AMD TressFX - mozgásban Lara élethű haja

  • Írta: zoenn
  • 2013. március 5.
  • Videó
Link másolása
Az AMD egy rég várt grafikai fícsörrel szeretne még több vásárlót toborozni a legújabb videokártyáihoz, hiszen a TressFX segítségével még soha nem volt ennyire realisztikus a karakterek hajkoronája.

Az első infók alapján biztosra vettük, hogy többen fejvesztve rohantak a számítástechnikai boltba egy új Radeonént, hiszen élethű hajat és lobogó sörényt akartak viszontlátni a monitorokon. Nos, jelenleg egyetlen cím támogatja a TressFX-et, s az új Tomb Raider. A technológia kétségkívül látványos, s vélhetőleg meglesz rá az NVIDIA válasza is.

Lássuk, miként muzsikál éles körülmények között Lara baba csodás haja!

42.
42.
Controlle88
Szerintem nem ezzel kéne foglalkozni, mert szerintem nem is néz ki annyira jól, jó az úgy ahogy van, másrészt meg a mai játékokban akármennyire szépek is, közelebbről megnézve még mindig nagyon sok textúra ocsmány, és a fák levelei még mindig 2D-sek, sőt sokszor még szögletesek, csúnyák is. Persze mit számítanak a falevelek, de ez csak egy példa volt. Bőven van még hova fejlődni, ez még nem teljesen 3D.
41.
41.
Richard-X8
Kezdeti reklámfogásnak nem rossz, de azért nagyon látszik, hogy van mit javítani ezen a hajas témán. Nagyon sok benne a hiba.
40.
40.
Fenimor
Én meg azt mondom, ha már HD7750-nem van, akkor had szóljon...
És szól is, nekem nagyon be jön ez a hajas téma!
Nálam 1általán nem zabálja le az erőforrást a TFX, legalábbis semmit nem érzékelek belőle, pedig a VGA-t leszámítva, 4éves a vasam!
39.
39.
metercsiken
Szép, szép, de engem inkább a játék egésze érdekel, nem a haja!
38.
38.
dzsiádzsó
Sztm ez übergagyi. Régóta tudjuk hajat modellezni rémálom a videojátékoknál, attól hogy most 4-500 hajszálat leszimulál nem néz ki jobban, sőt! Ez sem élethű, legalább a másik esetnél rejtve van, itt meg szembeötlik mennyire nem igazi!
37.
37.
Pharaoh
Én sajnos a VGA-m miatt nem tudok ilyen minőségben játszani a game-mel, de nézek videókat a kimaxolt végigjátszásból és a véleményem a következő: szép ez, de a bug-os és életszerűtlen animáció miatt nem, hogy hozzáad, de szerintem inkább elvesz az élményből az erőltetett, gépies megvalósítással, és észrevehető, hogy csak Lara kapott az effektből, mondjuk az ő tarkóját látjuk többnyire (én is látnám a valóságban sokszor :D), de ez a Physx-es játékok sokrétű és ténylegesen élményjavító technológiájától még messze van szvsz! Inkább arra koncentráltak volna, hogy a faágak vagy a fáklya tüze ne kétdimenziósak legyenek, mert az inkább zavar és az is, hogy ez az egy haj effekt még az átvezető videókban is aksztja az FPS rate-et!
36.
36.
Jared
Leszaom hogy milyen haja van ígyis úgyis meg izélném a Lara-t olyan jól néz ki :)
35.
35.
Normod
A haja szép .De az az ideg rángás érdekes :)
34.
34.
hedzsooo
Az elgondolás jó, csak ugye még vatta újnak számít, legalábbis éles használatban. Szóval még akad mit finomítani rajta, de jó lesz ez majd. Esetleg a Witcher 3-ban mondjuk lehet tényleg ki is nézne már valahogy ez a technológia...
33.
33.
bodortamas1
Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem ez a minden lépésnél ide-oda lebegő haj nem jön be, szerintem inkább idegesítő, mint hogy feldobná a játékélményt. A játék még nincs meg, majd bekapcsolom én is ezt a funkciót, de így első látásra nem jön be.
32.
32.
Wask
Nvidia válasza az AMD-nek :D

http://www.youtube.com/watch?v=x14YRfxpuoI
31.
31.
Stranger
kharami olvass utána h milyen összetett. Nem véletlenül villog az AMD
30.
30.
trion96
#28: Most h mondod tényleg nem tudom h mi ekkora újdonság benne :D
29.
29.
kharami
#28: ájmdé bocsánat!
28.
28.
kharami
Ez de vicces! Előre hangsúlyozom (az iq fightereknek külön), hogy nem vagyok se pc se konzol párti, imádok mind a kettőn játszani és tartok is mind 2 jószágot itthon, de most könyörgöm erre veri magát az ati amikor ilyen a 7 éves konzolok is tudnak? Elég csak megnézni egy Tekken tagot vagy Tekken 6 ot!
27.
27.
Lacek896
Nem valami nagy durranás. A látványt feldobja, csak enyhén unrealisztikus az egész. Képkockaszám zabáló megoldásnak biztos jó lesz de én köszönöm nem kérek belőle.
26.
26.
Alastor01
#17: Amógy az én konfigomon a legdurvább és az egyel gyengébb részletességen akad mintha képregény volna (core 2 duo E6550@3,1 Ghz/2 gb 800 DDR2/ Gigabyte P35-DS3/GTX 460)
25.
25.
Alastor01
#17: ahogy az a fenti videókon is látszik..habár nekem ez a minden hajszálat szerteszétfújós dolog nem annyira jön be. Inkább maradok a "zsírosabb" haj efektnél! :)
24.
24.
biohazard rex
nagyon durván jól néz ki, de a fény vissza verődés a hajról elég fura, 2. videón jól látszik. 2:35 Anti-gravity jump! :D
21.
21.
Bone 02
#20: Dupla facepalm. Szóval a leveleknek lesz saját árnyéka, nem az árnyék lesz 3D-s.
20.
20.
Bone 02
#19: Facepalm. Leveleknek az árnyéka...
19.
19.
Hab
#18: Már nem azért de az árnyékok milyen világban 3d-sek?
18.
18.
Bone 02
#6: Engem jobban zavarnak a "lemez" fák lombozata ami a kamerával fordul, így csalnak. Nekem az lesz az igazi generáció váltás, mikor végre 3D lesz minden egyes falevél + árnyék. Ez sem mostanában lesz... Igen van bőven hova fejlődni.
17.
17.
headhunter86
#14: És hogy fut vele? Mert nekem is olyanom van.
16.
16.
Drought
http://www.youtube.com/watch?v=WpW6kPBnyQ4 csak nekem ugrott be ez? Szerintem annyira nem nagy szám...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...