Ghost Recon-bejelentést teasel a Ubisoft?

  • Írta: zoenn
  • 2019. május 4.
  • Teaser
Link másolása
Egy fiktív céghez tartozó weboldalt lőtt fel nemrégiben a Ubisoft, amely egy május 9-én esedékes bejelentést teasel. A Skell Technology ismerős lehet a Ghost Recon univerzumából, persze ettől még lehet, hogy más Tom Clancy-címről van szó.

Ahogy közeledik az E3, lassan beindul a kiadók marketinggépezete, így nem meglepő, hogy egy teaseroldalt lőnek fel a netre, amely egy közelgő sikercímet igyekszik jó előre beharangozni. Ezúttal a Skell Technology nevű fiktív cég weboldalát lőtte fel a Ubisoft, ahol egy május 9-én esedékes bejelentésnek ágyaznak meg. 

A Skell Technology egyébként a Ghost Recon: Wildlandsben is feltűnt, szorosan kapcsolódik Tom Clancy univerzumához, így nagyon is elképzelhető, hogy egy újabb játékot kapuk a licenc alapján. Fentebb az egyik menüpontban elérhető, civil drónokról szóló videót tettük közzé. 

Ha van egy kis szerencsénk, a régóta parkolópályán heverő Splinter Cell kerül elő. 

51.
51.
FrankBlack
#50: bocs, dpad jobbra hosszan a redeploy
46.
46.
godach
#43: Nemnem bocsi. Több lap van megnyitva több kommenttel aztán valamiért a "LiquidSnake" nevű felhasználó csodára értettem, csak összekevertem a nagy sietségbe. Sorry
44.
44.
Ps fanboy
#42: Abban van igazság amit mondasz, de ez még nem zárja ki azt, hogy egy jól sikerült single játékkal is lehet szépen keresni. És elég ha csak két-három ilyen single játékot tart fent modjuk a kövi genben az EA, mondjuk egy Star Wars, egy Dead Space, meg esetleg még valami. A másik vonalon meg onthatják magukból a szolgáltatásalapú mikrotranzakciós multi gameket. Ezzel visszanyerhetnék a renoméjukat, mert most is, azzal volt a baj, hogy csak az egyik tábort akarták kiszolgálni, pedig szerintem a játékosok nagyrésze vegyes izléssel rendelkezik. De ha mindkét idézőjeles tábor igényeinek eleget tesznek, akkor egyszerűbben tudják majd letolni a torkukon a mikrotranzakciós, meg az ilyen olyan baromságokat is. Én legalábbis így látom.
43.
43.
Ps fanboy
#40: Most velem is ezt játszod? Azzal gyanúsítasz, hogy nem egy accom van? Pedig tudtommal csak ez az egy van, ugyanis nincs szükségem több accra ahhoz, hogy a véleményem elmondjam.Talán nem magadból kéne kiindulni. De az az igazság, hogy ezt már másoknak is felhánytorgattad, olyanoknak akik már jóval régebben itt vannak mint én, és ismered is őket. Fránya egy dolog ez a hosszútávú memória. Azt meg magyarázd már el, hogy mi volt abban bunkóság amit leírtam. Szerintem csak te vagy túl érzékeny, ezesetben így jártál.
42.
42.
crytek
#39: Úgy is az lesz majd a konklúziójuk hogy ezzel az only singlevel jött be xy millió $ x idő alatt és folyamatos tartalom nélkül a kutya nem fog rá emlékezni 1 év múlva....addig egy multi only fossal 2 hét alatt termelnek annyi zsetont és évekig lehet nyomni bele a mikrotranzokat amit fizetnek.. :(
40.
40.
godach
#31: Hiába elemezed. Vagy egy senkiházival van dolgod vagy egy fake accos valakivel, aki teljesen jól elvan köztünk, de könnyebb bunkó mód kifejezni magát más accal.
Szóval, lényegtelen.
39.
39.
Ps fanboy
#35: Egyébként bennem még él a remény, hogy ez a DS még nincs lezárva. Az igaz, hogy az EA ebben a genben egy teljessen más úton járt, mint az X360/Ps3 idején, de talán a visszajelzések, és a Jedi Fallen sikerén (márha az lesz) felbuzdulva, visszatalál ahová kell és folytatják ezt az amúgy remek horror szériát.
38.
38.
Ps fanboy
#31: Ja bocs, nem tudtam, hogy egy űrhajóssal beszélek. De pont erről van szó, hogy a helyszín nem volt nyomasztó, mert legtöbbször sivár volt, voltak benne jó részek, de inkább hullámzónak nevezném. És nem arról van szó, hogy folyamatosan félni akarok egy horrorban, de ha még az érdeklődést sem tudja fentartani a helyszínekből árradó atmoszféra, ott gond van. A 18 féle ellenfelet meg cseszheted ha a javarészük ötlettelen és már már röhejes mintsem félelmetes. Érdekes a Resi7 ben van kb 4 fajta ellenfél, és mégis félelmetesebb az egész játék, vagy ott a Resi2 remake abban sincs 18 féle ellen, mégis sokkal jobban működik. Ennyit arról, hogy kell e 18 féle ellenfél egy játékba úgy, hogy még az alap ellenfeleket sem tudják kellő fantáziával megalkotni. A játék lövöldözös részét meg hiába egyszerűsíted le egy hülye példával a te szintedhez. Ezafajta harcrendszer amit a DS ben kitaláltak, egy ficsőr akart lenni, ami szórakoztatóbb mint amit megszoktunk, ehelyett inkább lett frusztráló, és egyhangú a sajátmaga által állított szabályrendszertől.
35.
35.
kryszisz
#32: A második rész amúgy valóban jobb volt minden téren, főleg ami a protagonistát illeti. Plusz én a Mass Effect 2 miatt megkaptam az N7 rucit, ami nagyon badass módon nézett ki. A 3. rész viszont nagyon nem lett jó, az awakened DLC remek lett, belebegtetve egy király folytatás képét, de ugye sajnos abból nem lett semmi-.-
31.
31.
crytek
#28: Elemzem amiket írtál:

"Talán egyszer ilyedtem meg rajta" - Horror filmek ,horror játékok tonnaszám de inkább azt mondanám a 99%-uk nem arról szólnak hogy ha film 1.5-2 óra vagy ha game akkor 20 órán keresztül minden másodpercben rettegj.. Egy nyomasztó helyzet légkör atmoszféra is lehet horror mivel ez ez rohadt tág fogalom.. Ez kb ugyanolyan mint az Alien isolation ami szintén horror nos szerintem mg egy bújocska szimulátor NULLA para faktorral mert abban meg még egyszer sem lehet megijedni..

"de annyira üvöltött az ellenfeleken és a helyszíneken az ötlettelenség" Láttam én már igazi űrhajót is belülről...kurvára de mocskosmod nem arról szól hogy ott bizony léptem nyomom disneyland féle kavalkád van... Az ellenfelek? 17 féle enemy van egy horrorban ez több mint elég főleg ilyen zárt helyen.

" Ráadásul ez monotonná tette a harcot is, mivel állandóan vagy a lábukat, vagy valamelyik csápjukat kellett lőni, mert ugye a készítők elmondása szerint, pont a legtöbb játékban szokássá vált fejlövéseket szerették volna kiváltani valami változatosabbal"

- Valóban ? Jó hogy mondod hirtelen nekem is rohadt monoton lett a game világ létezése óta létező összes lövölde mert a frankért kell lelöni az ellenfelet hogy meghaljanak.. aztán meg hogy ilyenkor mire célzol kit érdekel dögöljön meg mind :)

"A helyszínek terén is sütött a fantáziátlanság, néhol zseniális volt, pl a hajóhíd, meg egy pár helyszín, de a legtöbbjét egyszerűen láthatóan nem tudták mivel megtölteni, dobozok, és fémfolyosók végeláthatatlan monotnításába fulladt az egész" Már leírtam fentebb.

Szóval igen baromságok..
28.
28.
Ps fanboy
#25: Mi a baromság? Az, hogy vannak akiknek kifinomultabb a receprtora a horrorokhoz. Meg ki mondta, hogy ez egy rossz játék, csak baromira nem olyan kiemelkedő ahogy te azt előadtad. Meg már megint ez a tőled megszokott általánosítás, hogy a "sajtó zabálta meg a népnek is tetszett." Olvastál te egy tesztet is annó a játékról? Csak mert egy csomó tesztben kiemelik ezeket a hibábat, amiket mondtam, még azokban a tesztekben is amik amúgy jóra értékelték, mert ezek a" hibák" ott vannak benne.
26.
26.
kryszisz
#25: Számomra az egyik legjobb horrorjáték, amivel valaha játszottam, mármint amiben vissza is lehet lőni. Mert persze parásabb tud lenni az amnesia vonal, ahol menekülsz, elbújsz, vagy meghalsz, viszont nem egyszer frusztralóbb is. A hagyományosabb horror játékoknál viszont nálam a Dead Space első 2 része ott csücsül a Doom 3, F.E.A.R., Condemned, Silent Hill mellett, minden percét imádtam, szerintem vagy 3x végig is játszottam, megérdemelt volt a siker kritikai oldalról.
25.
25.
crytek
#24: Totál nem volt az a sajtó is zabálta és a népek is...
Jó sok baromság van abban amit leírtál de hát ez van ...
24.
24.
Ps fanboy
#14: Szerintem tévedsz, a Dead Space 1 totál túlértékelt volt. Emlékszem a megjelenés napján vettem meg, mert nagyon szeretem a horror játékokat, és ez már az alkotóifázisban is bizalomgerjesztő volt. Aztán mikor megjelent, rá kellett jönnöm, hogy ezt bizony egy olyan csapat csinálta, akik még az életükben nem csináltak horror játékot. Jól ki volt találva, jó volt a koncepció, de a megvalósítás már nem volt valami profi, (nem technikai szempontból) épp ezért nem is éreztem azt a zsigeri élményt amit vártam. Talán egyszer ilyedtem meg rajta, de többször nem, inkább feszült volt mint párás, de az is csak azért, mert egy tucat ellenfelet dobtak a nyakamba, ráadásul legtöbbször szűk helyeken, (ez nem valami profi megközelítés) és naggyából ebben ki is merült a horror meg a hangulat. Ezt talán még el is néztem volna a játéknak, de annyira üvöltött az ellenfeleken és a helyszíneken az ötlettelenség, hogy totál szabotálta a beleélhetőséget. Az ellenfeleken lévő csápszerűségeknek semmi funkciója nem volt, (ez legfőképp az alapellenfelekre igaz) anatómiai szempontból legalábbis totál eletszerűtlen volt, csak azért voltak rajtuk ott azok a csápok, és úgy ahogy, hogy te kellően kényelmes szögből le tudd lőni őket. Ráadásul ez monotonná tette a harcot is, mivel állandóan vagy a lábukat, vagy valamelyik csápjukat kellett lőni, mert ugye a készítők elmondása szerint, pont a legtöbb játékban szokássá vált fejlövéseket szerették volna kiváltani valami változatosabbal. Csak ezzel pont hogy leszűkítették a lehetőségeket, és a célzás is csak a távoli ellenfeleknél volt muszáj, legalábbis nem követelte meg azt a precízítást mint más játékokban, mert azoknál az ellenfeleknél akik a közeledben voltak, elég volt csak feléjük tartani valamelyik stukkert, amik ugye elég széles ívben hatottak, és úgy elsütni. Szóval ezek az úgynevezett "újítások" nem igazán voltak teljessen végiggondolva, és nem is feltétlen úgy sűltek el ahogy azt várták, vagy vártuk. A helyszínek terén is sütött a fantáziátlanság, néhol zseniális volt, pl a hajóhíd, meg egy pár helyszín, de a legtöbbjét egyszerűen láthatóan nem tudták mivel megtölteni, dobozok, és fémfolyosók végeláthatatlan monotnításába fulladt az egész. Gondolom ezzel a helyszínböl árradó hangulatot szerették volna nyomasztóbbá tenni, csak ezt úgyis lehetett volna, hogy ne legyen ilyen ingerszegény az egész, és ezáltal kifejezetten unalmas. Nem degradálni akarom ezt a játékot, mert a második rész már például kifejezetten jó volt. Ott már láthatóan tanultak a hibákból minden téren, mai napig nagy kedvencem, még a Zaelot nehézségi szinten is végigvittem, ami azért elégnagy kihívás, főleg a maga max 3 mentésével. A hármat meg inkább nem is említem, számomra az már nem is DS.
18.
18.
Juha
#15: Ez a tömegeknek szánt kiadások "ára". Régen kitalált valamit egy csapat, és esetleg némi változtatással egy kiadó kiadta, így vagy bejött, vagy nem.
Ma már minden nagyobb fejlesztő a sikeres formulákat "ülteti át" a saját projektbe, ezért lassan a saját rész el is törpül a halmazban, nehezebb kiszúrni.
Nem csak játékoknál van ez amúgy, nemrég vettem új(abb) autót, és a kezdeti lelkesedés a sok-sok extra miatt valahogy pár hét alatt elmúlt, hiába tudom, hogy a régi már öregnek számít, és kisgyerekes családnál azért biztonságosabb lehet egy 18 éves helyett egy 2 éves kocsi, azért a régiben több kreatív megoldást fedeztem fel, még több éves használat után is újdonság volt pl. a napfény erejére reagáló automata klíma, amit azóta sem láttam/hallottam a felsőkategóriában sem, pedig MŰKÖDÖTT! Ez is hiányzik, na meg pl. a kis műanyag csipesz a szélvédő bal szélén, hogy a parkolójegyet ne vigye le a szél. Filléres megoldás, de akkor még tényleg az igényekre is figyeltek. Uff.
17.
17.
shatterhand
#7: Örülök a learazasnak, amit lehet ugy veszek. De sose dicsekednék vele,hogy másnak a munkaját fillérekre értékelem ezáltal. Ha meg penzesebb lennêk akkor meg plane nem vernem nagy dobra milyen sóher vagyok.
15.
15.
kryszisz
#14: Én is ezen a véleményen vagyok, régen a legtöbb játéknak egyszerűen lelke volt, amit manapság már csak nyomokban tartalmaz pár program. 10+ évvel ezelőtt meg? Gothic széria, Bloodlines, Stalker, Half life 2, Fear, NOLF, például az általad is említett Dead Space, ami keresztbe lenyeli a totálisan túlértékelt Evil Withint, és még hosszasan lehetne sorolni a játékokat. Manapság meg 1 évben 2-3 játék ha megfog, és lehet már sokat mondtam. Most így belegondolva ebből a genből amire X év múlva is úgy gondolok majd vissza, hogy "hűha"(mármint azok közül, amiket kipróbáltam persze), az a Life is strange, Witcher 3, Bloodborne, Uncharted 4, meg talán a Transistor. De ha választanom kell majd, mindegyik helyett inkább a Gothic 3-at veszem elő mégegyszer. Igazad van, játékosként régen tényleg minden jobb volt:)
14.
14.
crytek
#13: Nem nem. Nem szépít meg semmit az idő... Itt hatványozottan igaz a "régen minden jobb volt" szlogen.. Szintén nem rég toltam le a Dead Space-t. Fantasztikus a mai napig SŐT még grafikában sem marad el (természetesen vannak nála szebbek ,de nem látszik rajta az a sok sok év) A hangulat ,atmosztféra fenomenális. És basszus egy ilyen jó céget szét**rtak :(
13.
13.
kryszisz
#11: Én, ha - remélhetőleg - meglesz a laptop végre tuti, hogy a Vice City-vel avatom fel, máig a kedvenc GTA epizódom, meg úgy en bloc sandbox játékom:D De PS-en is a Bioshock Infinite pörgött legutóbb, ami anno megvolt PC-n:D nem tudom, nekem az all time kedvenc játékaim zöme még mindig a 2002-07 intervallumból valók, vagy a játékok voltak jobbak, vagy csak az emlékek szépítik meg, de ma már csak nagyon ritkán fog meg játék úgy, mint anno. Persze lehet, hogy csak szimplán a korral jár, nem vagyok már akkora gamer, mint egykoron:)
8.
8.
kryszisz
#7: Én tisztában vagyok a netes etikettel, de - főleg ezen az oldalon - sokaknak még a szó jelentéséről sincs fogalma sem. Nem rólad beszélek értelemszerűen, te most is normálisan válaszoltál, de van itt pár egyén aki ugrik kb. mindenre. Épp ezért mondom, hogy, bár te tisztában vagy azzal, hogy is kell egy kommentszekcióban viselkedni, sokan minden ilyen kommented után le fognak ugatni. Persze ha te tudod őket ignorálni az szuper, nekem nem lenne hozzá idegzetem.

P.S.: nekem még kinti fizetésből sem telne minden új játékra, kezdem azt hinni, hogy valamit nagyon rosszul csinálok:D
7.
7.
crytek
#4: Nem véletlen? Tudod van netes etikett is. Hidd el engem is nagyon sok ember xy dologhoz való hozzáállása zavar és érdekes módon hol láttad hogy én direkt MINDIG minden egyes kommentjére odaböfögök?

Nekem ezek a játékok nem érnek pénzt... Minek érnének ha tudom:
1. jó esetben majd ingyen szórják idővel
2. bundlekkal bizniszelek és ingyen van nagyon minimálisan 1-2$-ra hozom ki.

Egyszer megfogok hallni így akikre marad jobb lesz az élete a megsporolt pénzemmel. Elég jól keresek simán telne minden létező össze megjelenő játékra bármilyen platformra, azt mit érnék vele? Így is van 2200 játékom (szerencsére ebből 1400 az említett modon ingyen volt) és a 75% ukhoz hozzá se szagoltam. Akkor minek adnék érte pénzt ha mire játszanám már min 3x adták ingyen.

Engem nem zavar ki mire költi a pénzét csak tessék én előbb jutok hozzá ingyen :)

6.
6.
FrankBlack
#5: +1 a sztori szál kb. annyi, de akiknek nagyon bejön több száz órát is bele tudnak pakolni, mint pl. én is. Dicséretes szerintem hogy máig rendszeresen kap frissitéseket, nemrég jött ki hozzá ingyenes story tartalom is. Most hétvégén amúgy ingyen játszható, és 70%-os kedvezménnyel megvásárolható máj. 13-ig pc-re, és konzolokra is.

Én mostanában tértem vissza a játékba megint, miután már kicsit kezdtem unni Washington-t (Division 2) és benne a sok ikonokat. Ezt most teljesen HUD mentesen játszom, így most nekem egy felüdülés, és hatalmas élmény. Mint lopakodós játék szerintem elég gáz, mert az AI bamba, süket, vak, de amikor már végre észrevesznek akkor engage módban elég parázs tűzharcok tudnak lenni. Csak a helyett a fránya (un)intelligens automata fedezékrendszer helyett pl. a division-féle de jó lett volna ebben is. De már csak a lenyűgöző tájakat miatt is élvezet benne csak barangolni is. Van bőven hibája, de azok ellenére is nekem örök kedvenc, amihez rendszeresen visszatérek. Most is épp azzal megyek.

A hirhez: örülnék egy Ghost Recon, vagy Splinter cell bejelentésnek. A Blacklist tervben van, hogy a közeljövőben újrajátszom, mert az is nagyon jó kis game.

5.
5.
RangerFox
#1: 4500Ft 60-80 órányi tartalomért szerintem emberi.
4.
4.
kryszisz
#3: Nem is lenne ezzel semmi baj, én sem veszek teljes áron játékot, mindig megvárok valami 50-70%-os dealt, de arra várni éveket, hogy egy játék egy doboz cigi ára alá menjen, nem sértésből mondom, de a kicsinyesség mintapéldája. Ennél igazából még az is kevésbé lenne zsugori hozzáállás, ha inkább lewarezolnál mindent...lehet bennem van a hiba, de szerintem az ilyesfajta garasoskodás nem egy túlzottan pozitív tulajdonság, ne is csodálkozz, ha pár embert triggerelsz vele. Nyárlakóhoz hasonlóan nekem sincs veled bajom egyáltalán, de nem véletlen, hogy néha kapod az ívet:D
Játékhoz: ha lenne kivel tolnom Wildlands-et beszereztem volna már rég, mert alapjáraton nagyon tetszik a gém, főleg a gunplay, abban elég jók a Ubi címek.
1.
1.
crytek
Bárcsak legalább emberibb lehet majd végre a Wildlands ára
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...