Dishonored - a Thief-szerű lopakodás a múlté

  • Írta: zoenn
  • 2012. október 1.
  • Hír
Link másolása
Christophe Carrier, a Dishonored vezető pályatervezője az Eurogamer Expón elmondta, hogy a fejlesztés kezdetén még az volt a terv, hogy a Thief-játékokhoz hasonló lopakodási mechanizmussal vértezik fel a produktumukat. Ám az árnyékokban való sunyizás már elavult módszer, így kivették a rendszerből.

"Nagy rajongói vagyunk a Thiefnek!" - ismerte el Carrier az Eurogamer Expón. Garrett kalandjaiban nagyon fontos szerepet töltött be a fény. Kezdetben az Arkane Studios a Thiefhez megszólalásig hasonlító rendszert tervezett a Dishonoredhez is, azaz figyelni kellett a fényhatásokra, és legtöbbször az árnyékban mozogtunk.

"De rájöttünk, hogy amikor egy NPC előtt állsz ilyen közel [az arcához közel emeli tenyerét] a sötétben, akkor be kell látnunk, hogy ez nem reális. A valóság nem ilyen!"

A Dishonored fejlesztői szerettek volna a realitás talaján mozogni, ezért úgy döntöttek, hogy a fénnyel és az árnyékokkal való mókázást kiveszik a játékból. Dunwall városában nem tudjuk elpusztítani a fényforrásokat; egyes gyertyatartókat meg lehet ugyan semmisíteni, de világot általában világosban járjuk be. Természetesen lesznek éjszakai küldetések is.

Carrier megjegyezte, hogy a vizualitást megölték volna a túlságosan kontrasztos területek, ahol egyszer még verőfényben nyomulunk, aztán hirtelen koromsötétben. Az Arkane munkásai szerencsére megtalálták a közös nevezőt, s így is bőven lesz lehetőségünk taktikázásra és lopakodásra.

A Dishonored immáron aranylemezre került, október 12-én jelenik meg PC-re, Xbox 360-ra és PS3-ra.

18.
18.
The Lone Drow
#15: Pláne...:D Valamelyik fejlesztői kommentáros videóban mondták, hogy a legtöbb képesség zabálni fogja a manádat, egyedül talán a Blink az, amit sokat tudsz majd használni egyszerre :D. De hiánypótló cucc lesz ez a játék.
17.
17.
Macifasz
#5: Neeeeeeeem kell még parázni, emlékezzünk csak vissza, hogy a Max Payne 3 esetében is benyomtak egy olyan gépigényt, amitől kettéfejeltük a monitort, aztán a végeredmény még az 5-6 éves gépeken is simán elfutott HIGH beállítások mellett (nálam legalább is). Reméljük, itt is ez lesz.
16.
16.
randall13
#13: Gondolkodj, a Cuppak név már annyira összeforrott a Battlefielddel a sok hír alatt, mint a Coca a colával. xd
15.
15.
Thane
#14: Arról nem is beszélve, hogy fosba vannak tápolva azok az emberkék amikkel mennek :D
14.
14.
The Lone Drow
#8: Azt ne felejtsd el, hogy a bemutatókon mindig a lehető legkönnyebb nehézségen mutatják be a játékokat. Unalmas? Relatív, a Thief sem egy pörgős játék, de én pont ezért imádom. Ez nagyon hiánypótló anyag lesz, jövőhét péntekre kérem is a szabadságot :D
13.
13.
Cuppak
#11 Amúgy meg miért mindenki a Battlefieldet hozza fel? Értem én hogy a kedvenc fps szériám, de attól még sok single playert tolok mellette, Thief 3-t is végig toltam.. és az bejött, szeretem a más stílusú játékokat is
12.
12.
Cuppak
#11 Én értem.. de a gameplayből ezt szűrtem le, ezért mondtam hogy várok a tesztekre, nem könyveltem el előre hogy a játék rossz lesz, de az a bemutató nem tetszett, ettől függetlenül még a játék jó lehet :)
11.
11.
Thane
#10: Hát ez egy ilyen stílus, mellesleg történet központú a játék. Neked meg a multi: "megyek mint egy elefánt lövök mindenre ami él" stílus jön be, attól még hogy nem az van benne mint a battlefieldben, az nem azt jelenti, hogy unalmas. Arról nem is beszélve hogy még nem is játszottál vele.
10.
10.
Cuppak
#9 vágom, de nem a single miatt vettem meg, ezen meg csak az van úgy tudom
9.
9.
Thane
#8: A battlefield is monoton és unalmas...

A játék meg fasza, várom.
8.
8.
Cuppak
az ign live gameplay-t nézve monoton és unalmas volt, ráadásul még könnyű is.. na majd megvárom a teszteket
7.
7.
giga321
Basszus most ért el a tudatomig hogy mindjárt megjelenik o.O
6.
6.
The Lone Drow
#3: Ebben totálisan egyet kell értenem veled. Részben a fejlesztőknek is igaza van, de meg lehetett volna találni az arany középutat. Bár így is számít valamennyire fény és árnyék hatás, de korántsem annyira, hogy elrejtsen teljesen. Nekem hiányozni fog belőle.
5.
5.
ZeWa
#4: optimalizálás akkor nem nagyon jött össze, szvsz ennyire azért nem néz ki a játék.
4.
4.
hedzsooo
#2: Minimum:

2 magos proci: CPU: 3.0 GHz dual core vagy jobb (enhanced for multi-core processors)
4Gb RAM
VGA: DirectX 9 compatible with 512 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)

Vista, de inkább Windows 7
XP-vel nem fog menni, ha jól tudom.

Ajánlott gépigény:

4 magos CPU: 2.4 GHz quad core vagy jobb

Itt is elég 4 Gb RAM, ha több van pesze az sem gond, sőt

VGA: DirectX 9 compatible with 768 MB video RAM or better (NVIDIA GeForce GTX 460 / ATI Radeon HD 5850)

Op.rendszer: Windows Vista / Windows 7 (A 64-bites ajánlott leginkább hozzá, mint minden vmire való új játékhoz, ami nem retró stílusú. :)

Ja, tárhely igénye pedig 9 Gb lesz alapból. (Aztán persze majd kaphat 1-2 DLC-t is a későbbiekben.)
3.
3.
hedzsooo
Pedig maradhatott volna benne a fény-árnyék játék, az árnyékban való lopakodás.

CSak legfeljebb hozzá még annyit fejleszthettek volna, hogy a távolságot is vegye figyelembe: ami túl közel kerül hozzánk (mondjuk egy lépésnyi távra, vagy egy karnyújtásnyira), az észrevesz minket akkor is, ha az árnyéban, sötét helyen tartózkodnánk, egyéb fedezék nélkül.

Ettől függetlenül számomra várós, de a fejlesztők helyében ezt inkább nem reklámoztam volna, hogy ilyen ziccert kihagytak.
2.
2.
5T3V3N
Már csak 10 nap...
Gépigénye mi? Ha már volt fenn itt is.. akkor bocs..:) nem láttam eddig..
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...