Fox Engine - játék vagy valóság?

  • Írta: zoenn
  • 2012. március 3.
  • Érdekesség
Link másolása
A Kojima Productions érdekes kérdéssel borzolja a grafikára érzékeny játékosok idegeit. Két képet tett közzé, az egyik a valóságot, a másik ingame screenshotot tartalmaz, majd nekünk szegezte a kérdést: vajon melyik készült a Fox Engine-nel. Várható volt, hogy a döntés nehéz lesz.

A Kojima Productions szeret kérkedni a vadonatúj játékmotorjával, mely a Fox Engine névre hallgat. Lefotózott egy irodát, majd ugyanezt a helyiséget elkészítette renderelt formában. A hasonlóság megdöbbentő, ám tegyük hozzá, egy szögletes iroda elég puritán ahhoz, hogy a kényes részletek felett elmenjünk.

"Ez a valóság vagy a Fox Engine?" - kérdezte tőlünk Hideo bácsi. Szerintetek?

Mielőtt még nem tudnátok aludni éjjel a megfejtés miatt, eláruljuk, hogy a B volt a jó válasz, tehát azok a képek készültek a Fox Engine-nel. Ennek örömére újfent erőfitogtatásba kezdett a stúdió:

Gyönyörűen fest az a ló, minden elismerésünk. De vajon az emberi modellek is ilyen megdöbbentő részletességűek lesznek? A Kojima Productions jelenleg egy új Metal Gear Solid-játékon dolgozik, mely PC-re és következő generációs konzolokra készül a korábbi álláshirdetések nyomán született következtetések szerint, illetve készül egy next-gen játék is a srácoknál, erre írják a Fox Engine-t.

25.
25.
karneol81
Széktámlaspecialisták. :)
24.
24.
shooter1234
Az A képek homályosabbak, így tuti azok fényképezve lettek, mert a B képen minden élesebb, élénkebb. Nekem ez jött le elsőre.
23.
23.
IceColdKillah
Meg kell hagyni, nagyon gizda lett!!! Durva lenne ha a GTA 5 már ezzel az enginnel készülne... :P
21.
21.
Vopesz
#15: A samaritan nem unreal 4, hanem egy felturbózott unreal 3.
20.
20.
bernyi
Azért ez eléggé vérszegény :S
Egy ilyen irodát tényleg a source-al is meg lehetne csinálni, meg gazillió poligonos lovat is. Ma már inkább, az a lényeg, hogy ehhez mégis mekkora vas kell, illetve mennyire könnyű a játékot készítő embereknek használni azt.
Egyébként a fűrészfogas szélű fehér tábla, meg képkeretek eléggé nyilvánvalóak és ocsmányak egy ilyen render képen.
18.
18.
thelegendary
Kis odafigyeléssel könnyen rá lehet jönni, a laikusokat (barátnőm, anyám...) viszont igen megtévesztheti ... :)
17.
17.
invigo
Nekem az tűnt fel először, hogy a B képen nem tükröződik a TV.
16.
16.
sober
15.
15.
Giggsy
Nem néz ki ez rosszul, de a Frostbite2 sem rosszabb, meg az Unreal4 aminek a techdemóját úgy egy éve láttuk. Szerintem ilyen megjelenítésre sok motor képes, a kérdés csak az, hogy milyen gépigény mellett.
14.
14.
metercsiken
13.
13.
frenkyboyhun
#12: bocs emberek vízeséses jelenetet
12.
12.
frenkyboyhun
Nekem is a széktámla tünt fel de amúgy egy kis yízeséses mozgóképjelenetet eltudnék képzelni vele.
11.
11.
Hubert Cumberdale
Ilyenkor miért nem egy londoni forgalmas utca van kidolgozva, vagy egy esőerdő? Belső tereket már a source is ilyen faszán meg tudott jeleníteni..
10.
10.
KeXxX
B, a széktámla tetején nincs kiemelkedés, és a festmények is csúnyábbak.
9.
9.
donkutyafasz
Zone of the Enders 3?

http://www.gameranx.com/updates/id/5340/article/hideo-kojima-reveals-project-ogre-protagonist/
8.
8.
Neptunusz
Nekem a falon lévő képek miatt tűnt fel, elég gagyin festenek az eredetihez képest.
7.
7.
Quicky
#5: Pontosan erre gondoltam én is! Annyi szépet láttunk már megjelenés előtt innen onnan ebből abból! NADE nem olyan lett mint vártuk :) Ezzel ellentétben én már bőven elégedett vagyok a mostani grafikákkal. Lásd BATMAN, vagy AC sorozat! Nekem ezeknél nem kell több! Inkább élmény mint grafika! Vagy játékidő,az se lenne rossz ha az rpg-ken vagy mmokon kívül lekötne valami 20-30 órára
6.
6.
daenath
Szep, de majd kivancsi leszek mozgas kozben is ilyen eletszagu lesz a grafika?
5.
5.
shatterhand
2000ben is láttam már "mint a valóság olyan lesz" bemutatókat
azt jön a város, az emberek, a mozgás, a fizika,stb,stb azt egyből látni,hogy a különbséget
4.
4.
vuliem
Nekem is a széktámla szúrt szemet, de amúgy le a kalappal, nem semmi.
3.
3.
ilor14
a vörös széktámla eléggé feltűnő szerintem
2.
2.
Kreto
Nekem a széktámla tünt fel.
1.
1.
drat576
az árnyékok miatt elég könnyen kiszúrható volt hogy melyik az engine munkája
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...