Nem kap már egyjátékos kiegészítőt a GTA V

  • Írta: fojesz
  • 2017. október 24.
  • Gyászhír
Valószínűleg nem sok játékos reménykedett már ebben, mégis egészen mostanáig kellett várnunk arra, hogy a Rockstar egyik munkatársa konkrét kijelentéssel álljon elő a témában. Azt is elárulta, hogy mi vezetett idáig.

Miután idén ünnepelte a negyedik születésnapját a Grand Theft Auto V, aminek a multiplayer módja ráadásul elképesztően sikeres, aligha ér meglepetésként bárkit is, hogy nem készül majd egyjátékos kiegészítő a játékhoz. Mégis mostanáig kellett várnunk arra, hogy a Rockstar ezt maga is elismerje, és ha már így alakult, az is kiderült, hogy mi vezetett idáig.

Imran Sarwar, a Rockstar designért felelős direktora adott interjút a Game Informernek, ebben vallotta meg, hogy egyáltalán nem volt tudatos döntés részükről, hogy single player kiegészítő nélkül maradt a játék: "A GTA V, az egyjátékos rész masszív és teljes élményt nyújtott, lényegében három játék volt egyben. Később a next-gen verziók egy évet vettek el mindenki idejéből, és az online komponensben is rengeteg potenciál volt, de rengeteg erőforrást emésztett fel, mire ki tudott teljesedni. Aztán ott van a többi játékunk, főleg a Red Dead Redemption 2."

Sarwar szerint ez a három tényező kulcsszerepet játszott abban, hogy a GTA IV-gyel és a Red Dead Redemptionnel szemben a GTA V nem kapott sztorikiegészítőt, ezek miatt érezték úgy, hogy "nincs lehetőség vagy éppen szükség" az egyjátékos adalékra.

Leszögezte azonban, hogy ennek ellenére a jövőben készíthetnek még single DLC-ket, annál is inkább, mert imádják az egyjátékos címeket, és azok szerintük nem hasonlíthatók össze a multiplayer élményekkel. Ugyanakkor kapacitásproblémáik mindig lehetnek, annál is inkább, mert "maximalisták és az ehhez hasonló komplex játékok rengeteg időt és energiát emésztenek fel".

Ha már kapacitásproblémák, Sarwarnál arra is rákérdezett a lap, hogy milyen jövő vár a GTA Online-ra, ha megjelenik a Red Dead Redemption 2. Az úriember megnyugtatott mindenkit, hogy egyelőre nem tervezik elbúcsúztatni a játékot, ugyanakkor a frissítések ütemezése változhat egy kicsit annak érdekében, hogy a rajongókat az új jövevény kipróbálására ösztönözzék.

Ami állítólag szintén kap multiplayer játékmódot.

19.
br1Koo
#7: Mindegyik játék más tulajdonságokért volt szerethető, én így élem meg. Amikor az SA kijött nem volt olyan játék a piacon, meg gyerekek voltunk, ezért csupán autókázni a térképen, meg ártatlan civileket szétütni is elég volt a szórakozáshoz. A GTA 4-et az elképesztő jó fizikája, és sötét városa miatt imádtam. Valahogy minden egyes utcában minden egyes leszámolás máshogy nézett ki, mert a fizika tényleg igazodott a történésekhez, ami ugyanúgy megunhatatlan volt sok ideig. Az ötödik részt én pont a netes rész miatt imádom, mert tényleg elképesztő addiktív tud lenni, főleg ha van társad a játékhoz, ami szerintem egyáltalán nem negatívum, én hiányoltam már egy kidolgozott Gta Online-t, és szerintem a hatodik rész is kiváló lesz.
18.
markoci555
gta 4-ben imádtam a motoros kiegészítőt és a másik is tetszett, de 5-re várható volt hogy le se sz*rják és inkább a multival foglalkoznak. Állandóan jön oda az új anyag, de engem nem érdekel, olyan hosszú várakozási idők vannak, hogy hihetetlen.
17.
Zuzmo
Az új wolfensteinben nincs multi.
16.
Nothing
Egy ekkora alap pedig bőven megérdemelt volna (jó) pár "kiterjesztést". Kismillió érdekességet adhattak volna ki úgy, hogy borítékolhatóan egymás után döntötték volna meg a letöltési/eladási rekordokat. Elhiszem, hogy sok a meló, de itt sokkal inkább arról van szó, hogy a lélektelen üzleti világ szabályai szerint az online multiban van a nagyobb dohány. És félek, ez a tendencia csak rosszabb lesz...mármint a magamfajta offline-t preferáló egyéneknek biztosan.
15.
Zuzmo
A red dead 2 kunkurenciája lenne most már egy single story dlc. Nyílván eltér a két játék abban, hogy más korszakban játszódik, de jól kiegészíti egymást üzletileg. A red dead 2 multijába gondolom nem fognak ennyi marhaságot berakni. Modern járművek meg eleve kilőve. Kétlem, hogy olyan népszerűvé tud majd válni a multi része, mint a gtanak. Shark card attól még lehet ott is.
14.
Heldengeist
#11: Ezt nevezik szalmabábnak. Megcsonkítani egy teljes játékot és a kánoni befejezést külön pénzért árulni vagy megjelentetni röhejesen kevés tartalommal, aztán azt a teljes játékkal összemérhető áron pótolni, illetve kiadni egy új, akár 10+ órás történetet, emellett tartalommal bővíteni az alapjátékot nem ugyanaz.

Senki sem azért szokott panaszkodni, mert jön egy olyan DLC, mint a RDR Undead Nightmare vagy a Liberty City Stories, ami önmagában több tartalmat kínál, mint sok teljes áron forgalmazott játék a season passával együtt.
13.
Zisten
#11: Nem is beszélve arról, hogy az ÖSSZES GTA5 ONLINE DLC INGYENES VOLT.
12.
medson
#11: Én úgy gondolom hogy azért itt jogos mivel a Rockstar os dlc-k mindig is igazi tartalmas kiegészítők voltak.
11.
latis666
Mikor kijön egy játék és bejelentik hogy lesz dlc akkor ‘rohadt gecik’ mert a félkész játékot eladják teljes áron aztán a dlc-kel akarnak plusz pénzt lehúzni szegény gamerekről. De ha bejelentik hogy nem lesz akkor azért ‘rohadt gecik’ mert nem csinálnak. Mindegy ki mit csinál valakinek mindig ‘geci’ :(
10.
Zisten
????? Már legalább 2 éve de szerintem több is van annál, hogy megmondták nem lesz Sztori kiegészítő.
Az okot is megmondták akkor:
"Akkora siker lett az online része a játéknak ezért nem lesz sztori dlc, hogy 100%ig az online rész további támogatásán dolgozhassanak."

Rákerestem a témára: 2015 szeptemberi híreket dobott ki ezzel, hogy nem lesz sztori dlc. ;)
8.
Yanez
#6: Annyira egyetértek ezzel, mintha én írtam volna. :) A kampány nem volt rövid, annyi szent.
7.
ollie92
#5: Igen, San andres volt a csúcs. Az volt az utolsó nagykaliberű GTA játék a régi Render Ware engine alatt. Emelem kalapom, amit akkor letettek, sok millió gyerek gyerekkori kedves emléke lett. Aztán a ma már jól ismert RAGE motor debütált a IV-ben és végem volt, bár város volt a játszható terület, de kurva nagy volt a III-hoz képest. Akinek akkor mutattam 2008-ban boxon, az spriccelt ! Már akkor belekerült a multi, kurvára bejött, főleg az északi kis szigeten BOHAN-on. Mivel csak 16 játékos volt max, még a reptéren is lehetett elég jókat játszani. Deathmatch, GTA race, mind nagy kedvencek voltak, fegyvereket fel kellett venni a pályán, semmi pay2win. Számomra, még ha rövidebb is lett, maga a IV sztorija nagyon kedves számomra, főleg, hogy a DLC-k némely ponton összekapcsolódnak. Maga a GTA V furának hatott, gagyibb lett a fizika, sok dolgon butítottak, történet keszekusza és összecsapottnak hatott, csomó kiaknázatlan lehetőséggel (pl. börtön). Mikor megjelent, a multi napokig mégcsak nem is ment, sőt későbbiekben is gagyi bugos szar volt, de már lehtett érezni, hogy ez az új irány, aztán a shark cardok....
6.
Heldengeist
#5: Épp elég tartalmas volt az egyjátékos mód. Nekem úgy is össze jött a 60 óra első végigjátszásra, hogy a mellékfeladatoknak neki sem nagyon feszültem. Plusz tulajdonképpen minden a játék integrális része volt. A SA ehhez képest meg olyan hatást keltett, mint amibe csak úgy belehánytak minden szart, hogy kitolják a játékidőt és szebb számokat tudjanak villogtatni a marketingesek, bármiféle komolyabb átgondoltság nélkül.
5.
adamsfamily
#3: Szerintem az egy játékos mód se lett olyan tartalmas,mint a korábbiak.A san andreas-al anno hónapokat lehetett játszani mire elérted benne a 100%-ot,ennél viszont az volt az érzésem,hogy elértem a végére,megcsináltam az összes mellék küldetést és semmi extra nem volt a játékban.
A multit egyszer kipróbáltam régebben,de elég gagyinak tűnt,mert ugyanaz a 10 faszi flangált a városban.
4.
kopic
#2: +ollie92
Egyetértek veletek.
Nem lenne meglepő ha a 6-nak meg az 5.resznel is gyengébb sztorija lenne.:/

Ám ez a hír meg nesze semmi fogd meg jól, mivel a játék több mint 4 éves így mindenkinek egyértelmű hogy nem kap dlct...
3.
ollie92
És ennyi volt, elérkezett az offline, egyjátékosok királya is a meszesgödörhöz. Hogy miért nem kaptunk már egyjátékos DLC-t, mint a IV-hez a LOST and Damned, vagy Meleg Antal balladája ? Egyszerű, mert a kurva sharkcardjaik annyi pénzt hoznak, hogy kurvára felesleges milliókat költeni a fejlesztésre. Néha kapnak a játékosok valami buziságot, hadd örüljenek a free contentnek, s ha fejlődni akarnak, vegyék meg a cca 20€ SHARK CARDOT (1,250,000$). Mocsok geci lett a R* is ....nem is csodálkoznék, ha a GTA VI egy összecsapott, 10 órás unalmas egyjátékos módot kapna és multin lenne a nagyobb hangsúly. Mondom ezt úgy, hogy az összes! GTA-t kipörgettem a Londont kivéve.
2.
TolokocsisIsBack
Várható volt. Egy kicsit azért sajnálom, mert nagyon szerettem single playerét ennek a cumónak. És egy olyan DLC-t azért elviseltem volna, amiben kiderül, hogy hogyan jutott a Groove St. a Ballas kezébe, vagy hogy mi történt CJ-vel meg a többiekkel.
1.
shatterhand
Eddig egy rockstar multi se tetszett. Latvanyos trailer ide vagy oda, elesben szar volt.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...