X360-ra is "elkészül" a Duke Nukem Forever?

  • Írta: fojesz
  • 2007. január 5.
  • Érdekesség
Link másolása
Újabb hírek érkeztek a világ legrégebben fejlesztett játékáról, a Duke Nukem Foreverről: a készítők munkatársakat keresnek a projekt fejlesztéséhez.
Újabb hírek érkeztek a világ legrégebben fejlesztett játékáról, a Duke Nukem Foreverről: a készítők munkatársakat keresnek a projekt fejlesztéséhez.

Ugrás a galériához

A 3D Realms grafikusokat és programozókat keres a Duke Nukem Forever fejlesztéséhez, a felvételi követelmények között pedig a Microsoft újgenerációs gépének alapos ismerete is szerepel. Bár hivatalos bejelentés nem érkezett még az Xbox 360-as verzióról, azonban efféle változat készülte esetén egy dologban biztosak lehetünk: a játék fejlesztésének időtartama méginkább megnövekszik majd!

28.
28.
Trishtan
Amúgy ezek a képek pont 7(!) évesek, és az első UT engine alatt készültek :-)
27.
27.
Madd Dogg
sohasem játszottam vele. nem vagyok fan. nem is ismerem. de ezek a képek még 2003-ban is simán megállták volna a helyüket. sz.al, lessz itt nemulass
26.
26.
user1
Kedves névtelen hozzászóló.

Nem érted a lényeget. Nem azt mondtam hogy a prey menthetetlenül rossz, csak azt hogy a játékmenettel kapcsolatban néhány kérdésben rosszul döntöttek a fejlesztők, aminek köszönhetően a játékélmény komoly csorbát szenvedett.

Pl miért próbáljam meg kicselezni az ellenséget, ha úgysem tudnak megölni. Odamegyek, lövök amég meg nem halok, aztán csak várom hogy feléledjek. Jópofa kb 10 percig, de aztán megöl az unalom. Milyen játék az ahol nincs kihívás? A lélekséta maradhatott volna úgy is, hogy a karakter bizonyos találati szám után meghal. Ténylegesen, véglegesen. Attól még nyugottan kiszálhatott volna olykor a testéből. Még magyarázattal is szolgálok ha akarod. Ha elroncsolódott a teste, akkor nincs hova visszatérni nem? Lehetett volna egy szomorú túlvilági kép, valami game over felirattal. De így?

Másik hiba a doom engine, ami az egész játékot egy vékony csőbe zárta. Vagy beszélhetnék a pofátlanul rövid játékidőről, esetleg a kevés számú ellenségről, de valójában ez a játék így is felülmúlta a doom -ot. A legelső említett probléma az, ami számomra megölte a prey -t.
25.
25.
Alhun
A nem annyira erős géppel rendelkező játékosoknak a Prey "léleksétája" áldás tud lenni. Ezt saját magam is tapasztaltam, hogy milyen jó érzés, ha egy küldetés alatt nem kell félórákat várni, hogy újra betöltsön, nyugottan, folyamatosan lehet vinni a pályát, cheat használata nélkül. Igaz, hogy gyorsabb gépen láttam mennyire roppant unalmas tud lenni, de mindennek megvan a maga előnye és hátránya. A Prey szerintem remek játék lett. A Portál teknológia még gyerek cipőben jár, nem nagyon használták eddig más játékokban, így meg lehet érteni, hogy nem tudták belőle a maxot kihozni. Ezért is jó, hogy kapunk valamilyen folytatást, mert ezen a Portálosdin tovább lehet dolgozni, jobbá és érdekesebbé tenni.

A hírhez annyit fűzök hozzá, mit megannyian elöttem, ha ez nem késlelteti a pc-s verziót, akkor tényleg nem lessz rossz ötlet.
24.
24.
user1
Akárhogy is. A prey főellenségét akár egy helyben állva is meg lehetett ölni, mivel ő nem tudott lelőni bárhogy is erölködött......

Ezen a problémán pedig még egy tisztességesen összerakott portál rendszer sem segített volna.

Talán ez utóbbit megkapjuk a valve -től az episode two -ban.
23.
23.
Halfer
user1: szerintem igen is érdekes és egyedi volt ez a portálos megoldás, a lélekmódban, a fegyverekről nem is beszélve. az mind ötletes volt. attól hogy tökéletes legyen messze állt, mert tényleg rövid, könnyű és monoton lett egy idő után, nekem mégis tetszett, ezért meg elnézésedet kérem :D
22.
22.
skiz0
hát nem tudom, szerintem jó volt a Prey...

bár igaz, néha kicsit monoton, de már gondolkoztam egyik nap, hogy lehet elkezdem megint :D igaz, én 2x is kitoltam...

szerintem egész jó, fegyverek tetszettek :D bár a portálrendszer szerintem is csak minimálisan lett kihasználva...nade MAJD a kiegészítője, vagy a 2. része, HA egyszer valaha is elkészül ;D
21.
21.
user1
Halfer:

Milyen újítás volt a prey -ben? Hogy nem lehetett meghalni? Az jó? Vagy hogy ajtó helyett portál volt? Nem használták ki ezt a lehetőséget egyáltalán. Nem volt kihívás, nem volt újdonság. Kevés fegyver, csővezetékben szaladgálás. Ez volt a prey. Doom3 új kabátban, jó reklámmal.
20.
20.
Halfer
Bár a Prey-en sem látszott hogy akkorát ütne, mint amennyi a fejlesztési idő volt, de szerintem nagyon kellemes játék lett, tele újítással, egyedi dolgokkal. Most ha visszanézem a -talán 2001-ben kiadott- DNF Trailer-t, azon is csak azt látom, hogy olyan dolgokat raktak hozzá, amit máshol még nem láttunk. Remélem ezek az újítások maradnak is és nem szedik ki őket, mint a STALKER-ből az RPG elemeket. Na és valóban, aki nem volt anno DN fan, tuti azt mondja majd rá, hogy "ronda, ezzel nem játszom", mert biztosan nem u3engine fog dübörögni alatta. Már csak azért sem, mert nagyon nem illene a világához.
19.
19.
user1
Meg fog az jelenni. Úgy mint a prey. Fél év alatt összedobnak valami lineáris unalmas 6 órás játékidőt nyújtó vackot egy olyan névre, amit egy évtizede reklámoznak. Nekem nem hiányzik még egy ilyen.
18.
18.
Dzel
először csináljanák meg pc-re... utánna azt csinálnak vele amir akarnak.

amugy meg réstzemről még egy screenshot-ot sem láttam még a játékról...
17.
17.
General Thomas
mivel ez 2000-bn volt és azóta egy nyamvadt képedt nem adtak ki szinte :D
16.
16.
Utys
Két lehetőség van. Vagy kibaszott jó lesz, vagy hatalmas bukta. Ennyi fejlesztési idővel közép út szerintem nem lehet Óriási interaktivitást ígérnek, szóval ha a graf nem is lesz csúcs, a játék reméljük jó lesz. Csak hogy, rengeteg manapság az olyan ember aki nem veszi észre, hogy a játék nagyon jó, hanem azt nézi, hogy "fújjszar a grafika, akkor a játék is tré, nem nézem meg. Nem érdekel. Csúnya ocsmány, milyen fos má'"...
15.
15.
nimat16
ne röjgjetek ki de sztem jó játék lesz az akkori next gen szinthez képest közepes de csini grafffal
14.
14.
FNorberto
Ez mostmá télleg röhely!!!Ha mást nem de a fejlesztési idő rekordot megdönti!Á!Du*ják fel maguknak!És akkor többet haladnának mint most:D
13.
13.
Utys
Hát azt mondom, hogy oké, render kód tök szuper, nem kell birizgálni. Integrálnak pár PS effektet meg egyéb színes-szagos dolgot. De akkor is felkéne javítani a next-gen hez a modellek poligonszámát. Jajj, sosem jelenik meg.
12.
12.
Szabimagus
Jaj ne!! Könyörgök, ne jelenjen már meg Xbox 360-ra, ne csináljanak már hozzá giga-mega engine-t, ne akarják már ilyen-olyan biszbaszokkal teli rakosgatni, hanem adják ki vagy hagyják az egészet a fenébe! És új képet mikor akarnak mutatni a játékból? Majd a megjelenés napján? Gyerekek, nekem ez az egész nagyon, de nagyon bűzlik!! /most ne háborodjatok fel, de szerintem ezek a kb. 10évből 6évig nem nyúltak hozzá a játékhoz! Magyarul: ÜLTEK RAJTA ÉS GONDOLKOZTAK...
11.
11.
dracox
Szerintem az unreal 6-os 7-es motorral talán kiadnak egy béta verziót

:):)...
10.
10.
Utys
Én meg ma kezdtem el megint a Duke Nukem Manhattan Projectet. Már Duke hiányom van.
9.
9.
skiz0
hát persze, ezt már idáig is tudtuk :)

egyébként nézegettem videókat...hát én még akkori graffal is simán tolnám, nemhogy az aktuálissal :)

Duke Nukem 3D rongyosra lett tolva, imádtam!! meg az összes DN-et ^^
8.
8.
ios008
Sztem azért "Forever" az alcíme, mert forever lesz mire kiadják :)
7.
7.
ios008
LOL ezek télleg már vagy öt éves képek. Emlékszem vmi videóban voltak, ami anno egész jó volt :)

Hát, a Prey is megjelent végül, majd egyszer talán ez is meg fog.

Hét év múlva :D:D:D

"Unokáink sem fogják látni" LOL
6.
6.
Guppi
Mikor adják ki??? Én már az unreal 1-es motort sem bánnám!
5.
5.
fojesz
Fincsi unreal 1es motor... nyami. :)
3.
3.
TOM X
Én valamikor erről a játékról még ps1-en láttam egy trailert! és azóta semmi :)
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...