Hitman Absolution - 17 perc játékmenet

  • Írta: zoenn
  • 2012. július 12.
  • Videó
Link másolása
Ütős játékbemutatóval jelentkezett az Eidos és az IO Interactive. Az E3-on látott pálya kifogástalan minőségben elérhető videójához van szerencsénk, amit a hazai forgalmazó, a CNG jóvoltából magyar felirattal élvezhettek. 47-es ügynök tervez, lopakodik és kíméletlenül kiiktatja a célpontot.

A The Streets of Hope először a 2012 júniusi E3-on mutatkozott be, és mélyebb betekintést enged a Hitman: Absolution hatalmas univerzumába. A bemutatót végig kommentálja Tore Blystad (game director) és Travis Barbour, aki a játékos közösséggel foglalkozó csapat tagja az IO Interactive-nél.

A videóban a 47-es ügynöknek el kell rabolnia Lenny "Sánta" Dexter-t, akinek információi vannak Victoria hollétéről. A 47-es megesküdött egyetlen barátja - Diana Burnwood – halálos ágyánál, hogy megóvja a lányt. Ahhoz, hogy az  "eredeti bérgyilkos" elkaphassa a “Sántát”, előbb ki kell iktatnia bandáját, a "The Cougars"-t.

A múlt havi kiállításról származó kedvcsinálókkal az a baj, hogy nem a legjobb minőségűek (tisztelet a kivételnek). Átalánosan elfogadott tendencia az, hogy néhány héttel később a kiadó makulátlan minőségben és kommentárral megspékelve elérhetővé teszi a demóról származó felvételt. Nincs ez másképp a Hitman: Absolutionnel sem. A CNG nem kevesebb, mint 15 ezer karaktert fordított le a felirathoz, szóval a dánok beszélőkéjével nincs baj. Játékmeneti finomságok következnek.

Update! Alább az a tévéreklám is megtekinthető, amit a Square Enix az EB-döntő alatt vetített le a nagyérdeműnek.

36.
36.
Papus
A város kidolgozottsága szédületes!!!
35.
35.
simon 555
#30: tudom,de a Viktóriát a banda akarta elrabolni.nekünk a banda vezért kellett elrabolni nem?hogy megmondja hol van a csaj.legalábbis erről papoltak a videó alatt a fejlesztők.
34.
34.
metercsiken
Annyi mindent várok már, hogy megjelenjen,azt sem tudom melyiket várom jobban! : )
De az biztos,hogy ez is köztük van!
33.
33.
ZsupiDav
#32: "vagy legalábbis KEVESEBBET veszteni"
"még az sem zavar, ha zsebre teszi a snipert" - na jó, azért ez túlzás :)
"háromszor-négyszer újrakezdeni EGY PÁLYÁT csak azért"
Elviselnék egy szerkesztés gombot...
32.
32.
ZsupiDav
#31: Hidd el, ha magadtól kell rájönni a tökéletes megoldásra, akkor meg lesz a három óra is pályánként. Egyébként második végignézés közben nekem egyből feltűnt pár dolog, amivel szerintem több pontot lehetett volna szerezni (vagy legalábbis veszteni az "ártatlan" áldozatok minimalizálásával). Aki azért panaszkodik, mert nincs átöltözés, meg nem nyúl le a tárgyakért, azokat nem tudom megérteni. Számomra a Hitman (legalábbis az az egy rész, amit legalább hatszor kivittem ... BM) nem a grafika, nem is az ilyen apró részletek, hanem a logika kihívás miatt tetszett és tetszik a mai napig. Felőlem magára teleportálhatja a ruhát, vagy a kezébe a stukkert, még az sem zavar, ha zsebre teszi a snipert, csak legyen sok lehetőség, sok célpont és változatos helyszín. Nem az a lényeg, hogy mennyire részletes és kidolgozott, hanem az, hogy megdolgoztassa az emberek agyát. Számomra a BM azon kevés játékok közé tartozott, amit több mint kétszer is hajlandó voltam kivinni úgy, hogy egyes végigjátszások során is képes voltam legalább háromszor-négyszer újrakezdeni csak azért, mert eszembe jutott egy jobb megoldás is. Szóval számomra megfelelő irányba halad a játék.
A segítségről pedig annyit, hogy (mint már előttem is írták) ki lehet kapcsolni. Ezt valószínűleg a teljesen kezdő játékosok kedvéért tették bele (és én meg is értem).
Végül: Akkor most PC augusztus 1.???
31.
31.
William Munny
Érdekelne, hány pálya lesz a véglegesben, mert ez a harmadik, amit bemutatnak, végigjátszással. Azt viszont sajnálom, hogy annak a klasszikus, "három óra egy pálya silent assassin fokozaton" féle játékmenetnek vége.
30.
30.
giga321
#19: Nem őt akarták elrabolni hanem viktoriát akarják majd. Ő a banda feje elvileg.
29.
29.
Macifasz
#21: Pedig ki kéne...ha a Hitman Blood Moneyba bele tudtak rakni egy kivesz/eltesz mozdulatsort, akkor 2012-ben, nehogy már ez ne legyen minimum. :-D
28.
28.
simon 555
#26: ki lehet kapcsolni...
27.
27.
pucu9011
Áhhh a vége beszarás!! Amúgy az elején elég precízen csinálta a gyerek utána kicsit átment pszichopatába.
26.
26.
Dahaka18
Egy normális ember hol lát át a falon ? ...
25.
25.
fojesz
Frissítettük a hírt az EB-döntő alatt vetített tévéreklámmal is.
24.
24.
DarkLord
#17: Látom figyelsz a részletekre bár karakterünk is igencsak irigykedve nézi őket :D
23.
23.
givi6
#22: A mesterséges inteligencia viszont k*rva jól kivan találva, és ez a balesetnek beállítható ölések is baromi jól kivannak találva.
22.
22.
givi6
A lényege a játéknak, hogy különböző mód ölheted meg a célpontot :
Az előző Hitmanekben nem volt elég fantázia dús lehetőség a megölésre, ezen javítottak már az előző részekben is, most már egyértelműen ötletesebbeknek tűnnek a lehetőségek, viszont vesztett a játék a szabadságából, de ez majd kiderül ha a játék előtt ülök.
21.
21.
Pharaoh
20#: A kérés jogos, de nem hiszem, hogy fogják javítani! Én azon derültem nagyokat, mikor a Serious Sam első részében, a pályazáró átvezetőknél farzsebre vágta éppen azt a fegyvert ami a pálya végén nálunk volt, akár a 2 méteres minigun-t is! :D Mondjuk nem is akarták túl komolyra venni a figurát semmilyen téren abban a játékban (ezt pozitívumként értékelem a példában szereplő játék esetében, de nem egy hardcore címnél)!
20.
20.
Macifasz
#18: Igen, a ruhás az szőrszál természetesen, és be is ugrott, hogy a Blood Moneyban is így volt. :-D DE, a fegyver odateleportálódik a kezembe részt akkor is tartom...hogy gáz és javítsák. :-)
19.
19.
simon 555
#7: de nem úgy volt,hogy őt elrabolni kell nem megölni?:D
18.
18.
Pharaoh
11-12-14#: Hey Beardick! :) Állításaid egy részével egyetértek, de például azt már szőrszálhasogatásnak tartom, hogy zavar a ránkteleportálódó ruha! Ez mindig is így volt a Hitman-ben és szerintem is felesleges egy lényegtelen átvezetővel megtörni a real-time játékmenetet (, mint pl. a Dead Space-ben az automatánál, a vásárlás utáni ruhacserével), amiben leanimálják szépen, ahogy átöltözünk! A mesterséges inteligencián és a reakciókon még javíthatnak/javíthatnának és remélem javítan is fognak, de a ruhacserés dolog maradni fog a régiben (és szvsz ez így van jól)!
17.
17.
AnimeWarlord
14:18-nál animal porno a játékba :D lolz
16.
16.
DON GONDOCS
Hitman is változik de előnyére, Annyi újítás van benne amennyi kell.
15.
15.
bcrics
Áhh, mi ez a Filter a játékon, nagyon gáz.
14.
14.
Macifasz
#12: VAgy amikor a kutya farkasszemet néz velünk és úgy ugat, akkor a csávónak nincs annyi esze, hogy megforduljon és megnézze vajon kit vagy mit ugat a kutya? Szóval, bár nagyon várom, de bőven van még mit csiszolni rajta azért. :-)
13.
13.
traumraise
ja, az csak a sniper challange-re vonatkozik, kár :P
12.
12.
Macifasz
#11: Meg kimaradt, hogy amikor a csávót kinyírjuk az erkélyen, a rendőr, aki tőlünk kb. 1 méterre áll, nem hallja meg, hogy kinyílik az erkély ajtó? Már csak reflexkből is oda kéne kapnia a fejét, de nem. Ő áll tovább. :-D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...