Ridge Racer Unbounded - így készítünk új pályát

  • Írta: zoenn
  • 2012. március 22.
  • Videó
Link másolása
A Namco Bandai várva-várt új arcade autóversenyében nem kényszerülünk arra, hogy csupán a Bugbear által megálmodott vonalvezetéseket toljuk végig. A beépített City Editor segítségével mi magunk is elkészíthetjük álmaink pályáit, amiket aztán megoszthatunk a nagyközönséggel.

Ha végignyomtuk a karriermódot és utánpótlásra vágynánk, akkor a relatíve könnyen kezelhető City Editorral megalkothatjuk álmaink pályáját. Nem pusztán egyszerű vonalvezetésekről van szó, számos akadállyal, összetörhető objektummal színesíthetjük az egészet, a lehetőségek száma egészen elképesztő. Ráadásul rögtön kétféle felülettel: az Basic a kezdő építészeknek szól, míg az Advanced már némi profizmust és türelmet igényel. A Ridge Racer Unboundedre így egy jó darabig nem fogunk ráunni. A játék március 30-án jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra. Köszi, giga321!

6.
6.
pjoco
BugBear inkább a Flatout 3-at csináltátok volna meg! :(
4.
4.
Darox
Tiszta TrackMania. Várós.
3.
3.
NoRush
Ránézek és totál NFS Underground (1) feel jár át. Nem tudom, ez engem nem igazán tud megfogni, viszont egy próbát megér ha ilyen pályákat lehet bejáratni, a fantázia szab határt, ez tetszik :D
2.
2.
Gerbeshi
Akkor nem csúszik a megjelenés?
1.
1.
Qbász
Bugbear-ben még nem csalódtam.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...