Mass Effect 3 - a dinamikusabb Shepard

  • Írta: InGen
  • 2011. december 9.
  • Videó
Link másolása
A Mass Effect már a második résszel elindult abba az irányba, hogy inkább egy szerepjátékos elemekkel átitatott Gears of War legyen, s ezt a harmadik csak tovább folytatja. Shepard teljes mozgáskultúrája kiegészül, hogy méltó legyen egy igazi akció-shooterhez.

Főhősünk fedezékről fedezékre megy, sarkokon fordul be, és minden olyasmit megcsinál, amit még Marcus és bandája sem tudott a Gears of Warban. A Mass Effect 3 tehát mindent bevet, hogy a játékosok kezébe adjon egy teljesen TPS-re hajazó irányítást.

A megfelelő fedezék megtalálásában egyébként Shepard mozgásai is segítenek majd: főhősünk magától is megnézi a lehetséges, még biztonságos távolságban lévő fedezékeket, hogy tudassa a játékossal, hova lenne érdemes behúzódni, és leguggol, amikor nem lenne éppen a legjobb befutni az össztűz közepébe.

14.
14.
kirschakos
Ez jól néz ki! Várom már nagyon:)
A második rész volt a legjobb eddig! Remélem a harmadik azt is ütni fogja:)
13.
13.
hegyomlás78
Balost nem tud ütni vagy egy csapottat???????????
12.
12.
The Lone Drow
#11: Én nem várok ezektől semmi féle logikát :). Minden esetre remélem nyerni fog majd. Megérdemelnék...
11.
11.
Giggsy
#8: Próbáld ki, hogy a Splinter Cell-ben mennyivel gördülékenyebben és egyszerűbben vannak ezek megoldva. Sokkal jobban kézre áll. Ezzel együtt persze nem mondom, hogy a Deus Ex irányítása megszokhatatlan lenne, de lehetett volna jobb is. (amúgy ez nem egyéni véleményem, a legtöbb cikkben is megjegyzik, hogy az irányítás nem tökéletes)

#10: utána már láttam én is, hogy az év PC játéka kategóriában jelölték, de nekem ez valahogy nem logikus. Mármint ha egy RPG-t nem tartanak érdemesnek, hogy az RPG kategóriában induljon, akkor hogyan lehetne a legjobb PC játék? (persze simán megérdemli mindkét jelölést, csak így logikátlan a helyzet)
10.
10.
The Lone Drow
#7: Azt az év PC játékának jelölték. De igen, érthetetlen, hogy miért nincs az év RPG-i közt...
8.
8.
Archondelta
#4: Nem tudom, hogy mi lett benne túlbonyolítva. A fedezékbe való bújáshoz a jobb klikket kellett használni, a space-szel kanyarokat lehetett venni, iránygombokkal pedig közlekedni. Az pedig igaz, hogy nem állítják, hogy ez újítás; nah, de könyörgöm az második rész fejlesztésének kezdete óta (2007) nem hallok másról csak arról, hogy milyen gyönyörű és mennyire akciódús. Nincsenek nagy elvárásaim, csak annyi, hogy komplexitásában fejlődjön ha benne van a műfajmegjelölésében, hogy "RPG". Ha pedig ez nem történik meg, akkor nyilván valami nagyobb kaliberű újítást várok a játékmenetben. És, köszönöm, de nem kérek a multiplayer-ből. Abszolút hidegen hagy.

Az viszont valóban gáz, hogy a Witcher 2 nincs a jelöltek között, míg a Dragon Age 2 ott virul.
7.
7.
Giggsy
#6: Upsz, most látom, hogy a Witcher 2 nincs a jelöltek közt... Na akkor így már tényleg botrányos...
6.
6.
Giggsy
#5: Hát mert ha nem is lett az igazi, azért olyan nagyon sok jobb nem volt... Witcher 2, Skyrim, meg mondjuk a Deus Ex... Simán benne van idén a top5-ben a DA2.
5.
5.
Hab
Dragon Age 2-őt miért jelölték az év RPG-je díjra??
4.
4.
Giggsy
#3: Egy: azt nem állítják, hogy ezek teljesen új dolgok. Kettő: a Human Revolution nem annyira jó példa, mert ott az irányítás nem kicsit lett túlbonyolítva. Nehézkes és túlkomplikált, különösen mondjuk egy Splinter Cell-hez képest amihez az akciórészek leginkább hajaznak benne. Ha van igazi hibája a Human Revolution-nek, akkor az ez.

Nekem messze a legjobban várt játékom a Mass Effect 3, kétlem, hogy a Bioware még egyszer képes lenne úgy mellényúlni, mint a Dragon Age 2-vel.
3.
3.
Archondelta
Legalább most nem David "Mr. Button-awesome" Silverman volt a narrátor, aminek örültem. Egyébként nem rossz dolog, hogy az ilyen apró nüanszokra is figyelnek, de a problémám megint az, hogy ez csak a külcsín. Ami elhangzott a videóban, azt már mind sikerrel abszolválta az Eidos a Human Revolution-nel. A sorozaton belül ezek lehet, hogy újításnak számítanak, de a zsáneren belül már nem. Persze, nyilván meg fogom venni ezt a részt is, de ezt már nem maga a tartalma, hanem a cím miatt. Remélem a három hónap alatt még ki fog jönni egy videó, ami a játékmenet összetettségét veszi górcső alá. Kíváncsi vagyok, hogy az hogyan és milyen irányba fejlődött.
1.
1.
erasmus
De jó! és azt, hogy magától lőjön azt nem rakják bele?
Első rész nagyszerű volt a 2. már kevésbé ha még több ilyen info jön róla lehet a 3at már meg se nézem mert úgy járnék mint a DA2-vel.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...