Watch Dogs - multiplayer változások

  • Írta: Arell
  • 2014. június 28.
  • Hír
Link másolása
A Ubisoft tegnap bejelentette, hogy néhány változást eszközöl a május 27-én megjelent Watch Dogs többjátékos módjában. A notoriety pontokkal kapcsolatos frissítés érinti az online inváziókat és a ctOS mobil kihívásokat is.

A Ubisoft közleménye szerint a Watch Dogs sokakat bosszantó többjátékos módjában néhány pozitív változást tapasztalhatunk. Mostantól kezdve ugyanis a hekker inváziókat elszenvedő játékosok nem vesztenek majd notoriety pontokat, még akkor sem, ha nem találják meg a támadó felet.


A másik átalakítás a ctOS mobil kihívás játékmódot érinti, ahol a telefonján vagy táblagépén játszó felhasználóknak kell szembenézniük a konzolos és PC-s társaikkal. Hasonlóképpen az online behatolásokhoz, többé itt sem kell tartanunk majd a kemény munkával összegyűjtött hírnévpontjaink apadásától. Sőt, ha legalább egy-két ellenőrző ponton áthaladunk, még üres kézzel sem kell távoznunk.

A fejlesztők abban bíznak, hogy ezekkel a lépésekkel megakadályozzák, de legalábbis csökkentik majd azoknak a számát, akik csalódottságukban vagy haragukban a meccs befejezése előtt lépnek ki a játékból, ezzel alaposan felbosszantva partnerüket.

11.
11.
supair
#10: Ezzel sajnos nem az ügyetlenebbeket inspirálják,hogy legyenek jobbak,hanem az ügyesebbeket nyomják lefele......
10.
10.
sajttaller
#8: Ez mindig kétoldalú dolog, annak aki többet játszik, vagy csak egyszerűen ügyesebb az átlagnál annak ez a kihívás elvételét jelenti, annak viszont, aki csak néha tud egy kicsit játszani, vagy nem annyira ügyes ebben, annak meg ezzel elvesznek egy nagyon frusztráló részt, hogy az 1-1 sikeres akciójának a pontjait ne vegyék el tőle, maradjon legalább egy kis sikerélménye. Sose lesz mindenkinek jó, bár tény, hogy lehetne ennél jobb megoldást is választani (pl: ki/be lehetne kapcsolni, hogy veszíthetsz-e pontot, viszont aki bekapcsolja, az duplázza a nyert pontokat, vagy ilyesmi)
9.
9.
supair
#8: Ott a pont.
Miért kell a kihívást eltüntetni bármely játékból?
Így ez is egyenértékű lesz a nullával.
8.
8.
simon 555
Így sikerült kiölni belőle az izgalmat. Eddig volt okom rá, hogy keressem a hekkert, ahogy közeledtünk a 100%-hoz, egyre jobban szökött fel a szívverésem, hihetetlen adrenalin löket tudott lenni néha az izgalomtól. Erre már teljesen értelmetlen lesz kivédeni...
Nekem mondjuk egyszer sem volt olyan, hogy kiléptek akiket hekkeltem.
7.
7.
giga321
Kéne javítani az appot is. 1. Ismétlem egy órán át folyamatosan keresett partnert a telefon és senkit nem talált. Vicces.
5.
5.
Ghost26Dave
Annak örültem volna ha last genen elérhető lett volna a free roam.De ez nem nagy szám.
4.
4.
Drazhar
#3: Hmm, csak számomra tűnne logikusnak, hogy pl ennél a játékmódnál bevezetném azt, hogy ne is lehessen kilépni amíg vége nincs? Elég kellemetlen, hogy manapság tényleg ilyen az online közösség - csak addig jó nekik amíg nyerésre állnak, aztán ha nem akkor jön a durci-kilépés.
3.
3.
JBoy
Igen, kedvencem volt, hogy 96%-ig meghekkeltem a srácot, aztán használt egy zavarót még mindig nem talált végül 98%-nál kilépett. -.-
2.
2.
mestermagyar
Héj a minecraft 1.8 is jönni fog, arról is legyen hír. Meg majd az új rust verzióról.
1.
1.
Cristiano
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...