Ghost Recon-bejelentést teasel a Ubisoft?

  • Írta: zoenn
  • 2019. május 4.
  • Teaser
Egy fiktív céghez tartozó weboldalt lőtt fel nemrégiben a Ubisoft, amely egy május 9-én esedékes bejelentést teasel. A Skell Technology ismerős lehet a Ghost Recon univerzumából, persze ettől még lehet, hogy más Tom Clancy-címről van szó.

Ahogy közeledik az E3, lassan beindul a kiadók marketinggépezete, így nem meglepő, hogy egy teaseroldalt lőnek fel a netre, amely egy közelgő sikercímet igyekszik jó előre beharangozni. Ezúttal a Skell Technology nevű fiktív cég weboldalát lőtte fel a Ubisoft, ahol egy május 9-én esedékes bejelentésnek ágyaznak meg. 

A Skell Technology egyébként a Ghost Recon: Wildlandsben is feltűnt, szorosan kapcsolódik Tom Clancy univerzumához, így nagyon is elképzelhető, hogy egy újabb játékot kapuk a licenc alapján. Fentebb az egyik menüpontban elérhető, civil drónokról szóló videót tettük közzé. 

Ha van egy kis szerencsénk, a régóta parkolópályán heverő Splinter Cell kerül elő. 

52.
Oldman
Frank..!
Ahaaa, köszi! Egyszer àllìtgattam ott az időpontot, de nem tudtam, hogy hosszan kell lenyomni a gombot a vègleges beàllìtàshoz. Akkor emiatt nem vàltozott semmi nàlam. Ma este ki is pròbàlom.
51.
FrankBlack
#50: bocs, dpad jobbra hosszan a redeploy
50.
FrankBlack
#49: Én is utálom ha éjszaka van :D
Xbox kontrolleren (szerintem ps4-en is) térkép, és ott mutatja bal alsó sarokban: Time of day selection. Dpad felfele változtatod az időpontot, balra hosszan pedig „redeploy”.

https://i.imgur.com/OGt7w3r.png
49.
Oldman
48 #
A napszakot hogyan lehet? Utàlom az iccakàt.
Az is a tèrkèpen àllìthatò? Pontosan hol? Lehet vaksi vagyok/voltam.
48.
FrankBlack
#47: Köszönöm. Na igen, a zene. Nem kicsit utánozza az egyik kedvenc zeneszerzőmet (Ennio Morricone) de jó. Amúgy a LoneWolf McQuade (Chuck Norris) 1983-as film zenéje.

Igen, a térkép. Tudtam, hogy megváltoztatható, de én leginkább annak az újitásnak örülök, hogy a napszakot is meg lehet most már változtatni.
47.
Oldman
FrankBlack!
De jò hangulatos videòt rittyentettèl össze hallod e!?
Meg a zene! Jò, mert nem rossz! :)
A fènykèp mòdot azèrt emlìtettem meg csupàn, mert a zavart dròn helyett ez működik, ugyanùgy repkedhetsz, mintha drònod lenne. Igaz ez csalàs az èn szememben, de nèha nagyon hasznos. A tèrkèp milyensège is màr megvàltoztathatò egy èlethűbb verziòra. Ezt tudtad? Tapi pad+bal oldali nyìl gomb a kontrolleren. Ez sokkal szebb, szìnesebb, jobb... szerintem.
46.
godach
#43: Nemnem bocsi. Több lap van megnyitva több kommenttel aztán valamiért a "LiquidSnake" nevű felhasználó csodára értettem, csak összekevertem a nagy sietségbe. Sorry
45.
FrankBlack
#36: Oldman

Bizony nagyon szeretek nézelődni a tájakon, és sokat sétálgattam fegyveremet eltéve az általad ismertetett módon:

https://www.youtube.com/watch?v=WomDTAWxKdY

A fotó módot nem próbáltam, nem szeretem egyik játékban sem. Inkább az „eredeti” játék közbeni pillanatokat szeretem megörökiteni, sima screenshot-ot késziteni.

Köszi a tippeket. Kipróbáltam a NEW mechanizmust, és valóban sokkal könnyebb a légi járműveket úgy irányitani. Én már régebben is rengeteget repültem a classic sémával, és szerintem szinte mindenféle repülővel mentem már. Itt egy kis izelitő a repkedéseimből:

https://imgur.com/a/85GoY
44.
Ps fanboy
#42: Abban van igazság amit mondasz, de ez még nem zárja ki azt, hogy egy jól sikerült single játékkal is lehet szépen keresni. És elég ha csak két-három ilyen single játékot tart fent modjuk a kövi genben az EA, mondjuk egy Star Wars, egy Dead Space, meg esetleg még valami. A másik vonalon meg onthatják magukból a szolgáltatásalapú mikrotranzakciós multi gameket. Ezzel visszanyerhetnék a renoméjukat, mert most is, azzal volt a baj, hogy csak az egyik tábort akarták kiszolgálni, pedig szerintem a játékosok nagyrésze vegyes izléssel rendelkezik. De ha mindkét idézőjeles tábor igényeinek eleget tesznek, akkor egyszerűbben tudják majd letolni a torkukon a mikrotranzakciós, meg az ilyen olyan baromságokat is. Én legalábbis így látom.
43.
Ps fanboy
#40: Most velem is ezt játszod? Azzal gyanúsítasz, hogy nem egy accom van? Pedig tudtommal csak ez az egy van, ugyanis nincs szükségem több accra ahhoz, hogy a véleményem elmondjam.Talán nem magadból kéne kiindulni. De az az igazság, hogy ezt már másoknak is felhánytorgattad, olyanoknak akik már jóval régebben itt vannak mint én, és ismered is őket. Fránya egy dolog ez a hosszútávú memória. Azt meg magyarázd már el, hogy mi volt abban bunkóság amit leírtam. Szerintem csak te vagy túl érzékeny, ezesetben így jártál.
42.
crytek
#39: Úgy is az lesz majd a konklúziójuk hogy ezzel az only singlevel jött be xy millió $ x idő alatt és folyamatos tartalom nélkül a kutya nem fog rá emlékezni 1 év múlva....addig egy multi only fossal 2 hét alatt termelnek annyi zsetont és évekig lehet nyomni bele a mikrotranzokat amit fizetnek.. :(
41.
Kawada
#34: Köszi a tippet, nem tudtam, hogy ki lehet őket kapcsolni. Így lehet adok még neki esélyt.
40.
godach
#31: Hiába elemezed. Vagy egy senkiházival van dolgod vagy egy fake accos valakivel, aki teljesen jól elvan köztünk, de könnyebb bunkó mód kifejezni magát más accal.
Szóval, lényegtelen.
39.
Ps fanboy
#35: Egyébként bennem még él a remény, hogy ez a DS még nincs lezárva. Az igaz, hogy az EA ebben a genben egy teljessen más úton járt, mint az X360/Ps3 idején, de talán a visszajelzések, és a Jedi Fallen sikerén (márha az lesz) felbuzdulva, visszatalál ahová kell és folytatják ezt az amúgy remek horror szériát.
38.
Ps fanboy
#31: Ja bocs, nem tudtam, hogy egy űrhajóssal beszélek. De pont erről van szó, hogy a helyszín nem volt nyomasztó, mert legtöbbször sivár volt, voltak benne jó részek, de inkább hullámzónak nevezném. És nem arról van szó, hogy folyamatosan félni akarok egy horrorban, de ha még az érdeklődést sem tudja fentartani a helyszínekből árradó atmoszféra, ott gond van. A 18 féle ellenfelet meg cseszheted ha a javarészük ötlettelen és már már röhejes mintsem félelmetes. Érdekes a Resi7 ben van kb 4 fajta ellenfél, és mégis félelmetesebb az egész játék, vagy ott a Resi2 remake abban sincs 18 féle ellen, mégis sokkal jobban működik. Ennyit arról, hogy kell e 18 féle ellenfél egy játékba úgy, hogy még az alap ellenfeleket sem tudják kellő fantáziával megalkotni. A játék lövöldözös részét meg hiába egyszerűsíted le egy hülye példával a te szintedhez. Ezafajta harcrendszer amit a DS ben kitaláltak, egy ficsőr akart lenni, ami szórakoztatóbb mint amit megszoktunk, ehelyett inkább lett frusztráló, és egyhangú a sajátmaga által állított szabályrendszertől.
37.
Oldman
FrancBlack!
Most nèzem csak, egèsz pofàs bazi " röpüllőd " van. :)
Ilyennel szerintem nem is repkedtem mèg, kipròbàlom majd. Gondolom el kell kötni valahonnan. No problem.
36.
Oldman
Ûdv FranckBlack!
Örülök, hogy neked is bejön a " cucc" ! :)
RDR 2 utàn kicsit visszaesès a grafi, de szemet hùnyok felette, mert imàdom ezt a sokak àltal szàmomra èrthetetlen mòdon lehùzott game-t ! Minden szavaddal egyetèrtek amit ìrtàl, valòban mimimum HUD-al igazi kihìvàs egy-egy küldetès, persze a teljes kiiktatàssal azèrt nem pròbàlkoztam eddig, jò ha làtom pl a lőszerek szàmàt, a tèrkèp nem fontos.
Egy frissìtès okàn van egy ùj fènykèp mòd! Ismered, pròbàltad? Nyomd le az L 3 R 3 gombokat egyszerre, ès oda viszed a kameràt ahovà szeretnèd. Ezzel csalni is lehet ott, ahol nem tudsz drònozni az elektronikus zavaràsok miatt, megfigyelheted a sunnyogò elrejtőzött ellensèget. :)
A külső nèzetet ùgy is megvàltoztathatod, hogy elteszed a fegyvered a hàromszög gomb hosszanti lenyomàsàval, majd az R2 gombbal plusz kèt fokozatot beàllìthatsz. Ha szeretsz nèzelődni a tàjon, akkor ezt mindenkèppen javasolnàm a szàmodra mikor gyalogolsz, a kèpminősèg is javul ezàltal, ùgymond a pixelek/felbontàs sűrűbbnek hat.
A menüben be tudod àllìtani azt, hogy milyen jellegű legyen a helikopter irànyìtàsi mechanizmusa. Èn a NEW-t hasznàlom, nem az eredetit, szerintem sokkal könnyebb ezàltal a heli terelgetèse. Pròbàld ki!
35.
kryszisz
#32: A második rész amúgy valóban jobb volt minden téren, főleg ami a protagonistát illeti. Plusz én a Mass Effect 2 miatt megkaptam az N7 rucit, ami nagyon badass módon nézett ki. A 3. rész viszont nagyon nem lett jó, az awakened DLC remek lett, belebegtetve egy király folytatás képét, de ugye sajnos abból nem lett semmi-.-
34.
Oldman
27#
Nincs mit szìvesen! :)
Ami tèny, a jàtèkban vannak nagyon egyszerű feladatok, ahol az enemy valòban nem tùl okos, viszont ahogy lentebb màr megemlìtettem, meg Kawada is szòl ròla, ez ne tèvesszen meg. Csapatban igenis jòl lehet tölteni vele az időt. Egyedül jàtszva meg a story-szàlhoz kapcsolòdò küldetèsek az erősek, főleg ahol lopakodva kell valamit elèrned ùgy, hogy ne vegyenek èszre, nagyon sok mindenre kell figyelned. De borìts fel semmit, ùgy ölj, hogy senki ne làssa hallja a cselekmènyt, ott öld meg az ellensèget, hogy a testet a jàrőröző katonàk ne talàljàk meg. Ha kell àramtalanìts, mert helikopterrel elmenekülve a helyszìnről a lègvèdelmi rendszer 90%-ban leszed. Haladj minèl alacsonyabban ha ezt nem tetted meg előzőleg, ott ùgy ahogy egyben marad a heli. Amit a jàtèkban imàdok, hogy a story küldetèseket nem szàmìtva ùgy oldod meg a feladatokat ahogy szeretnèd, lènyegèben korlàtlan a variàciòk szàma. Ha riaszt az UNIDAD akkor jobb ha menekülsz, de itt is vannak területenkènt nehèzsègi fokozatok, melyeket lehet làtni egy ikon segìtsègèvel.
33.
FrankBlack
#21: Szia Oldman!

Teljesen egyetértek veled. Én most teljes HUD nélkül játszom, így pedig még könnyebb fokozaton is izzasztó tud lenni, de nagyon élvezem. Jómagam is repülni szeretek inkább, a táj is gyönyörű tud lenni fentről.

Én tegnap azzal szórakoztam, hogy a Libertad Airport-ról próbáltam egy nagyobb gépet elcsórni. Egy párszor lelőttek, egyszer felszállás közben-közvetlen utána lőtték szét a gépet, és felrobbantam, egyszer meg mire mindenkit leszedtem a gépek a tűzharcban vagy megsérültek, vagy felrobbantak. Aztán végül sikerült:

https://i.imgur.com/RmPxDuK.png

De az öröm nem sokáig tartott, mert egy katonai bázis fölött elrepülve leszedtek egy rakétával :D Ezzel a géppel nem olyan könnyű kikerülni a rakétákat.


#23: Kawada: Szerintem érdemes solo-ban játszani is, én legalábbis úgy szeretek, bár igaz hogy az AI csapattársak szétbarmolják a játékot, de én korábban ezt úgy oldottam meg, hogy elzavartam őket jó messzire egy bokor aljába, és azt mondtam maradjanak ott, így nem zavartak, de már egy jó ideje menüből kikapcsolhatóak, hogy ne legyenek ott.
32.
Ps fanboy
#29: Ízlések és pofonok, de a második rész sokkal változatossabb helyszínek és ellenfelek terén, maga a légkör is sokkal ingergazdagabb. A fegyverek ballanszolását is sokkal jobban eltalálták, élőbbé tették a szereplőt, karaktert kapott, ezáltal emberibb volt, ami miatt jobban lehetett vele azonosulni. Isaac ruhájinak variációi is sokkal jobbak voltak, látványosabbak, a megrendezett jelenetek is epicebbek voltak. Konkrétan minden létező ellemére rátettek egy lapáttal. És ez nem vita tárgya.
31.
crytek
#28: Elemzem amiket írtál:

"Talán egyszer ilyedtem meg rajta" - Horror filmek ,horror játékok tonnaszám de inkább azt mondanám a 99%-uk nem arról szólnak hogy ha film 1.5-2 óra vagy ha game akkor 20 órán keresztül minden másodpercben rettegj.. Egy nyomasztó helyzet légkör atmoszféra is lehet horror mivel ez ez rohadt tág fogalom.. Ez kb ugyanolyan mint az Alien isolation ami szintén horror nos szerintem mg egy bújocska szimulátor NULLA para faktorral mert abban meg még egyszer sem lehet megijedni..

"de annyira üvöltött az ellenfeleken és a helyszíneken az ötlettelenség" Láttam én már igazi űrhajót is belülről...kurvára de mocskosmod nem arról szól hogy ott bizony léptem nyomom disneyland féle kavalkád van... Az ellenfelek? 17 féle enemy van egy horrorban ez több mint elég főleg ilyen zárt helyen.

" Ráadásul ez monotonná tette a harcot is, mivel állandóan vagy a lábukat, vagy valamelyik csápjukat kellett lőni, mert ugye a készítők elmondása szerint, pont a legtöbb játékban szokássá vált fejlövéseket szerették volna kiváltani valami változatosabbal"

- Valóban ? Jó hogy mondod hirtelen nekem is rohadt monoton lett a game világ létezése óta létező összes lövölde mert a frankért kell lelöni az ellenfelet hogy meghaljanak.. aztán meg hogy ilyenkor mire célzol kit érdekel dögöljön meg mind :)

"A helyszínek terén is sütött a fantáziátlanság, néhol zseniális volt, pl a hajóhíd, meg egy pár helyszín, de a legtöbbjét egyszerűen láthatóan nem tudták mivel megtölteni, dobozok, és fémfolyosók végeláthatatlan monotnításába fulladt az egész" Már leírtam fentebb.

Szóval igen baromságok..
30.
Mr.Dead
#29: Ez is hülyeség. A DS2 történetben, látványban, karakterekben, körítésben sokkal jobb volt mint az első rész. Amit nagy hibának hoznak fel, hogy az már akció játék igaz, csak azt felejti el mindenki hogy a DS1 második fele konkrétan ugyanakkora hent lett mint a sorozat maradék része. (Vagy csak én játszottam tök más játékkal mint a többség)
29.
Ultimate
#24: Szerintem te tévedsz a DS1 maximálisan megérdemelte a pontjait, a 2-ik rész jóval gyengébb volt. Baromságokat hordtál össze megint.
28.
Ps fanboy
#25: Mi a baromság? Az, hogy vannak akiknek kifinomultabb a receprtora a horrorokhoz. Meg ki mondta, hogy ez egy rossz játék, csak baromira nem olyan kiemelkedő ahogy te azt előadtad. Meg már megint ez a tőled megszokott általánosítás, hogy a "sajtó zabálta meg a népnek is tetszett." Olvastál te egy tesztet is annó a játékról? Csak mert egy csomó tesztben kiemelik ezeket a hibábat, amiket mondtam, még azokban a tesztekben is amik amúgy jóra értékelték, mert ezek a" hibák" ott vannak benne.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...