Nehéz lesz a Gears of War: Judgment

  • Írta: InGen
  • 2012. június 21.
  • Hír
Link másolása
Cliff Bleszinski úgy véli, a játékok egyre könnyebbé váltak az utóbbi időben, nagy részük már csak olyan, mintha quick time eventeket pakoltak volna egymás után. Elmondása szerint ha a következő Gears of War nem izzasztja meg a játékosokat, akkor nem jól végezték a fejlesztők a munkájukat.

Bleszinski szerint a játékok egyre lineárisabbá és egyszerűbbé váltak, így szinte csak QTE-k egymás után pakolásának tűnnek. Az Epic Games design directora elmondta, amikor egy ilyen játékkal akad össze, egyre inkább úgy érzi, vissza kellene térni ahhoz a játéktervezési filozófiához,, ahol "rendszerek kerülnek kapcsolatba rendszerekkel". Úgy véli, nem véletlen, hogy a Demon Souls és a Dark Souls ennyire felkapott lett: "Ezek tényleg megkövetelik tőled, hogy próbálkozz" - mondta.


Bleszinski elmondta, a casual nehézségi szint a Gears of War: Judgment esetében is könnyű lesz, főleg azoknak, akik a grafikát szeretnék megcsodálni, és nem akarnak meghalni. Mindegyik más szint ezen felül azonban nehéz lesz, és azt ígéri, a játékosok meg fognak halni. "Ha ez a játék nem izzaszt majd meg, akkor nem végeztük jól a munkánkat" - nyilatkozta. Ezzel kapcsolatban úgy véli, a kihívás miatt még nagyobb szerep jut majd a kooperatívnak, ahol a játékosok együttműködve, saját taktikával próbálják majd megoldani a helyzeteket.

29.
29.
Nomad010
Áhhá!! Szóval az idei nyarat az Epic fejlesztette!Oo Végre egy igazán jól sikerült multiplatform produkció!! Le a kalappal a srácok előtt!
25.
25.
Papus
Szerintem minden játékban van hard fokozat,fanyalogni kár tehát.A max payne 3 viszont már normál módon is tényleg kihívás, főleg free aim-el,de hát pont ezt szeretjük.
24.
24.
givi6
Cliff Bleszinski az én istenem.
22.
22.
guitarlord
#14: Eleve nem értem, hogy egy alapvetően Akció RPG-t, mi a túróért kell összehasonlítani egy TPS játékkal?! Egy RPG-től elvárható és el is kell várni, hogy ne legyen lineáris és ne legyen egyszerű, legyen komplex és izgalmas a sztori, míg egy TPS-nél nem feltétlenül gond a linearitás, ha ügyesen csomagolják és nem úgy mondjuk, mint pl. a BF3, ami a világ legundorítóbb megoldását tette az asztalra és igazán CITROMDÍJAT érdemelne..(Return to the combat zone...). Miért kell a kettőt egymás mellé állítani? Tök másra való a két műfaj! Mintha ágyúval lőnének verebekre!

Ötvözni a kettőt persze mindig egy lehetőség, de azt is ügyesen kell csinálni, mert ha elrontják, akkor a TPS játékos nem fogja megvenni, mert inkább RPG és fordítva, tipikusan két szék között a földre eset lesz....
21.
21.
kopic
#18: Én az 1.részét nem vittem végig insane-en, valahogy nem volt kedvem hozzá:) Csak a 2. és a 3.részét.
20.
20.
kopic
#10: Jah, és ha valaki azt fogja mondani hogy "Tiszta könnyű lett a játék" azt akkor egyből kettévágja Lancerrel:D
17.
17.
Drazhar
Eddig szokásos fejlesztői bullshit-nek hangzik az egész, majd meglátjuk mennyi fog megvalósulni belőle, de jöhet a nehezebb szint!
14.
14.
J Adam
Csak hogy a dark soulst nem kell ehez hasonlítan,1000 szer jobb mint egy gears és nem csak amiatt mert nehéz hanem maga a játékmenet is nagyon jó,egy gears sosem lesz ilyen,rakhatnak bele bármilyen nehézségi szintet vagy új karaktereket vagy új történetet,szerintem az emberek többsége csak a multija miatt veszi meg nem a kampánya miatt de ezt úgyis sokan tudják. ez az én véleményem de ezt részt és ha lesz több gears azt is kihagyom nekem elég volt a gearsből főleg hogy csak akkor játszatsz dedikált szerveren ha veszel dlct hát persze majd Bleszinki megint átveri a játékosokat.
13.
13.
Raam989
Epekedve várom azt a kurvanehéz szintet... A Ninja Gaiden Black óta nincs olyan játék, ami komolyabban megizzasztott volna. Na jó, a Demons/Dark Souls rátett egy lapáttal az NG-re, de mivel az NG-n edződtem, így nem dőltem a saját kardomba, amikor újra kellett próbálnom egy elhibázott boss csatát.
12.
12.
Mortis
Bizonyára minden fok után háromszor több sáska-bácsi ugrik neki a játékos képének.
10.
10.
rics92
"azt ígéri, a játékosok meg fognak halni." Ez a részlet annyira nem jön be XD, elképzelem ahogy Blezsinski ott áll a kontrollert szorongató játékos mögött Lancert markolva.
9.
9.
MadDragon
Eh? Nem ők mondták régebben hogy könnyebbre fogják csinálni a GoW3-mat, mert a 2-t kevesen vitték ki? Most meg fordított filozófia?
8.
8.
dzsiádzsó
Pont a GoW 3 volt az amit nem lehet egyből a legnehezebben tolni, nekem meg még úgy sem nehéz max szopatós animált részek (csak azok meg nem nehezítenek, hanem idegesítenek).
7.
7.
bence9
Érdemes megemlíteni a Max Payne 3-at, mert abban van kihívás bőven, pedig csak "normalon" játszottam és még van hard, old school mód is.
6.
6.
Érdekes, nekem úgy tünik, hogy évek óta nyafognak a játékosok... Ilyen lassan jut csak el a fejlesztőkig az nem gondoltam volna, de legalább eljutott ... \o/
4.
4.
Jiijo
Na, ez remek hír, erre a többi játékfejlesztő is rájöhetne. :D
1.
1.
Yanez
Helyes,nagyon is helyes!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...