A Tales from the Borderlands a SXSW egyik panelbeszélgetésén került elő, Anthony Burch, a Borderlands 2 írója, Matthew Armstrong, a sorozat direktora, Kevin Bruner, a Telltale elnöke és Harrison Pink, a Telltale dizájnere beszélt először a VGX-en bejelentett játékról részletesebben is.
Kiderült például, hogy bár a Tales from the Borderlands bőven tartogat ismerős elemeket, elvégre a Pandora marad a játék helyszíne, és több karakter is visszatér majd, a játék a két új főhősre,, a trailerben is feltűnő Fionára és Rhys-ra koncentrál. Az már most biztos, hogy a cselekményeket visszaemlékezések formájában élhetjük át, ez azért is érdekes, mert Fiona és Rhys más-más módon meséli el a történteket.
A Telltale most is leszögezte, hogy a Tales from the Borderlands vérbeli Telltale-játék lesz, érdekesség azonban, hogy kapunk benne lövöldözést is - igaz, "Telltale módra".
Kérdés hogy mit veszünk vérbeli Telltale játéknak. Az első generációs Telltale játékokat a Back to the Future-ig , vagy a második generációs Telltale játékokat a Jurassic Parc-tól kezdve?
Mindenesetre azt ígérik a fejlesztők, hogy most több befolyásunk lesz a cselekvésekre mint az előző játékokban. Ez számomra bizakodásra ad okot, mert arra enged következtetni, hogy ismét több lesz az interaktivitás, lesznek szabadabban bejárható területek és nem "rail shooter" módjára csapunk keresztül a helyszíneken mint a The Wolf Among Us-ban. Tegyük hozzá egy Borderlands-nak jobban is állna a klasszikus kalandjátékos több helyszínes szabadabban mozgós játékmenet mint egy TWD-s vagy TWAU-s csőjáték szerűség.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.