Resident Evil 7 - Leon és Hunnigan visszatér?

  • Írta: Arell
  • 2014. július 1.
  • Pletyka
Link másolása
Nagy hír lehet a széria rajongóinak, hogy a Leon és Hunnigan hangjaként dolgozó szinkronszínészek megerősítették, hogy a két karakter visszatér a Resident Evil 7-ben - igaz, még a játék sincs hivatalosan bejelentve.

Pletykák lengik körül a Resident Evil-sorozatot az utóbbi időben. Egy, a NeoGAF fórumán garázdálkodó forrás korábban azt ígérte, hogy a Capcom trailerrel és bejelentéssel készül az E3-on a zombidaráló játék következő részéhez, ami valószínűsíthetően egy spin-off lesz.

Még olyan részletek is felbukkantak, ami szerint két női és egy férfi karakter kerül a történetbe, melyek közül eggyel még nem találkozhattunk korábban. A másik kettő kilétét illetően eddig csak találgatások voltak, de úgy tűnik, a Leon Kennedy és Ingrid Hunnigan hangját alakító szinkronszínészek is elkotyogtak valamit, ami talán csak további szóbeszéd, mindenesetre érdekes darabka a játékkal kapcsolatos pletykák kirakósán.

A NeoGAF szerint Salli Saffiotti (Hunnigan) visszatérő szerepek hangjának rögzítéséről beszélt, de egyetlen többször is felbukkanó karaktere eddig csak a Resident Evil-szériában volt, míg Crispin Freeman és Matthew Mercer (Leon hangja) egy "titkos videojáték" felvételén töltenek időt. A Capcom egyelőre semmit nem erősített meg a folytatással kapcsolatos hírekből.

38.
38.
Pain
#37: Szvsz a fix kamera inkább egy olyan hangulatot kölcsönzött a játéknak, amit az új részek már nem tudtak visszaadni. Habár a 4 egy jó rész volt, számomra már az sem volt az igazi. Egyébként egyet értek veled, hogy nem ettől lesz parás egy játék, van a Dead Space, TPS, de az egyik legparásabb amivel eddig játszottam(igaz egy Silent Hillt nem tud megközelíteni :) )
37.
37.
bodortamas1
#36: Te most arról beszélsz, hogy azért félelmetes egy játék, mert nehéz az irányítása? Igazából nem értem, mire akarsz kilyukadni, szerintem te magad sem. Aki a TPS-t "hátulnézetes" játéknak nevezi, az ne közölje már tényként azt, hogy márpedig a fix kamera a para, a többi meg megszokható... Egyébként is, a fix kamera ma már nagyon nem preferált játékmód, TPS-FPS-re meg jobb horrort lehet készíteni.
36.
36.
GAMEROD
#32: Mindet kijátszottam azok közül amiket itt felsoroltál. Az igaz hogy van egykét félelmetesebb játék is köztük, de azok teljesen más hangulatvilágú játékok. Egy FPS-nek, vagy hátulnézetes játéknak sokkal gyorsabb a játékmenete ezért lehet hogy az első 10-20 perc még félelmetes egy kicsit, de aztán hozzá lehet szokni.
35.
35.
bodortamas1
#33: Ez meg a másik, hogyha műfajt akarnak váltani akcióra, azzal nem is lenne baj, hiszen a vírusok fejlődnek, a fertőzöttek egyre okosabbak, de akkor ne túlélő-horrorként próbálják eladni, hanem színtiszta akcióként, így már abba sem lehetne belekötni, hogy nem félelmetes, mint anno. Azt pedig végképp nem lehet rá mondani, hogy "ez már nem resident evil", ahogy a buta emberkék teszik, hiszen ameddig a Capcom kezében vannak a RE jogai, és azzal a címmel adják ki a játékot, addig az egy teljes értékű resident evil játék. Szóval én nyitott lennék mindenre, akár akcióra is, csak valóban, a grafikának kéne egy vérfrissítés. Emellett én mindenesetre jobban örülnék egy túlélő-horror folytatásnak, de ha egy jó akció játékot kapok, teljesen megleszek elégedve azzal is, amennyiben nem valami másnak reklámozzák.
34.
34.
isaac024
#33: + természetesen 1 történeti szál 1 játékban, hogy jobban kitudják dolgozni :)
33.
33.
isaac024
#31: Én a re6 folytatását is elfogadnám, ha magabiztosabban és a műfajt nem keverve( azaz akció játékot akarnának csinálni, nem vegyeset horrorral) állnának hozzá. Gondolok itt arra, hogy kicsit lassítani az embereken, kicsit kevesebb típusú szörny, jobb grafika(szerintem ezt nyugodtan mondhatom, a re5-nek dx10-e volt ennek meg csak dx9) és elvetni a globális szintü fenyegetést.
32.
32.
bodortamas1
#30: Az állításod, miszerint rögzített (fix) kameranézet nélkül képtelenség félelmetes játékot készíteni, meggondolatlan, és helytelen. Csak ami hirtelen eszembe jutott ellenpéldaként: Silent Hill: Homecoming, Doom 3, Amnesia: The Dark Descent, Outlast, de már a Land of the Dead: Road to Fiddler's Green is elég parás volt. Ezek azok a címek, amik azonnal az eszembe jutottak, de egy kis gondolkodással biztos feltudnék hozni még jó párat.
Szerintem a Resident Evil sem kivétel, a Capcomon múlik, hogy milyen irányba viszik el a szériát, de ezt a témát már hosszasan kifejtettem egy korábbi kommentembe.
31.
31.
strike19
Ha nem olyan lesz ,mint 6 akkor már nyertünk.
Vagy resi 4 vonalat kéne tovább vinni.Vagy a klasszikus rögzített kamerás para horrort.
30.
30.
GAMEROD
Rögzített kameraállás nélkül szerintem képtelenség félelmetes játékot készíteni. Annyi finomítás belefér hogy ne fix hanem mozgó kameranézetek legyenek. Ilyen hátulnézetes vackok soha nem lesznek félelmetesek, mert egyből ki lehet szúrni bármelyik ellenfelet. Nincs olyan hogy nem mer az ember továbbmenni egykét helyen.
29.
29.
keiji maeda
#28: nem is volt benne puzzle :D kivéve ha azt a harangok meglövését puzzle-nak lehet nevezni :)
27.
27.
Nothing
Várom szeretettel. :)
Bár előszedhetnék már az Outbreak mellékszálat is egy kis tuningra.
24.
24.
bodortamas1
#22: Nem kell viccet csinálni belőle, ennyi az egész. Nem kötötte ki a Capcom, hogy ezt márpedig ugróiskola módban kell végigvinni. Én a vetődést manővernek használom, hogy kikerüljek egy sebzést, és még jól is néz ki, ahogy elugrik előle.
Én az összes részt kivittem a legnehezebb fokozaton, ha monitor behorpasztós nehézséget akarsz, akkor a re 4 professional módját ajánlom, azon nagyon megizzadtam. A re 6 no hope módja viszont pofátlanul átlagos nehézségű. Nem azt mondom, hogy könnyű, de különösebb kihívás nincs benne.
22.
22.
keiji maeda
#21: jó csak kicsit kezd vicc lenni okés hogy reális a való életben is tudsz ilyet de ettől már totális szaladgálás az egész. elég lenne olyan mozgás mint az 5. részben lassabb futás ha meglősz vlakit olyan ponton akkor lehessen egy gombbal megütni vagy belerugni , egyetlen dolgot kell hozzátenni az 5. rész mozgásához az pedig a séta közben lőni , nem kell futásközben csak séta és mondjuk akkor is legyen pontatlanabb mint álló helyből. egyébként nem tudom menyire vagy fanatikus , de én az 5. részt úgy vittem végig hogy proffessional fokozaton alap fegyverekkel, eléggé túlélő horror lesz belőle úgy :)
21.
21.
bodortamas1
#20: A zombikkal igazából nem is lenne baj, mivel a 6-ban nekem felüdülés volt látni újra a régi csoszogó barátainkat, amiből kiindult a sorozat. Ez volt az egyetlen túlélő-horrornak mondható rész, a többi sajnos teljesen akció.
Szerintem a vetődések sem rosszak, ha a realitást nézzük, akkor még jók is, hiszen ha felém ugrana egy zombi, akkor azért én is elugranék előle. Szerintem ez maradhatnak a 7-ben is, nem a mozgáson kéne változtatni, hiszen karaktermozgás-dinamikában talán a re 6 a legreálisabb eddig a játékpiacon. Amin változtatni kéne, az a játékmenet, hogy valóban túlélő-horror legyen, ez meg nem a mozgás visszafejlődését jelenti, hanem egyes játékelemek megváltoztatását. Kevesebb lőszer, ne dobjon minden ötödik zombi lőszert még no hope-ban is, kevesebb herb, nyomasztó atmoszféra, félelmetes környezet, és hogy féljünk az ellenféltől, a kiszolgáltatottság érzete. A karaktermozgást annyiban lehetne korlátozni, hogy ne tudjon mindenki, még kispista is pörgőrúgást végezni. Persze Leonról, meg Chrisről elhisszük, hogy tudnak ilyeneket, hiszen erre áldozták az életüket, ez rendben is van, de Sherryről nem tudunk eleget, hogy gonosz Jill módjára felugorjon az ellenfél fejére és megtérdelve azt egy hátra szaltóval megspékelve a földhöz verje. Ez az, amiből vissza kéne venni, de az alap vetődések, és a földön kúszás, meg az alap rúgások, ütések szerintem maradhatnak, hogy megmaradjon a realitás érzete, ez még egy túlélő-horrorban is fontos, legalábbis nekem.
20.
20.
keiji maeda
#19: jójó de azért már a csoszogó zombik is unalmasak lennének már 7 részen keresztül , bőven elég volt abból már 3 rész is , kellett a változás , de nem az a fajta változás amit a 6. rész hozott , az a rohangálva bukfencezve pörögve háton csúszva lelövök akárkit . ráadásul amiben a 4 és az 5 még nagyon jó volt azok a zenék és a 6. ban még az is pocsék gagyi lett. az első 3 részben egyetlen dolog volt a horror és az az irányítás a az horror volt amikor sose lehetett elindúlni arra amerre akart az ember :D
18.
18.
keiji maeda
#17: jaja . a filmeket inkább még ne is emlegessük , :) eddig még egyik játék se hozott akkora förtelmet mint a filmek .
17.
17.
Raam989
Én azt mondom, hogy a Resi sorozat végleg megérett egy jó hosszú szünetre. A buzi filmjeikkel és az utóbbi évek siralmas játékaival együtt. Tartson egy jó 3-4 év pihenőt, aztán térjen vissza újult erővel.
16.
16.
Raam989
#2: Szerintem meg egyes, ülj le. :D
15.
15.
keiji maeda
#11: a 6. rész ha elfelejtem hogy resident evil a címe akkor is csak egy alapkategóriás tps játék silány és összecsapott lett sajnos . eddig valóban a resident evil 4 volt a legjobb szerintem is , nekem őszintén szólva az 5. rész is tetszett igaz hogy rengeteg akció volt benne viszont a Lost in Nightmare kiegészítő elég jól hozta a régi hangulatot. viszont nálam nagyszerű befejezésnek tűnt hiszen az első rész szereplői tértek vissza Jill , Chris, Wesker, kiegészitőbe még Barry , Rebbeca , offline co-op ba a mercanery hozzáadott még rengeteg játékidőt .nálam 6. része minden szempontból csalódás volt így most nehéz szájízzel várom a 7. részét
13.
13.
Cristiano
legyen hetedik rész és pc-re is jöjjön
9.
9.
DON GONDOCS
Elég lenne 1 főszereplő is és egy mellékszereplő aki időnként csatlakozik. Csak legyen egy jól belőtt átmenet kaland-felfedezés és az akció között. és visszatérhetnének a zárt helyszínek (rezidencia, kastély, labor) valahogy az adta meg a horror hangulatot.
7.
7.
Sun9us
Kíváncsi vagyok, hogy mennyire mélyre tudnak még süllyedni ezzel a címmel.
2.
2.
Norbiii
Kedvencem a 4-es volt, a kettest is szerettem, de a négyes marad az örök kedvencem. Leon volt a kedvenc karakterem, és olyan sérót vágattam, mint ami neki volt. :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...