Fallout 4 - ilyen lesz az új túlélőmód

  • Írta: zoenn
  • 2016. február 25.
  • Hír
Link másolása
A Bethesda a hónap elején ígérte meg, hogy teljesen felújítja a Survival módot, most pedig megérkeztek az első részletek róla. A posztapokaliptikus világ soha nem volt még ilyen kegyetlen.

Ugyan a Bethesda még mindig dolgozik az újrahangolt Survival módon, egy-két részletet már elárult róla, miután egy szemfüles Reddit-felhasználó beleásta magát a játék fájljaiba. Ha eddig nyugodt körülmények között kalandoztál a Fallout világán, de már egy kis kihívásra vágysz, akkor érdemes lesz a túlélőmódot választanod.

A készítők ennek szellemében gondolják újra a Survival módot. Először is a kézi és gyorsmentésről le kell mondanunk, ha el akarjuk menteni az állást, keresnünk kell egy ágyat, ahol aludhatunk. Továbbá harc közben sokkal többször fogunk majd padlót, mindkét fél sokkal nagyobbat sebez, és még többet, ha az adrenalinszintünk megnő. Ez utóbbit egy perk formájában szerezzük meg alapból, öléssel növelhetjük, alvással csökken a szintje.

A gyorsutazás szintén le lesz tiltva, ha el akarsz valahova jutni, gyalogolnod kell. A lőszerek súlya is növekszik, fúziós magokból, rakétákból csak limitált számban cipelhetsz magaddal. Az iránytűdön nem fog megjelenni az ellenség, szóval érdemes nyitott szemmel járnod.

A fáradságunkra is oda kell figyelnünk, ami hasonlóan működik, mint a sugárzás, de ez az Aciton Pointokat befolyásolja majd. A Survival módban megbetegedhetünk, a gyógyuláshoz antibiotikumra lesz szükségünk. A pihenés sem egyszerű dolog, csak egy jó minőségű ágyban tudunk a legjobban regenerálódni. Nyomorék végtagjaink sem gyógyulnak automatikusan, csak ha harc után egy stimpacket áldozunk rájuk. A harc végeztével a kiütött társaink nem élednek fel alapból, őket is gyógyítanunk kell.

Amikor megtisztítunk egy területet az ellenségtől, lényegesen lassabban termelődnek újra, ahogyan a loot is.

Még nem tudni pontosan, hogy mikor élesedik az új túlélőmód.

9.
9.
br1Koo
#8: Nekem a régi Fallout módi is tetszene, amiben ugyan volt gyorsutazás(konkrétan ugye csak így tudtál közlekedni), de belevittek egy csavart, hogy betámadhatnak út közben. Rám sokszor rárakta a parát miközben néztem a térképet ahogy vándorolok. :)
8.
8.
Formula1fanatic
Az sem lenne rossz ha nem kellene feltétlen ágy az alváshoz, lehetne a puszta földön is akárhol, csak akkor kevésbé lenne kipihent a karakter, plusz nagyobb veszélynek lenne kitéve ez alatt az idő alatt. Például lenne esély, hogy betámadnak alvás közben meg hasonlók:D Eldugottabb helyen csökkenne az esélye.
7.
7.
Arsenal4ever
#4: mondjuk ha ledobták az atomot vagy szimplán csak ég a ház....jó lenne menteni az állást nemde?:D Vannak azé szituk amelyek bekavarhatnak egy 3-4 órás nonstop gameba.
6.
6.
brummi
Egyébként modok közt láttam már bedroll-t is, magyarul hordozható fekhely, ami ugyan nagy tömegű, de ha csak így lehet menteni, akkor megéri.
5.
5.
brummi
#3: Lehet, hogy lesz ágyépítés, de csak a workshop közelében, és ott már amúgy is van ágyad feltételezhetőleg, de oda gyalog kell eljutni. Itt lesz szerepe igazán, hogy melyik település a tied már és melyik nem még.
4.
4.
br1Koo
#3: Ez mondjuk jogos feltevés, bár szerintem aki bele akar folyni a játékba az talál rá időt, amikor nem kell hirtelen elmozdulnia a gép elől. :)
3.
3.
Formula1fanatic
Jól hangzik, az egyetlen ami nem tetszik az peig az új fajta mentés, nem ettől lesz jobb a túlélős feeling. Lehetne az, hogy csak harc alatt nem enged menteni. Mi van ha valamiért ki kell kapcsolni a gépet be nem tervezett módon, de már rengeteg dolgot csináltunk a legutóbbi alvás óta, de sehol egy ágy a közelben vagy nem akarjuk még lefektetni a karaktert. Mert ha jól veszem ki nem lesz ilyen 2sec alatt legyártok egy ágyat akárhova baromság.
1.
1.
br1Koo
Ez az a játékmód amiért igazán érdemes játszani a játékot. Anno a New Vegas-nak nekiálltam így is a normál után és egy sokkal szórakoztatóbb, és reálisabb játékká vált ezáltal.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...