Assassin's Creed IV - frissültek a PhysX-effektek

  • Írta: zoenn
  • 2013. december 21.
  • Videó
Az NVIDIA továbbcsiszolta az Assassin's Creed IV: Black Flag PC-s verzióját, a legfrissebb patchnek köszönhetően sokkal látványosabbak a PhysX-hatások, mint korábban. Győződj meg róla te is!

Jól járnak a Geforce GTX-tulajok, ha az egyik kedvenc játékuk az Assassin's Creed IV: Black Flag, elvégre a legújabb frissítéssel még szebb lett a PC-s verzió. Nem untatnánk titeket az olyan szakkifejezésekkel, mint a továbbfejlesztett HBAO+ Ambient Occlusion vagy a simább TXAA, inkább nézzétek meg a saját szemetekkel a különbséget!

33.
33.
Venom88
#29: tényleg így van.
úgy tűnik a fejlesztők átestek a ló túloldalára, mert nem is valósághű és még zavaró is (elsütőd a pisztolyt és utána nem látsz semmit)
32.
32.
stufika
A hajós füstnek még értelmét is látom, bár tengeri csaták során eddig se sokat lehetett tőle látni, de kinézetre kapós.
31.
31.
ATi0021
Az igazi gond itt nem a füst vagy az NVidia. A legfőbb probléma az Ubisoft Ukrán csapata. Szégyen milyen gyenge portot csináltak belőle PC-re. Még az általatok szidott NVidia kártyákon se fut túl fényesen, sőt itt - ott konzol még szebb is. És akkor nem hogy megpróbálnák a dolgot javítani és mint annó a GTA IVnél a Rockstar folyamatosan optimalizálni javításokon keresztül. Magas rangú Ubisoftos kiáll és megmondja a frankót, hogy vegyél minden éven új gépet, mert PC ilyen. Na ez az amit el kéne ítélni és igenes követelni az optimalizálást.
30.
30.
simon 555
#27: Batman Arkham Originsben is van füst ami szétszéled amikor átmész rajta.
Ahhoz meg nem kell abban a korban élned, hogy lásd milyen füstöt adnak ezek a fegyverek. Vannak úgynevezett replikák amik a pontos másai az akkori fegyvereknek, szóval meg lehet nézni:) Én már sütöttem el ilyet, igaz golyó nélkül.
Na meg vannak még akkoriból megmaradt fegyverek is amik restaurálva lettek.
29.
29.
kolosszus87
#27: Tessék, itt megnézheted ezeket a pisztolyokat működés közben, kb. pont akkora a füstje vagy még akkora sem, mint amit Phis X nélkül produkál a játék:
http://www.youtube.com/watch?v=4D3HfqrpVhk
28.
28.
Juha
Ennek a hírnek is nagyobb a füstje mint a lángja. :)
27.
27.
Raam989
Valaki árulja már el nekem, hogy hol látott ennyire szép és élethű füstöt eddig? Én még nem láttam eddig olyan játékot, ahol a füst reagált volna a környezeti behatásokra... Ahogy elfújja szél, ahogy szétoszlik, amikor belemegy a karakter...

Más: nem tudom, ti hogy vagytok vele, de én nem éltem az 1700-as években, így nem tudom, hogy mekkora füstje volt a fegyvereknek akkor. Azt viszont tudom, hogy ha meggyújtják a sima puskaport, annak lehet ekkora füstje, akár olyan kicsi mennyiségnek is, mint ami egy ilyen pisztolyhoz kell.
26.
26.
felegyi
Egyetlen értelmes lényegi része ennek az effektnek, a tengeri csata... na ott néztem amikor robbant az enemy hajója...
25.
25.
giga321
Nekem így is eléggé beszaggat a buzi füsstől.
24.
24.
Wolverine
Ez a füsthatás tényleg sok, csak megnehezíti a látásviszonyokat, ha önmagában nézzük tényleg szebb a füsthatás, nade ki az aki azért játszik egy játékkal "mer hú de szép nagy füst van benne"!? Ez sztem egy felesleges dolog, sok értelmét nem látom, jobban díjazom ha már ilyen plusz dolgokról van szó, ha a ruha és hajmozgást csiszolgatják, mert az legalább élethűbbé varázsolja, de ez most csak az nvida hülye reklámja, mert érzik a vesztüket...és mondom mindezt úgy, hogy nekem is nvidiám van :)
23.
23.
crytek
#19: ".Ráadásul szerintem nem kellene ehhez PhysX, egy AMD kártya is lazán tudná számolni de hát ugye Nvidia."

Ácsi nem nvidiát kell leszólni ezért. Ha egyszerűen nem képesek a fos havokba normális füst effektet írni ami reagál a környezeti hatásokra arról legkevésbe sem az nvidia tehet. Jó a Physx nagyon csak ba..ott lassú :( Havok gyors de ott lószar sincs :(
22.
22.
_Tappancs_
#20: Én kikapcsolnám, hát nem lehet látni..:D
21.
21.
logic5
#20: Még kémény lett a fegyverből :D lol
20.
20.
logic5
nVidia hype. fos. Akkor is maradok az ATI-nál.. 7870-nel is szép..
19.
19.
eszem
Az effekt tényleg szép, de piszkosul el van túlozva, füstöltek rendesen a korabeli pisztolyok, puskák na de nem ennyire. Ráadásul szerintem nem kellene ehhez PhysX, egy AMD kártya is lazán tudná számolni de hát ugye Nvidia.

+1 Persze ez szép és jó, de jobb lenne, ha normális drivereket is írnának...
18.
18.
Teuton
A DX10 volumetric smoke miért nem jó a célra?
17.
17.
_Tappancs_
Hogy ez mekkora értelmetlenség...Felhőt lő ki a fegyver vagy mi a szösz? XD
16.
16.
Tokodboy
Tisztára unrealisztikus. Valami szart ki kell találni hogy eladják a méregdrága kártyákat.
15.
15.
ribizly
#14: Sokáig kellett néznem a videót, mire feltűnt egy dolog:
Szétoszlik a füst, ahogy áthalad rajta valaki. Ezt anno a Batman AA-ban láttam először, mint physx effekt.
Ez persze nem változtat a tényen, hogy mindeközben semmit sem látni a füsttől... :)
14.
14.
dzsiádzsó
sztm ez tök jó, nem látszódik semmi a füsttől, nagy ötlet! Nem tudom még mit kéne látni az esőt? Az úgy néz ki, mint az első GoW-ban szaros konzolon, ezenkívül semmit nem véltem felfedezni, semmi olyat, amit physx nélkül is ne láttam volna megvalósulni más játékba.
13.
13.
Noeel
Latvanyosan realisztikus lett a fust ez teny, de hol van mar a kis pisztolynak akkora gomolygo fustje mikor elsuti?! :D hagyjuk mar. Betehettek volna melle egy plussz funkciot h azis smoke bomb kent hassan amikor pisztollyal tuzelsz :D :D
12.
12.
dshadow
Ha az nvidia fanboyoknak egy zsák szart hozna a physx azt is innovációként fognák fel
11.
11.
kolosszus87
#10: Hiába viszi a szél, természetellenes a füst mennyisége és mozgása, ekkora mennyiségű füst soha nem jött ki ezekből a pisztolyokból.
8.
8.
kolosszus87
Nagy rakás kaki ez, most tök természetellenesen a füst egy helyben gomolyog fél óráig gömb formában. Ez igeeen!
7.
7.
Fronter
TXAA az NVIDIA féle élsimítás, látszik, hogy nem recés, tényleg fasza!
A füst effekt meg rohadt jó lett!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...