Kupolaváros - támogasd a fejlesztőket!

  • Írta: Shifty
  • 2016. május 11.
  • Bejelentés
Újabb mérföldkőhöz érkezett a hazai fejlesztésű, Nemere István regényére épülő játék, a Kupolaváros. Elindult a Kickstarter-kampánya, illetve kiderült, hogy VR-támogatást és multiplayert is kap a Overon Station produkciója.

Hosszas előkészítő munkálatokat követően a Kupolaváros fejlesztői lerántották a leplet Kickstarter-kampányukról - magyarul itt találjátok a célokat. A közösségi finanszírozás legismertebb platformján debütáló projekt az eddigi információkon felül izgalmas újdonságokat is bemutat a tervezett játékból. Az ígéret szerint a támogatók a virtuális valóságban is élvezhetik majd a három fiatal űrkadét kalandjait, ráadásul egy kooperatív multiplayer kaland létrehozásán is dolgoznak a fejlesztők, amelyben barátainkkal összedolgozva gyűrhetjük csak le az akadályokat. Céljuk 80 ezer font összekalapozása, amelyhez a Steam Zöld útját is segítségül hívták.

A játék története szerint egy száz éve elhagyott kupolavárosban járunk a Marson, ahol három fiatal űrkadét - Ariel, Don és Lars – marad magára a város titkaival. Vajon sikerül túlélniük és megmenekülniük? Az Unreal Engine 4-gyel hajtott belső nézetes történet és döntés-orientált kalandjáték Nemere István regénye alapján készül, és az akcióval szemben az izgalmas narratívát és a döntési helyzeteket helyezi előtérbe. A sci-fi kaland PC-s megjelenését 2017 őszére tervezi a csapat. A konzolos verziók megjelenési dátuma egyelőre nem ismert, de a tervek szerint nem sokkal a számítógépes változat debütálását követően kaphatnák kézhez a PS4- és Xbox One-változatot a rajongók.

7.
Rockefeller
Egy pillanatra azt hittem hogy 80 ezer forint, ja font. Hát az mindjárt más...
6.
user101
Vagy inkább az, hogy full amatőr ... :)

68 óra van hátra és 3'414 jött össze a 80'000 ből... ez mindent elmond... :(((((
5.
zarándok
Az egyetlen bajom a játékkal, h nincs szerethető főhős. Mind a 3 karakter mintha valami komputer által 2002-ben generált random karakter lenne. Úgy néznek ki, mint a Football Managerben a nem valódi játékosok. Nem hiszem, h ne tudnának többet kihozni az unreal engine 4-ből. Lusta bagázs. Sok sikert amúgy nekik, engem sajnos nem érdekel a dolog.
4.
Obiwan HUN
#1: Es miota van koze az engine-nek a jatekmenet minosegehez?
Nyugodtan meg lehet nezni a Unity techdemokat, elegge rendben vannak... sot!
6. eve hasznalom es hidd el tud az nagyon hozzaerto kezekben!
UE-el is lehet egy rakat fost csinalni ha valaki nem ert hozza!
3.
crytek
#1: N+1 ember aki úgy kommentel hogy nem olvas.

UE4.....
1.
anarchoid
N+1 edik unity engine os gamma (POLLEN nemvolt rossz)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...