The Division - újabb játékok jöhetnek a motorjával

  • Írta: fojesz
  • 2016. február 23.
  • Hír
Link másolása
Hosszabb távon nemcsak a The Divisiont szolgálja majd ki a Ubisoft Massive saját fejlesztésű motorja, azt ugyanis a kiadó más csapatai is használhatják. Érdekesség, hogy a Ubisoft így sem szűkölködik engine-ekben.

A The Division (bétateszt) nagyjából 2010 óta készül, a fejlesztés első két éve pedig csak és kizárólag a Snowdrop Engine kalapálásával telt. És bár a Ubisoft Massive elsősorban a saját szükségletei miatt vágott bele a motor elkészítésébe, a srácok szerint később a kiadó más projektjei is használhatják azt.

"Házon belül annyi technológiát osztunk meg a stúdiók között, amennyit csak lehetséges" - mondta a Findernek Martin Hultberg, a Massive egyik vezetője. "Egyszerűen így hatékony. Mi a Snowdrop Engine-t a nulláról kezdtük el fejleszteni, mert szükségünk volt egy middleware-re, ami fut konzolokon és PC-n is, miközben használható mindahhoz, amit meg szerettünk volna valósítani a nyitott világgal, az időjárással, a váltakozó napszakokkal és más fícsörökkel."

Hultberg szerint most már bármelyik csapat használhatja a Snowdropot, és ez igaz a különböző mechanikákra is: ő példaként a lobbi- és menümentes PvP-re váltást, vagyis a Dark Zone-ba történő belépést hozta fel. Azt mondta, ezt akár egy Assassin's Creedben is el tudja képzelni.

Érdekesség egyébként, hogy míg a legtöbb kiadó igyekszik minimalizálni a játékaihoz használt motorok számát, a Ubisoftnál láthatóan nincsenek ilyen megkötések. Az Assassin's Creed-széria, a Rainbow Six: Siege és a For Honor például az Anvilt használja, míg a Far Cry-sorozat a Duniára épül. Ezzel szemben a Watch Dogs Disrupt nevű engine-je a Reflections saját motorját veszi alapul, de úgy, hogy beleépítettek néhány hasznos Anvil- és Dunia-elemet. Őrület.

3.
3.
Heldengeist
A három legfrissebb Ubis játékom a Blacklist-FC3-AC4 trió, szóval nem tudom, az újabb motorjaik közül technikailag melyik a legmagasabb szintű. De komolyan, miért használnak ennyi motort? Az EA közben minden alá a Frostbiteot nyomja be, és a játékaik gondjai nem is ebben gyökerezik. Például nem hiszem, hogy az Anvil vagy a Disrupt ne tudott volna itt is helytállni, vagy a három motor közül bármelyik mindhárom játékban.
2.
2.
KopyAti
Köszi!
Szeretem az olyan cikkeket, ahol a játékok motorjaival foglalkoztok!
1.
1.
dzsiádzsó
Eddig se értettem miért volt 3 motor a sutdión belül, főleg, hogy kb. ugyanazt tudják, mármint egyik sem játékspecifikus (mmo, sandbox, stb). Azért az is tény ezek a motorok igen csak egymásból táplálkoznak, de kétségtelen a Division néz ki a legjobban az UBI játékok közül.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...