Immár DirectX 12-ben is megcsodálhatjuk Larát

Link másolása
Megérkezett a legújabb frissítés a Rise of the Tomb Raider PC-s változatához, mellyel immár a DirectX 12-támogatás is bekerült a játékba. A Windows Store-os kiadáshoz csak később jön a patch.

Élesedett a Steamen a Rise of the Tomb Raider új frissítése, mellyel a játék immár támogatja a DirectX 12-t. Aktiválásához természetesen szükség van egy DX12-es VGA-ra, de ez nem jelenthet problémát, hiszen direkt úgy fejlesztették API-t, hogy a régebbi szériákat is együttműködjön. Persze a videokártya-drivereket se felejtsétek el frissíteni!

A DirectX 12-t választva teljesítménybeli javulást érhetünk el, hiszen az új API jobban gazdálkodik a CPU-használattal. A fejlesztők tesztjei szerint például egy i7-2600 - GTX 970 párosítás immár 60 fps-sel is képes futtatni a játékot, míg DX11-ben csak 46 fps-t produkált.

A DX12 egy másik Square Enix-játékban is elérhető, a frissen megjelent Hitmanben. Egyelőre ott azonban fagyásokat okoz, így a fórumok tanúsága szerint nem ajánlott a használata.

27.
27.
Necreon
Egyre népszerűbb lesz a Windows Store.
22.
22.
crytek
A dx12 kezdeti bukdácsolásai ellnére az már nagyon jól látszik, hogy a dolog legnagyobb nyertesei a "gyenge" procik lesznek.
Tomb Raider Dx12 tesztek alapján dx11 vs dx12-be egy fx 8370-es el a sebesség majdnem a duplájára emelkedik. Ha kiforrja magát elég jó lesz ez. De bárcsak forrna már :D

http://kepkezelo.com/images/z9m5j9zf0w28xb2xwiit.jpg
20.
20.
Tokodboy
#15: Teljesen biztos vagyok benne hogy nincs itt az oldalon egyetlen ember sem aki értene a dx12 működését nemhogy a konzolok hardveret foleg nem a szoftveret.
19.
19.
crytek
Beszámolok alapján rakás szar a patch és inkább lassit mint gyorsit.
Várjuk a patch patch-ét!
17.
17.
andras1004
nalam inaktiv a dx 12 ablak win 7 64 bit ultimate hasznalok. a dx 12 -nek wind 10 es kel ? ezert vagy mas okbol nem tudom aktivalni ? gtx 970 msi-m van .
12.
12.
dzsiádzsó
Na megvan az első teszt, ami tökéletesen bebizonyította a kamu DX12 marketinget, mérési hibahatáron belül maradt a különbség, egy deka FPS-el nem tudott többet :)... Nahát! Ja nem ... ki gondolta volna...
9.
9.
Derivel
Néztem is benchmarkokat, minden kártyánál (Nvidia és AMD) átlag 2-3 fps-sel csökken a teljesítmény. És csak most vettem észre, hogy az AMD oldal egy egész kategóriával gyengébb ebben a játékban (R9 390X és GTX 970, valamint az R9 Fury és a GTX 980 kb. ugyanolyan gyors itt), ez elég furcsa.
8.
8.
bodortamas1
Nem tudom, milyen teszteket csináltak a fejlesztők, de nálam átlag 2 fps-el csökkent a teljesítmény, mint a benchmark szerint, mint tapasztalataim szerint. Sőt, a játékban sok helyen ahol 11-el megvolt a 60 fps, ott 12-vel éppen csak súrolta alulról az 50-et. Szóval én ezt nem értem... én is inkább használok 11-et.
5.
5.
deda1993
Egy pár éve amikor a Battlefield 4-hez kijött a Mantle patch, akkor az nekem se ment jobban. Valószínűleg több memóriát használt a Mantle, lehet hogy a Directx 12 is.
4.
4.
Formula1fanatic
#3: Az effektek nem változtak minőségben? Nem lehet hogy ennek tudható be a maximum fps esés?
3.
3.
WeeFeeri
gtx970-nel DX12-vel fps csökkenést tapasztalok én is. DX11-gyel 50-60 fps között mozgott a játék max beállításokkal + MSAA-val. DX12-vel 40-50 körül mozog.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...