Így fut Xbox One-on a Red Dead Redemption

Ahogy azt megígérték, a mai napon elérhetővé vált Xbox One-ra is a Red Dead Redemption a konzol visszafelé kompatibilitásának köszönhetően. A Digital Foundry letesztelte, hogyan is fut a 2010-es játék a Microsoft fiatalabb masináján.

A visszafelé kompatibilitásnak hála mától Xbox One-on játszhatóvá vált az Xbox 360-as Red Dead Redemption. A játék kicsivel nagyobb lett, így közel 7 gigát kell letölteni még akkor is, ha a lemezes változattal rendelkezünk. A multiplayer és kooperatív DLC-k egyébként ingyen elérhetőek, egyedül a nagyobb volumenű Undead Nightmare kiegészítőért kell fizetni.

A Digital Foundry - a többi visszafelé kompatibilitást támogató játékhoz hasonlóan - a Red Dead Redemptiont is letesztelte és megnézte, hogy hogyan fut Xbox One-on. Szerencsére a tapasztalataik pozitívak: a játék az Xbox 360-as változattal ellentétben stabilan tartja a 30 fps-t, így teljesítményben egy javított változatot élvezhetünk.

43.
DON GONDOCS
#36: +1 az ilyen mozgásérzékelős vacak kiegészítők totális zsákutca volt mint játékmenetbeli kiegészítők semmit nem adtak hozzá a játékhoz. Tipikus party játékok voltak, ideig óráig elszórakozik vele az ember, de hosszútávon vagy összetettebb játékokhoz már nem volt elég kiforrott és nem is lesz.

Maradjon a jól bevált kontroller és inkább a játékmenetet mélyítsék és bővítsék, az csak egy plusz legyen hogy vr lehet játszani, de ne ez legyen a játék fő atrakciója.
41.
kopic
#40: *1 gb ddr3-as videokari
38.
Norbiii
#36: Egyetértek mindennel, kivéve a mondanivalód végével: én szeretek wii-n mozogni, és imádom a ps3-ra a move-ot is, erre is kell koncentrálni!:)
37.
oak79
#36: Én ezt készséggel elhiszem neked. Csak hogy pont ez a rákfenéje az egész üzletágnak. Kizárva az MS-t és a Nintendót - még mielőtt bárki megvádol, hogy fanboy-kodom - vegyük pl az optikai meghajtó vagy a rezgős kontroller megjelenését a konzoloknál. Mind tett hozzá az üzletághoz és ahhoz, hogy ma ilyen jó játékokkal játszva remek és jóval gazdagabb játékélményben legyen részünk. Ha az iparág húzóneve és egyik legnagyobb megújítója pihen a babérjain, azt idővel mi szívjuk meg. Az pedig már más kérdés, hogy ki milyen típusú játékokat - és ezen oknál fogva - milyen konzolt preferál. A legjobb az lenne, ha lenne otthon mindből. Csak hát ez álom. :-)
36.
Yanez
#35: Én pl egy konzoltól csak azt várom, hogy mindig legyenek rá jó játékok, s eddig nem panaszkodom, főleg nem az eddigi PS korszakokra! Ilyenkor számomra már nem is kell, hogy többet csináljanak. A konzol játékra való, nem kell túlbonyolítani. Az olyan move/kinect kazuárságok és hasonló ötletek végképp nem hiányoznak. Helyette inkább foglalkozzanak még több játékkal.
35.
oak79
#34: "Kezdjük ezzel a sötét paraszttal itt."
Nem hiszem, hogy személyeskedni kellene. Főleg ok nélkül. Enélkül is elmondhatod a véleményed.

"Kamera: PS2-es Eye Toy-ról hallottál, ami már akkor megjelent mikor az XBOX még a kanyarban sem volt?"
Ezért is írtam, hogy 2 generáció óta nem csinált semmit a Sony. Ráadásul ezt a "webkamerát" összehasonlítani a Kinectel erős túlzás.

"Move: Kinect: 2010 november 4, Move: 2010 szeptember 15 - senki nem másolt senkit, hanem egyszerre gondolták, hogy csinálnak valami mozgásérzékelős cuccot,"
A Kinectet Project Natal-ként bejelentették már 2009-ben. Ráadásul a move leginkább a wii-t nyúlta.

A többivel nagyjából egyet értek és már a stílus is egész emberi a vége felé.
34.
nevnelkul
#20: "Sötétség délben" is lehetne a komment szekció neve.

Kezdjük ezzel a sötét paraszttal itt.
Kamera: PS2-es Eye Toy-ról hallottál, ami már akkor megjelent mikor az XBOX még a kanyarban sem volt?
Move: Kinect: 2010 november 4, Move: 2010 szeptember 15 - senki nem másolt senkit, hanem egyszerre gondolták, hogy csinálnak valami mozgásérzékelős cuccot, a Move maximum saját magát, az Eye toy-t másolta. (Ha meg valaki azt hiszi, hogy a Sony azután kezdett a Move fejlesztésébe, hogy egyáltalán a Kinectet bejelentették az inkább maradjon csendbe, mert 15 évesen fix, hogy nem látott még komoly céges termék fejlesztési ciklusát.)

Arra a marhaságra, hogy átírták, meg hogy a játékok "rosszabbul" futnak One-on:
Már mikor megjelent a visszafele kompatibilitás, akkor az "újságírók" is néztek kifele a fejükből, hogy ez miért fut kicsit érdekesen, nos mikor maguk azok a "szakemberek", akiknek értenie kéne hozzá, ha már erről írnak, rohadt fogalmatlanok, akkor az egyszeri kommentelőtől végkép semmi jó nem várható.
Segítek: szoftverből oldják meg, ez egy emuláció. Olyan mint mikor a pc-n C64-es játékkal játszol. És ha legalább egy Chip-8-as emulációs programot írt volna legalább minden "zseni" itt, akkor tudná, hogy maga az emulált rendszer nagyobb erőforrást igényel, mint az eredeti, vagyis a pc-den a C64-es emulátor többet zabál, mint maga a C64 gép. És a Sony azért nem csinálja meg, mert képtelenség a PS4-en a PS3-at emulálni. Az a Sony, ami itt pár hülye szerint nem merész, mind a PS3-nál, majd onnan a PS4-re komoly technológiai váltást vitt végbe. PS3-at emuláló pc-s program a legkomolyabb felső kategóriás gamer pc-n nem tudna többet produkálni 1 fps-nél, ha egyáltalán valaki beleölné azt a mérhetetlen időt és energiát, amit ez igényel, a teljes PS3-as architektúrát szoftverből kellene megoldani, ahhoz meg eszméletlen hardver igény társul. Az Xbox 360 és One között nincs akkora technológiai szakadék, mint a PS3 és PS4 között, ezért lehetséges emulátort írni, ami látjuk még így is bizonyos játékoknál igen komolyan megizzad, és néha rosszabbul fut, mint az eredeti rendszeren, pedig a One ugye mennyivel erősebb gép.
Vagy tudom ajánlani a PS2-es pc emulátorokat, amik a mai napig nincsenek kiforrva, nagy fps dropot tudnak produkálni, pedig ugye, egy mai, akár középkategóriás pc is sokkal erősebb, mégis az a technológiai különbség erőforrás igényt teremt.
Ezért nem lesz, nem hogy PS4-en, de az elkövetkező 20 évben még pc-n sem,PS3 emulátor.
33.
LtK
#32: Ezt kérdezd meg azoktól a tagoktól akiknek szújra a szemét, én sem értem.
32.
oak79
#27: Én tökéletesen értettem, mit írsz. Arra is reagáltam. Mint mondtam, ez nem egy átirat, nem egy újra kiadás. Ez ugyanaz a játék. Ahogyan elkészítették úgy fut. 30 fps-re van korlátozva a program, akkor is ha 360-on futtatod akkor is ha one-on sőt, ha vasalón. Nem csinálták meg újra a kedvedért az egészet. Ez nem a gépen múlik. Viszont azt még most sem értem, hogy mi a baj azzal, hogy játszhatsz az előző gen játékaival az új gépen.
28.
Csoki80
#27: Miért gáz? Ez a régi 360-as verzió csak játszhatsz rajta az új gépeden. Ha új kiadás lenne akkor lenne gáz...
27.
LtK
#26: nos zozo76hun, nem nincs PS-em, szóval ráhibáztál. oak79. Légyszíves olvasd már el a kommentem. Szövegértés egyes. Habzó szájjal próbálod védeni az MS-t holott egy szóval nem fikáztam őket, se a munkájukat. Leírom még egyszer : Gáz , hogy 30 FPS-el fut XboxOne-on. Lényegtelen , hogy most ők mekkora jó arcok mert ezt megcsinálták, hogy fusson One-on is, de könyörgöm, a konzol jóval jobb az előző generációs tesójánál, és annyi a különbség , hogy nem ugrik le 7-8 FPS-t olykor. Hatalmas.
Egy szó mint száz, magát a gépet fikáztam vágod? Már amikor kijött ez a konzolgeneráció is gyenge volt, és csak egyre nevetségesebb, nem hiába akarnak erősebb verziót kiadni :)
26.
oak79
#23: Akkor, ha egyik sem érdekel, miért hőbörög rajta bárki, hogy játszató xbox one-on? És ha 30 fps? Nem új játékot írtak, nem átírták xbox one-ra, hanem játszatóvá tették ugyan azt a játékot (gondolom ugyan azzal az FPS lock-al). Ha megvolt neked, akkor játszhatod free of charge. Jó szemetek ezek ott! De itt megint a hőbörgés van csak. Ebben hogy visszafelé kompatibilis valami és játszhatod, az új konzolon, ha megvolt (nem megvetetik veled ugyan az újra 15-20 ezerért remastered /hahaha/ néven) nem tudom mit lehet hőbörögni. Aki ezt teszi az vagy retardált vagy fanboy. Lehet mondani boxról és az MS-ről is sok rosszat, meg bármelyik cégről, mert mindegyik profitorientált (mi más lenne) és a saját pecsenyéjét sütögeti ilyen-olyan eszközökhöz folyamodva, de most komolyan, hol van itt a probléma? Mi a gond azzal hogy visszafelé kompatibilis valami és játszhatod? Ott a labda a többieknél is. Senki nem tart pisztolyt a fejükhöz hogy ne tegyék lehetővé. Csak hát nem teszik... Sajnos.
24.
zozo76hun
#23: nem mindig de alltalaban igeb
23.
LtK
#19: Mégis ki mondta, hogy PS4-en jobban fut? Mégis kit érdekel egyáltalán a PS4-es verzió? Esetleg, ha valaki rosszat mond az ikszbokszvánról akkor az PS fanboy? =D=D=D
22.
DON GONDOCS
#18: A slimen is mennek csaak ott a storeból kell megvásárolni
20.
oak79
#14: Ott a pont. Lényegében az egyetlen cég amelyik 2 generáció óta nem csinált semmit az a Sony, holott valamikor ők voltak az egész konzol üzletág megújítói. Viszont míg az MS és a Nintendo próbálkozik, addig a Sony úgy fél mindenféle innovációtól, mint ördög a tömjénfüsttől. Majd ha a másik kitalál valamit, ő megcsinálja hozzá a lengyelpiaci lebutított gagyit (lásd move, ps kamera).
19.
oak79
#17: Bezzeg PS4-en milyen szépen fu.....ja nem.
17.
LtK
Elég nevetséges, hogy nem bírja a 60 FPS-t :D
14.
Gykrizsi
#13: Hát ja, valahol itt van elszúrva ez az egész generáció, túlságosan a Sony van előnyben hírnév terén azzal, hogy igazából nem csinál semmit (jó ideje nem igazán történnek a dolgok a "gép" szemszögéből, ezt az új gépet is csak halasztgatják, de úgy isten igazából nem történik semmi, lásd ms/xbox hírek naponta kétszer, sony/ps hírt nem láttam az e3 óta) Nem egészséges ez az ms ellenesség, még ha párszor meg is érdemlik. De komolyan, egy ilyen hírnél is megjelennek ellenségeskedők.
13.
Codehook1337
#5: Nyugi ha ps4be lehetne rakni ps3as jatekokat akkor a sony lenne az isten :D mivel ezt az ms csinalja igy hat gagyi az egesz :Ddd
8.
lacika4817
Azért lehetet volna 60 fps Xbox Onen.De ha nem bírja...
6.
Heldengeist
#5: Ugyanaz írta a két hsz-t, a többesszámnak nincs értelme. A hisztijét még egyébként meg is érteném, ha úgy működne a dolog, mint a Sony-nál, hogy újra fizetni kell az előző generációs játékért, de nem, itt - most a módszer mindegy - ingyen játszhatóvá teszik az aktuális generáción.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...