Quantum Break - egyelőre nem terveznek DLC-ket

Link másolása
Thomas Puha, a Remedy marketingfelelőse egy interjúban beszélt arról, hogy a csapatnak milyen tervei vannak a DLC-kkel kapcsolatban. Elárulta, hogy a játék felépítése miatt nem olyan egyszerű kiegészítőket gyártani hozzá.

Ma már szinte alig van olyan játék, melyhez a fejlesztők nem terveznek DLC-t. Thomas Puha, a Quantum Break és a Remedy PR-osa elárulta, hogy a csapat szembemegy a trendekkel, és egyelőre nem terveznek kiadni semmilyen letölthető tartalmat az új címükhöz. Állítása szerint először szeretnék megvárni, hogy hogyan teljesít a játék, és majd csak utána gondolkodni a kiegészítőkön.

Ráadásul nem csak elvi, hanem gyakorlati akadályai is vannak a DLC-knek: Puha szerint a játék történetének felépítése miatt nem könnyű plusz tartalmakat gyártani a Quantum Breakhez. A címben élőszereplős jelenetek is lesznek, melyek szervesen kapcsolódnak majd a játékmenethez. Emiatt, ha DLC-t készítenének a játékhoz, akkor újabb jeleneteket kellene felvenni, de a színészek elfoglaltságai miatt nem lenne könnyű ezt kivitelezni.

A fejlesztők előző játékához, az Alan Wake-hez két DLC is készült, ám ezek sokak szerint kissé erőltettek voltak. Lehet, hogy ezúttal a Remedy inkább úgy döntött, hogy nem bontja meg a történet egységét pár kiegészítő miatt.

12.
12.
Macifasz
#11: Igen, csak az a baj ezekkel az ütős DLC-kel, hogy ezeknek a 90%-a alapból benne volt a játékban, csak a kiadás előtt kivágták, hogy később még pár dolcsit lehúzzanak a játékosról.
11.
11.
Arbor
#5: Szép szép csak nem utópiában élünk, mindennek van üzleti oldala. Ahogy írták korábban, születtek nagyon ütős dlck is. Ebből lejön hogy nem a dlckkel van a baj hanem az emberekkel akik csinálják. Meglehet az oldani rendesen is csak akarni kell.
10.
10.
logic5
Erről van szó kérem szépen! Remedy az Remedy... Várjuk.
7.
7.
#5: egyetertek. kitoltad az alapgamet orulten neki teljesa sztori bodog vagy mint allat, majd akkor kapsz meg egy adagot.kicsit mint egy jo deszert, egy, banancsonak, egy tiramisu... de nem belekeverni ajo kis masodik fogasba.
5.
5.
KeXxX
DLC-t maximum úgy kellene készíteni, hogy hónapokkal a játék megjelenése után jut eszükbe valami a fejlesztőknek, nem pedig megjelenés előtt/alatt.
4.
4.
Szvsz a dlc hianya manapsag mar inkabb erdem...koncentraljanak a jatek egeszere es egysegere. ha meg dlc adnak ki, az legyen kompakt es teljese erteku, es ne csak valami odakurt szar a nyomiknak penzlehuzaskent. persze tisztelet a kiveteleknek, voltak vannak nagyon utos jol megkomponalt, popmpas kis dlc-k egyes jatekokhoz.
3.
3.
tirpa
"Ma már szinte alig van olyan játék, melyhez a fejlesztők nem terveznek DLC-t." Tervezni? Eddig úgy gondoltam, hogy a játékfejlesztők összeülnek és kitaláltak 1 játékot, majd azt "darabokra" (DLCk-re) szedik. Sok olyan bejelentés van, hogy xy játék ekkor és ekkor jelenik meg, DE már a DLCk-ről van is trailer :( Szomorú, de amíg vesszük, addig lesznek is...
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...