Így fest ultra beállítások mellett az F1 2019

  • Írta: sirdani
  • 2019. június 21.
  • Videó
Link másolása
Alig egy hét, és végre elrajtol a virtuális száguldó cirkusz idei évada, melyet most egy több mint háromperces felvételen csodálhatunk meg az esőben tocsogó, éjszakai szingapúri nagydíjon.

Az új videót a DSOGaming csapatának köszönhetjük, akik idő előtt letesztelhették, hogy miként is fut az F1 idei hivatalos játéka. Nos, az eredmény nem csak a látvány, de az optimalizáció tekintetében is remek lett.

A játékot maximális grafikai részletesség mellett futtatták egy Intel i7 4930K, 16 GB DDR3 RAM és egy Nvidia GeForce RTX 2080 Ti társaságában. A játék ennek megfelelően még a számítógépeket leginkább megterhelő éjszakai esős pályákon is atomstabil 60 fps-t produkált a legkisebb ingadozás nélkül.

A látvány tekintetében pedig tényleg jókora előrelepésnek lehetünk tanúi az F1 2018-hoz képest; a járművek és a pályák textúrái minden eddiginél részletesebbek, az új megvilágítási rendszer pedig lenyűgözően élethű lett, noha valós idejű sugárkövetést ezúttal nem kaptunk.

Az F1 2019 jövő hét pénteken, vagyis június 28-án jelenik meg PC-n, Xbox One-on és PlayStation 4-en.

16.
16.
logic5
#10: Édes istenem. Szted miért mutat 12-őt??? Nem HT miatt??? Az ilyenek miatt nem ér már sokat ez az oldal...
10.
10.
davidferi
Érdekes a you tube-on ennél a videónál azt írja a pc specs-nél hogy cpu: i7 4930k ami baromság mert az 6 magos a videóban meg 12 magot mutat. Ja meg fél milliós rtx 2080-al könnyen rakja ultrára a full hd is vissza tudja adni ezt a játékélmény mondjuk egy rtx 2070-el. Amúgy a grafika nem sokat változott inkább csak a fények meg a bevilágítás.
3.
3.
DarkLord
Az biztos, hogy egyre közeledünk a valósághoz a látványban. Amúgy általában a felhős vagy esős beállításokon hozza jobban a valóságot ez a játék vagy éjszakai fényeknél, mert a sima napsütéses futam az valahogy túl csicsás és nem igazán tükrözi a valóságot míg a kicsit szürkületes, sötétes esős körülmények baromira adják, hogy majdnem real life van. Ha visszanézem, akkor még mindig azt kell mondanom, hogy az első visszatérés a 2010-es game szerintem mai napig nagyon jól néz ki a sorozatban a többihez képest is (jó ehhez képest már kicsit más a helyzet, de simán megállja a helyét még ehhez is). Törésmodell meg ugye, mindig a duma, hogy ez nem roncsderbi meg a licensz miatt nem engedték meg, hogy törjenek a kocsik blablabla ezt persze pár évig be lehetett adni a népnek (persze ki hitte el? senki...) Nagyon tudnám értékelni a mindenre kiható törésmodellt is része a sportnak is...ez olyan, mintha a kosaras játékból kivennénk a zsákolást , ami ugye látványos egy törés ugyanúgy látványos mégha a pilótának és a csapatnak nem is kellemes, de a szurkolók imádják a törést. Na mindegy maradjunk annyiban törést valószínű soha nem kapunk rendeset a licensz szó mögé bújva a fizika legyen korrekt és akkor tényleg rendben lesz a játék ilyen látvány mellett.
2.
2.
shorty123
A látvány nem hagy kívánni valót maga után. A fizika, realitás, törésmodell stb. hát ezeket inkább hagyjuk
1.
1.
logic5
Az 1440p, mióta 4k?????? De egyébként a többivel egyetértek. Jó lesz ez!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...