The Surge - akcióban a sci-fi Dark Souls

  • Írta: Shifty
  • 2016. december 14.
  • Videó
Link másolása
Négyperces kedvcsinálóval jelentkezett a Lords of the Fallen alkotóinak legújabb játéka, a The Surge. A bemutató a CREO komplexumban vívott összecsapásokra fókuszál.

A The Surge egy percig se titkolja, hogy harcrendszerét illetően méretes kanállal merített ötleteket a Dark Soulstól. A készítők ennek ellenére bíznak benne, hogy az egyéb újszerű megoldások miatt a rajongók nemcsak egy sima sci-fi Dark Soulsként fognak emlékezni a játékra.

Egyrészt a harcrendszerben hangsúlyos szerep jut a végtagcsonkításnak, másrészt a fejlesztési lehetőségeink az exoskeletonunk moduláris bővítésére épülnek, így teljesen egyedi hőst kreálhatunk majd.

A játék a tervek szerint jövőre jelenik meg, PC mellett PlayStation 4-re és Xbox One-ra is.

7.
7.
Antihero
#6: Nem lassabbal, gyorsabbal. Sose kommentelj felkelés után....
6.
6.
Antihero
#2: Igazad van, lehet hogy tényleg túlzott következtetés, de felismertem a lords of the fallen animációit, továbbá azt is, hogy amíg a nagyobb fegyverrel 80-90-et ütött, addig a lassabbal kombózni kellett és alig vett le enélkül életet. Innen gondolom, hogy nem sokat változtattak a fejlődési rendszeren.
5.
5.
felegyi
#4: Inkább úgy fogalmaznék hogy az "átlag" emberek sportja volt a LotF! Soul játékokból merített egy kis kanállal, ha eddig nem kúrtad fel magad játékon és nem akarsz hosszú éveket veszíteni az életkorodból... pont tökéletes!

Ez a Surge meg nem olyan rossz, ha nem is lesz Soul klón de legalább közelíti azt ami kihívást jelenthet a "casual" rétegnek... hátha rákattannak egy két részre!
2.
2.
delphijos
#1: Lehet én nem vagyok elég figyelmes, de nem vágom hogy a video alapján miből következtetsz a fejlődési rendszerre.....
1.
1.
Antihero
Úgy látom a gyors fegyverek komborendszere túlélte az ötletelős kerekasztalt. Hát akkor ezt már felrakni se lesz értelme. Erre az agybajra nincs ismét szükségem.
Maga a lords of the fallen tipikusan a szegény ember dark soulsa volt. Nekem bebizonyította, hogy a ds fejlődési rendszere azért komplex, mert annak kell lennie, hogy tényleg egyedi karaktereink legyenek. Erre úgy tűnik ez a fejlesztőcsapat még nem jött ra. Mondanám, hogy kár érte, de a videó alapján nem a fejlődési rendszer lesz a játék legnagyobb baja. Vagy csak szerintem nem sikerült nekik autentiius világot teremteniük? Meg nem tudnám mondani, hogy mi az, de valami nagyon nem tetszik az egész látványvilágban. Nem is maga a grafika, hanem az összkép tekintetében.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...