Még egyetlen kódsort sem írtak meg a S.T.A.L.K.E.R. 2-ből, a GSC Game World játéka egyelőre tervezési fázisban van, azaz a designerek most vetik papírra az ötleteiket. Ezek alapján indulhat el a valódi fejlesztés.
Amikor a S.T.A.L.K.E.R. 2-t a múlt héten bejelentették, sokan hitetlenkedve tekintettek a tervezett megjelenési dátumra, bizony 2021-ig még sokat kell várni. Az Epic kiadásért felelős direktora (és a SteamSpy alkotója), Sergey Galyonkin egy orosz nyelvű podcastben arról beszélt, hogy a GSC direkt korán jelentette be a játékot, hogy a felhajtást meglovagolva kiadót találjanak az E3-on.
Galyonkin habár nem dolgozik a GSC-nél, de az Epicnél tisztában vannak a tényekkel, lévén ők licencelik az ukrán stúdió számára az Unreal Engine 4-et. Mint mondta, az eredeti S.T.A.L.K.E.R.-csapatot állították rá a folytatásra, míg a Cossacks 3-on egy másik brigád dolgozik a stúdión belül.
Hosszú út áll még a S.T.A.L.K.E.R. 2 előtt, reméljük, a Los Angeles-i expóról aláírt szerződéssel jöhetnek haza a srácok!
Szóval váltanak motort. Régi is elment, mondjuk moderek még szépé is varázsolták.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.