kellett kasztot választani, csillagjegyet, stb. És ha teszem azt, csináltál egy harcost, akkor a fő skillek között volt a blunt, armorer, block, stb. Addig oké, hogy meggondoltad magad és inkább ráálltál az íjra és a lopakodásra, de azok számodra másodlagos skillek voltak. És hiába húzod fel őket a maximális rangra, egy büdös szintet nem fogsz ugrani, mert ahhoz az elsődleges skilleket kell tápolnod. A Skyrimben ez a rangsorolás elméletileg megszűnik, ezért tudod magadra formálni a karaktert, Nem lesz skillhez kötve a fejlődés. Szóval egy rossz döntés okán nem kell erőltetned a kardot, ha te inkább íjjal tevékenykednél.
17.
17.
givi6
a grafikus ismerősünk szerint ez végre olyan jó lesz mint a morrowind volt ...
16.
16.
Józsi_Doe
A Oblivionban is menet közben alakult ki a karakter, úgyhogy ezzel nem csináltak semmit, csak újra marketingelték amit már régebben megvalósítottak.
15.
15.
anonymus26
kiváncsi leszek h ps3on milyen lesz :)
14.
14.
metercsiken
Nem baj ha "nehéz", csak jó legyen! ; )
13.
13.
Extol
Igazuk van, a sok casual játékkal van tele minden, szánalom
12.
12.
KENKILL
Abban igaza van hogy elég nagy a rajongótáboruk ahhoz, hogy ne legyen szükség egyszerűsítésre. Meg hát ha a Bethesda RPG-t csinál, az nagy eséllyel lesz év játéka (bár azért történetileg nem hiszem hogy túltesznek egy Witcher 2-n).
10.
10.
Mortis
Szerintem is kicsit béna az összehasonlítás a CoD-al, mert oké, hogy az is nehéz, de ha már egy RPG-ről van szó s nem régiről, akkor inkább a Dragon Age-hez kellett volna. Az sem volt éppen leányálom...

Vártam már egy ilyen kijelentést. Remélem nem csak süket duma. :)
9.
9.
Csemegekukorica
#8: "az oblivionom kb anyiból ált hogy végeérhetetlenül kóboroltam a véget nem érő questek között, ami inkább frusztráló és elkeseríti az embert hogy sosem lessz vége."
Ez a lényege hogy szinte sosem lesz vége ezért fasza...
8.
8.
Lordnekroseth
BAZZEG MIÉRT ezt még lehet butítani? Nem akarok ünneprontó lenni,de az oblivionom kb anyiból ált hogy végeérhetetlenül kóboroltam a véget nem érő questek között, ami inkább frusztráló és elkeseríti az embert hogy sosem lessz vége. Ja igen és katingattam hogy csapkodjak a kardal. Vagy max hátrálva szórtam a spelleket. Vagy végeérhetetlen farmoltam valami szart ...és most nem lefikázom a játékot mert ettől még egész jó volt. De ez az igazság. Ezen nemtudom mit lehetett vonla még butítani?
7.
7.
zsizsi
Az összes sárkányt meg óriást kasztrálni fogom a kis argonianommal. De ha olyan butaságot csinálnak hogy véletlenül kihaggyák azt a fajt akkor mindenkinek kitaposom a belét akinek bármi köze volt a játékhoz.
6.
6.
tomfucius
én is elég sokat kisérleteztem mielött megcsináltam volna az oblivionban az a karit amivel a végén végig játszottam de örülök mert eddig semi olat nem láttam a hírekben ami visza lépés lenne az elmult évek hez képest
4
amugy hogy a cod nehéz de ha már valaki kitolta az egyikat veteránon akkor utána bármit kitud tolni csak egy példa kitoltam a cod 2-öt utána meg sem tudod állitani semilyen nehézségi szint 2 töl black ops-ig mindegyik gow 2 reach nem voltak kihivás:D
5.
5.
dzsiádzsó
Szerintem is sokak megbánták a kaszt választást, de lehet csak akkor érezték ezt mikor jó lett volna más lenni, és fel sem tűnt nekik mikor éppen a választásuk volt megfelelő az adott szituációban.
Amúgy nem tudom játék folyamán miért ne lehetne castot váltani, pl egy küldetésen belül, ahol egy mágus varázsolna át, miután kismillió ritka növényt gyűjtesz a főzetéhez? :)
4.
4.
Slik
#3: próbáld ki a második részét vagy a world at war-t veteránon és megtudod
3.
3.
Tacskoexe
A CoD nehéz játék...? Mész lősz, ebben mi a nehéz? Egy darab agysejt nem kell hozzá...
2.
2.
adamsfamily
Ez jó hír.Nem szerettem volna még egy olyan elfuserált rpg-t látni mint a Dragon Age 2.
1.
1.
LDOH
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...