F1 2013 - gyorskör a jerezi pályán

  • Írta: fojesz
  • 2013. augusztus 30.
  • Videó
Link másolása
Rövid gameplay videó érkezett az F1 2013-ból, ami egy jerezi gyorskörön vezet végig bennünket, miközben a Codemasters fejlesztője részletezi, mit hogyan csináljunk, hogy a lehető legjobb idővel végezzünk.

Az F1 2013 egyik alapvető újdonsága a klasszikus versenyek felelevenítése lesz, és az alábbi videó is ebből ad némi ízelítőt: a ferraris Gerhard Berger sisakkameráján keresztül nézhetjük végig a Circuito de Jerez pályát.

A játék október 4-én jelenik meg PC-re, PS3-ra és Xbox 360-ra.

41.
41.
piskótatallér
#40: Igen, ebben teljesen egyetértünk. A mai száguldó cirkusz már inkább csak cirkusz, semmint száguldás. Én akkor csalódtam hatalmasat a F1-ben, mikor a Schumacher-éra idején elkezdtek minden gyorsaságot segítő eszközt leszabályozni, és nem hagyták a tervezőket, hogy a technikai határait feszegetve, valóban a leggyorsabb versenygépeket alkothassák meg. A mai autók a tíz évvel korábbi köridőkkel versengenek, mert a motorerőt nem hagyják, hogy a végsőkig feltolják. V8, meg V6 a F1-ben? Kész röhej. Ennek a sportnak arról kéne szólnia, hogy megmutassa a teljesítmény határait, ehelyett mindent csak leredukálnak. Régen még igazi versenyeket vívtak, ma már csak elvétve látunk ilyet...
40.
40.
Oldskoolgamer
#39: Jah arra reagáltam. Egy picit valóban abszurd :D De azért elég unalmas már sokszor a vettel fölény. Én csak arra mondtam hogy általánosságban véve unalmas ami ma van.
És azt vesszük és jobban belegondolsz valamilyen szinten akár tényleg csalás is az igazi F1-hez viszonyítva. Régen azért megszidták pl a Brabham csapatot mikor a BT46-ost megtervezte Gordom Murray aki pl később a Mclaren F1-et tervezte mert külső íven előzte meg Chapmanék Lotusát... Gyakorlatilag a külső ventilátorral kiszívták a levegő alól az autót. Azért kellett ez mert nem olyan volt a kaszni mint a lotusé így nem lehetett negatív felhajtóerő alapon lemezeket szerelni az autó alá hogy odanyomja a pályára. A kiskapus szabálymegkerülést az FIA még el is fogadta.. Egy futamon indult.. egy bűnnel. Túl gyors volt.. Többet se versenyzett :D A Williams detto ugyan ez volt mikor már Senna hozzájuk került. Aktív felfüggesztés nélkül katasztrofálisan rossz autó volt. Egy lapra tettek fel mindent 92-ben és emiatt verhetetlen volt. De ott is lépett az FIA. Szóval azért ma is jobban ügyelhetnének erre. Pedig ezek az öreg F1-es autók ikonok voltak.
39.
39.
piskótatallér
#38: Formula 1-ből nem szorulok okításra, köszönöm szépen! Betéve tudom minden év egyéni- és konstruktőri világbajnokát, illetve az adott évadban érvényben lévő szabályokat is, szóval, nem azzal van a baj, hogy nem tudom, mi a különbség a turbó-korszak 1000 lőerős szörnyetegei, és a mai csiricsáré papírnehezékek közt. Pont, hogy Te értettél félre! Én LanciaPower 22-es számú hozzászólását tartom abszurdnak, és teljességgel meggondolatlannak, amiben az előző kommentemben taglalt dolgot írja le. Azt olvastad egyáltalán? Csak azt ne mondd, kérlek, hogy egyetértesz vele!
38.
38.
Oldskoolgamer
#37: Én nem így értettem mikor azt mondtam helyette vezetnek.. :D Nem kell mindent szó szerint venni. Egyszerűen nem teljes kapcsolat van ember és gép között mint ahogy te hiszed. Ma már mindent kiegyensúlyoz a számítógép. Kipörgésgátó, kormányrásegítés, a sebbeségváltó. Ami a csapatokat illeti egyszerűen az van hogy nincsennek kiegyensúlyozott esélyek. Nem várom el hogy rákeress csak okulj Sennából pl. Régen kormány mögötti váltó se volt. Életveszély volt ezeket a dögöket vezetni. Ember és gép volt ennyi.. Ma már minden más. És igen is számít egy túl jól beállított autó. Vettel-re meg hamiltonra meg egyszerűen nem lehet felnézni.
37.
37.
piskótatallér
#36: Hát, már ne is haragudj, de ha valaki komolyan gondolja azt, hogy egy F1-es autóban ül egy pilóta dublőre(!), aki helyett csak és kizárólag a technika dolgozik, ő nem csinál semmit, megnyeri a futamot, és több száz millió néző szeme láttára kiszáll az autóból, felmegy a pódiumra, és nyilatkozik... Na, hogy ezt, mégis, hogy???
Az egész egy kisbolygó méretű marhaság, de ha van olyan hülye, aki ennek egy kicsike kis létjogosultságot is képes adni, azt arra kérem, gondoljon bele - ha másba nem is -, hogy amikor az a nyomorult kiszáll az autóból a futam végén, HOGY CSERÉLIK KI A KAMUBÓL A KOCSIBAN ÜLŐ CSÁVÓT AZ IGAZIRA??? MIKOR?
De ha még így is lenne, akkor is, MIÉRT??? Ha már úgyis a boxból irányítják azt a nyüves autót, akkor nem férne el a volánnál az igazi versenyző?
Öcsém, az ilyen embereket egyszerűen nem tudom, hova soroljam. Az ilyesmi az én számomra olyan szinten érthetetlen, hogy azt el sem tudom mondani. Csak egy kicsit gondolná végig, amit leír, de nem!
Részemről téma lezárva.
36.
36.
Oldskoolgamer
Ne veszekedjünk már. Fanatizmus maximálisan rendben de nem kell ide ez. Van itt elég troll.. Piskótatallér attól meg hogy ő mondott egy elméletet azzal mi baj van? Technikai sport és kész. Mostanság meg főleg... Rally-ban meg szerintem pont az a jó hogy sokkal egységesebbek a szabályok. Lehet autó függvénye de ezek az autók nem is olyan pályán versenyeznek mint az F1-es autók nyilván. Picivel több közük van a hétköznapokhoz. Ken Block videói meg igazából elméletileg 600x újra fel vannak véve. Nem véletlenül van a jelenetekben tele féknyommal az egész pálya :D. Ráadásul lehet tévedek de ez az egész gymkhana dolog igazából és nem is véletlen de elméletileg japánból van. Hát ők eleve miket szoktak rendezni.. Olyat is láttam már hogy Silviakkal, RX7-esekkel és hasonlókkal leparkolós driftet rendeztek és cm szerint számított a helyezés.. :DD De Ken Block egy majom aki WRC-ben mindig összetörte a fiesta-t. Michèle Mouton meg a 80-as években nő létére 4x győzelemre vitte azt a szörnyet az Audi Quattro-t. Szerencsére ezt a nők nem tudják :P
33.
33.
piskótatallér
LanciaPower koma, neked úgy látom, igencsak megártott a benzingőz!
Mielőtt ekkora, orbitális f@szságokat írsz, tájékozódj inkább picit, aztán, ha még azután is komolyan gondolod, ajánlom figyelmedbe a rotációs kapámat!
24.
24.
Pityi0488
22#
nem kell elméleteket gyártani jó és kés van pénz és ez technikai sport ahol van pénz ott van sok-sok kupa is :) De Sutil rajongo vagyok és megint nem kap semilyen szerzödést szmórú vagyok megint tavaly sem volt szerzödése na ez m pedig egy jó pilota
23.
23.
Pityi0488
22#
na az lenne nagy de ennek az esélye azért karcsu :)
19.
19.
Solid Snake1984
#15: Hát akkor csak gratulálni tudok nekik. Olyan mint kihagyni a vizet a palacsintából. Noobs.
16.
16.
Blackhard89
Azért kíváncsi vagyok hogy carrier módban a safety car-t meg e csinálták e normálisan? Meg hogy ha lehet a klasszikus kocsikkal carrier módban játszani akkor ott milyennek csinálják meg a bokszkiállást? meg safety cart-t ?
15.
15.
Gubi
#14: Ayrton Senna nem került be a játékba.
14.
14.
Solid Snake1984
Na ez már jól fest. Csak a Classic mód érdekel. Remélem benn lesz Senna.
12.
12.
Machiavelli
Amíg 12 hengeres motorok dübörögtek akkor még sokkal szebb volt a hangjuk. :)
9.
9.
botisupra
Az a hang! Awww :D Imádom az F1-et, de a mai autók fasorban sincsenek ezekhez a gyöngyszemekhez képest!!! Rajongóként kötelező, remélem a korábbi problémásabb szegmenseken (fizika, Safety Car és AI) javítanak. Személy szerint az 1. kipróbálás csak a Classics módról fog szólni!
8.
8.
KeXxX
A grafikával tényleg nincs baj, igényes, bár eddig az összes Codemasters játék jól nézett ki. Remélem hogy nincs elkúrva az irányítás.
7.
7.
RandomGyerek
#6: Akkor már biztos, hogy előrendelem. :D
6.
6.
Gubi
#5: Akiknek már megadatott a lehetőség, hogy kipróbálják a játékot, mind arról írtak hogy a fizika teljesen más, nem a 2013-as autók fizikáját kapták meg a régiek.
5.
5.
RandomGyerek
Kíváncsi vagyok, hogy a fizika is valós-e ehhez a classics-hoz vagy ugyan az egy az egyben mint a 2013-as, csak más külsejű autó. :)
4.
4.
Oldskoolgamer
Na ez egy fain videó :) Tetszik az oldskool Ferrari.
3.
3.
Gamerdavid
Egy versenyt azért mutathatnának.
2.
2.
Norbiii
1.
1.
Gamerdavid
A grafika elég jó. Csak nem legyen unalmas.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...