Újabb apró részletek az Anthemről

  • Írta: Shifty
  • 2018. augusztus 8.
  • Hír
Az Anthem vezető producere, Mark Darrah a Twitteren feltett rajongói kérdésekre válaszolva árult el friss részleteket a fegyverekről, a képességek töltési idejéről, miközben a Javelinekről is kiderült egy újabb részlet.

Az Anthem idei E3-as bemutatója visszafogott várakozást váltott ki a rajongókból, így a BioWare folyamatosan csepegtetett információkkal igyekszik felpezsdíteni a közösség érdeklődését. Most is érkezett néhány nagyon apró, de érdekes infómorzsa, amiket a játék vezető producere, Mark Darrah árult el a rajongók kérdéseire válaszolva.

Így például kiderült, hogy a játékban nem lesz friendly fire, de várhatóan a társaink amúgy is meg tudják akadályozni majd az őket ért lövéseket. És ha már lövések, akkor érdemes lesz spórolni a fegyvereink lőszereivel, mert azok csak nagyon limitált mennyiségben állnak rendelkezésünkre, és a világban elszórtan sem fogunk sokat találni belőlük. Emellett az is biztossá vált, hogy a különböző speciális eszközök használata újratöltési időhöz lesz kötve, azaz ezeket is okosan kell majd használnunk.

A végére még két apróság: egyrészt a Monster Hunter Worldhöz hasonló, fogyasztható termékek termesztése nem lesz a játékban, valamint a Javelinekről kiderült, hogy az ultimate támadásokat nem lehet váltogatni, vagyis ruhánként egyedieket kapunk. És bár ez később változhat, a premier napján biztosan így kapjuk meg a játékot.

Az Anthem 2019 februárjában érkezik PC-re, Xbox One-ra és PlayStation 4-re.

1.
GAMEROD
Bukta lesz ez is, még a videot is eluntam nézni.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...