Fallout 76 - nem lesz elérhető a Steamen

  • Írta: Shifty
  • 2018. augusztus 7.
  • Hír
Link másolása
A Bethesda tegnap hivatalosan is megerősítette, hogy a hamarosan bétatesztelhető Fallout 76 nem lesz elérhető a Steamen, vagy más egyéb hasonló oldalon. Kizárólag a Bethesda.neten keresztül lesz csak játszható a játék.

A Bethesda egy ideje már rendelkezik egy, a saját játékai számára fenntartott piactérrel és felülettel, így nem meglepő, hogy a Fallout-sorozat következő felvonása csak és kizárólag a Bethesda.net oldalán és kliensén keresztül lesz elérhető és játszható, nem érdemes majd a Steamen vagy a GOG-on keresni a premier napján.

Nem tudni, hogy a döntés mennyire érinti a majdani modok megjelenését, illetve arról sem tudni semmit, hogy később változhat-e a Bethesda politikája.

A stúdió emellett azt is megerősítette, hogy a hamarosan induló bétateszt a teljes játékot kínálja fel próbára, és az ott elért eredményeinket átvihetjük majd magunkkal a végleges változatba.

A játék november 14-én jelenik meg PC-re, Xbox One-ra és PS4-re. A béta októberben indul, és csak az előrendelők vehetnek benne részt.

22.
22.
CitromH
#17: Az kihagytad, hogy randa low res textúrákkal volt tele.
A skyrim motor ezer éves. Nem tudom miért kellett erőltetniük.
Én mint fallout rajongó még mindig nem vittem végig, pedig first day buy volt. :( Kár volt érte.
18.
18.
Hab
#17: Far Harbor szerintem kíváló lett, olyannak kellett volna lennie az alapjátéknak is. Mindentől függetlenül, nekem még mindig New Vegas a kedvencen, de azért a Fallout 4 is nagyon jó játék.
17.
17.
kekesi
#15: +1

Mint rpg, elég harmatos lett, sok szempontból butább mint a korábbi részek, van is róla egy listám:

1. Nincsenek speech check-ek, vagy challenge-ek, melyek karakterünk egyes tulajdonságaihoz, jártasságaihoz igazodnak (pl. S.P.E.C.I.A.L. vagy skill pontokhoz). (Most mindössze a magas karizma számít.)

2. A szintén karakterünk jellemzőihez igazodó, egyedi dialógusok is eltűntek. Pl. A korábbi részekben teljesen más élményt adott egy alacsony intelligenciával rendelkező főhős bőrében végigjátszani az adott epizódot.

3. Kivették a reputation rendszert, amelyet a New Vegas-ban remekül továbbfejlesztettek az első két részhez képest. Persze még lehtett volna tökéletesíteni, de nem volt rossz, hogy a cselekedeteink alapján határoznak meg az egyes frakciók, csoportok, melyek már nem pusztán "jó" és "rossz" közti döntések. Sőt olyan apróságokra is figyeltek, hogy ha egy frakciót az ellenség öltözékében közelítjük meg, ránktámadnak.

4. Kivették a karizma rendszert is, amely nem lenne akkora veszteség, ha marad a reputation, de nem, ők mindkettőt kivették.

5. A döntéseinknek, többek között 3-as és 4-es pontokban leírtak miatt alig van súlya.

Eleve kevesebb lehetőséget adnak arra, hogy velejéig romlott karaktert alakíthassunk. Eleve kevesebb igazán komoly döntés jön velünk szembe.

6. Kevesebb a nagyobb volumenű, kidolgozott, érdemi mellékküldetés (pl. ,Come Fly With Me a New Vegas-ban) de cserébe hoztak random generált, végtelen számban felvehető, sablon missziókat, melyek az agyatlan lövöldözésre épülnek.

7. A változatos módokon megoldható küldetések száma is csökkent. Az 1-ben, vagy a New Vegas-ban voltak küldetések amelyeknek akár 4-5 különböző megoldása is volt. Pl. Az első epizódban Tandi kiszabadítása a banditák táborából, vagy a New Vegas-ban a Beyond the Beef.

8. A fejlődési rendszert teljesen összemosták, sokkal jobb volt, amíg külön kezelte s játék a skill és perk tree-t, illetve a S.P.E.C.I.A.L. körébe tartozó tulajdonságokat. Sokkal részletesebben személyre lehetett szabni a karakterünket, mint most.

9. Gyenge lett a sztori is, maga az alapkoncepció is elég bugyuta, konkrétan elsütik azt amit a 3-ban, csak fordított felállásban. A fordulatok pedig kiszámíthatóak.

10. Ismételten csak egy társat vihetünk magunkkal, azt még el tudom fogatni, hogy nem lehet akkor csapatot összeszedni, mint az első két részben, de legalább a New Vegas 1 ember + egy állat vagy robot felállást meg lehetett volna tartani.

Itt pedig megjegyezném, hogy a New Vegas-ból átvehették volna a társakhoz kapcsolódó mellékküldetéseket, amelyek hatással vannak segítőink jövőjére, és melyek alatt jobban megismerhettük őket.

11. Kevésbé érdekesek az egyedi fegyverek, a New Vegas-ban törekedtem rá, hogy mind meglegyen, itt egyszerűen annyira jellegtelen a többségük, hogy hidegen hagytak, talán a Deliverer volt az ami használható is, és jól is néz ki.

12. A DLC-k is gyengébbek mint az előző két rész esetében, legalábbis a Nuka World és a Far Harbor kivételével egyik sem ad igazán érdemi tartalmat az alapjátékhoz. Ráadásul túlárazott a Season Pass

13. Creation Club, ezt inkább nem is részletezném...

14. Hardcore mód hiánya, a New Vegas egyik legjobb újdonsága volt, ezt is kivették. Tudom, van sorvival mód, de az más élményt kínál.

15. Nem romlik a fegyverek és páncélok állapota. Ezen inkább finomítani kellett volna, mintsem kivenni.

Persze nem rossz játék, de mint rpg nem állja meg a helyét, ez pedig egy számozott Fallout epizód esetén kiábrándító.
12.
12.
FiveSalmon69
Azért persze tudott sírni a Bethesda, hogy a Sony a pénz miatt nem engedi a cross playt...
11.
11.
leviske
#6: Én nem vennék arra mérget, hogy feltétlen sokkal több pénzük lenne Steamen. Az elkötelezett rajongóknak semmi bajuk nem lesz a Bethesda.net exkluzivitással se. A visszajelzések alapján meg nekem úgy tűnik, hogy a célközönség maradékánál eleve nincs annyira nagy esélyük. Nem vesztenek ezzel akkora pénzt, mint amekkorát a Fallout 4-el vesztettek volna (amit már maga a név is eladott olyan embereknek a Steam-en, akik csak hallottak a sorozatról).

A TES6-nál már én is számítanék arra, hogy Ubisoft mintára fogják kiadni, kötelező bethesda.net regisztrációval.
10.
10.
crytek
#7: -Pénzt keresni
-Craftolni amivel szintet tudsz lépni ami által pl több ember lehet a barátlistádban.Szintlépés miatti epenis...
Ennél jobb üzleti fogást soha senki más nem talált ki. Csak azért mert valami kártyás a hulladékot is el lehet vele adni fosbundlekba..
9.
9.
Sir Galád
Jaj de jó, kell ennek is egy huszadik weboldal...
8.
8.
user101
Ha nem kell a pénzem, nekem aztán olyan mindegy... :) No Steam ... No money... Bitch! :)
7.
7.
Hab
#6: Sosem értettem mire jók ezek a kártyák.
6.
6.
crytek
#5: Valvenak nem kell nekiállni semminek.. Csak abból napi több 10 millió $ bevételük van, hogy az userek adják veszik a kártyákat itemeket...Szerencsére pl az ubi is látja hogy hiába a saját store a steamet nem lehet lenyomni és oda is kiadja a játékait.. Pedig a steamen több eladásuk lenne ezeknek is de hát ők tudják az ő pénzzük
5.
5.
ollie92
Ez várható volt, idővel mindenki követi az EA példáját és saját boltot nyit és akkor a steam nem lesz más, mint egy indie kosár :D Aztán talán a Valve neki állna végre HL3-at hegeszteni :D
4.
4.
kekesi
#3: Valóban sokkal jobb, ha 10 klienst kell kezelni, és átláthatatlan a gyűjteményed, ráadásul a GoG kivételével a többi kliens meg sem közelíti a Steam színvonalát.

Mondjuk szerintem csak ideiglenes exkluzív, mint a TESO és a QC voltak, ha nem számomra kimarad, vagy csak egy nagyobb leárazás során kerül beszerzésre.

Bár ettől eltekintve is szkeptikus vagyok a játékkal kapcsolatban, a 4. rész sem lett több mint egy gyenge közepes, ha a korábbi részekhez viszonyítjuk.
3.
3.
Geribácsi
Helyes, a steam gyakorlatilag bedarálja az egész ipart, hihetetlen pofátlanok.
Aki meg csak onnan képes játékot indítani az adja hozza manuálisan.
2.
2.
overdosed90
Remélem DOOM, Rage 2 és társai nem mennek át oda :/
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...