Íme, a játék, aminek csak egyszer futhatsz neki

  • Írta: fojesz
  • 2015. március 13.
  • Bejelentés
Link másolása
Az Upsilon Circuit önmagában egy mezei akció-szerepjáték, a készítők viszont olyan koncepcióba burkolták, amilyennel még garantáltan nem találkoztál. Itt például tényleg csak egy életed van, nem is próbálkozhatsz többet.

Igen, jól olvastad: ha az Upsilon Circuitben elbuksz, nem játszhatsz többet a játékkal, bármennyire is szeretnél.


A fejlesztő Robot Loves Kitty ugyanis a következő ötlettel rukkolt elő: az online játék mindig csak egy szerveren fut, ezen a szerveren pedig csak nyolc játékos játszhat egyszerre - ha kiesel, jön utánad a következő próbálkozó. A játékosokat folyamatosan válogatják be, a többieknek pedig marad a partvonal, ők hátradőlve figyelhetik, hogyan próbálnak boldogulni a kalandorok a kazamatákban tolongó szörnyekkel és a különböző csapdákkal.

További csavar, és már-már valóságshowt csinál a játékból az a lehetőség, hogy maga is a közönség is beleszólhat a játék menetébe: a karakterek által összegyűjtött tapasztalati pontokat és más jutalmakat a közönség szórhatja szét a szereplők képességeik közt, így az adott harcos sorsa végső soron nem csak a saját kezében van.

Izgalmas kísérlet.

15.
15.
Pedig régen mennyire alap volt, hogy egy teljes pályát végig kellett csinálni alig pár checkpointból ( már ha volt egyáltalán :) és azok a pályák is hosszabbak voltak, mint manapság egy komplet AAA-s játék... :(((
14.
14.
Naridar
#8: Pontosan ez a kérdésem nekem is. Ha mondjuk egy közönséges MMORPG-ben van egy griefer vagy troll (mert hát nézzünk szembe a tényekkel, időnként van), azzal csak kevesek játékát tudja viszonylag rövid ideig megkeseríteni és a GM-ek/adminok rövid úton el tudják távolítani az illetőt. Itt ellenben valaki szórakozását véglegesen tönkre tudja néhány vicceskedvű tenni. Sőt, ha ismertté válik hogy ebben a játékban milyen jól el lehet rontani más szórakozását, tömegével fognak a trollok odaözönleni és nincs az a kiadó - hacsak nem Blizzard vagy hasonló méretű GM-csapatról beszélünk - ami ezt kordában fogja tudni tartani.

Mellesleg ha mindenki maximális önzéssel gondolkodik, akkor is csak arra jut, hogy az az érdeke, hogy minél gyorsabban fogyjon előtte a sor, minél hamarabb hulljanak ki az előtte lévők. Megint ugyanott tartunk

Kisebb léptékben (pl. egy dungeon-re van pl. egy 32 vagy 64 fős csapat, nincs revive, ha meghalt valaki, akkor a következő jön, ekkor az illető szintje alapján a többiek osztják el a skill pontjait, ha elfogynak az emberek, akkor bukta a csapat a küldetést, ha sikerült, akkor mindenki részesül a jutalomból, aki sokat tett hozzá az mondjuk nagyobb részt kap) ez működhet és akár jó koncepció is lehet, mindenesetre kevésbé tudja egyvalaki végleg tönkretenni mindenki örömét.
13.
13.
Ez olyan mint a szerencsejatekok egy casinoban, sok ertelme nincs de lehuzasnak jo.
12.
12.
bema695
A legmeglepőbb az, hogy Schoolboy Q fehérré operáltatta magát és játékot fejleszt.
11.
11.
markoci555
Ez nem egy otthonülős cucc, inkább ilyen idióta kiállításokon tudom elképzelni, oda meg tökéletes.
8.
8.
Turley
Mivan ha ledob az internet és amiatt halok meg? Mivan ha a kedves néző direkt arra hajt h hamarabb elhasaljak és ugy osztja ki a pontokat?Én több szervert futtatnek es csak egy napra lockolnam ki a játékost, mert ennek nem sok ertelme van, arról nem beszélve hha már 100 fölötti ember van ott 8 játékos mellett nézőként elvezhetetlenne válik ez a pont kiosztás, és ez még elég csekély szám, szerintem ez az ötlet már most fellabbal a sírban van
7.
7.
goblinfing
Ekkora marhaságot kitalálni..
5.
5.
Sznfctm
Mennyivel izgalmasabb lenne sok AAA cím is ezzel a megoldással...! :D
4.
4.
Gorrister
Ha azt vesszük játéknak, hogy épp én megyek a karakterrel és gyakok, akkor valóban csak egyszeri élmény. De ha úgy fogom föl, hogy külső szemlélőként vagyok hatással a dolgok menetére, akkor ez tulajdonképpen egy soha véget nem érő menedzser játék. Csupán két dologban tér el a klasszikus menedzser játékoktól.
1, Nem egyedül döntök, hanem random idegenekkel közösen. Nyilván lesz rá egy fórum ahol lehet majd vitatkozni, érvelni, hogy ki milyen irányba fejlesztené az adott karaktereket.
2, A döntésemet/döntésünket nem egy gép fogja leszámolni és végrehajtatni egy mesterséges intelligenciával, hanem egy élő személy próbál meg majd boldogulni azokkal az eszközökkel amiket biztosítottunk számára.
Nem vagyok benne biztos, hogy sikeres lesz, de roppantul izgalmas próbálkozásnak tűnik.

3.
3.
azureknight0715
Szal veszel egy játékot és ha meghalsz többet nem játszhatsz vele csupán más játékosokat nézheted ahogy játszanak. Fog valaki ilyenért pénzt adni me én tuti nem.
2.
2.
Aha tenyleg nagy otlet (pedig nem).
Annak idejen mar egy olyan jatek kapcsan mondtam ahol full szar helyeken, vagy nem is volt checkpoint, hogy meg az a fasza, hogy nem kell ujra megvenni.
Na ugy latom mas van anyira retardalt, hogy ez komoly dologkent jutott az eszebe.
Nem ilyet kell kitalalni hogy ujdonsagot adj, ez csak hulyefolden innovacio.
Gondolom a jatekban mas otlet sincs, csak ez meg nem az.
Remelem jol bebuknak vele.
1.
1.
Yanez
Végre valami újat, és érdekeset próbálnak bevezetni. Ha a játékmenet nem is, de az ötlet biztosan nem egy kaptafára épül. Dícséretes! Itt aztán jól meggondolja a játékos, hogy mit csináljon! Az fps-ekbe is kéne hasonló opció.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...