A hivatalos bejegyzés szerint a fejlesztés mögött álló csapat elsődleges célja a játék tartalmi részének drasztikus bővítése. Ezen a területen korábban már megkaptuk a lovas összecsapásokra tökéletesen alkalmas Crossroads pályát, ám a nem is olyan távoli jövőben érkezik majd a zsúfolt utcákkal és városi harccal kecsegtető Feitoria, és a mediterrán kastélyok által inspirált Castello pálya is.
A játékmódok tekintetében kapni fogunk egy olyan ranked játékmódot, ahol majd mindenki megvillanthatja a kardforgató képességeit, illetve jön majd a házon belül „Ivasion” címre keresztelt játékmód is. Utóbbi a tervek szerint egy támadó-védő felállású, ostromszerű móka lesz, mely az eddigiekhez képest jóval hevesebb és zsúfoltabb összecsapásoknak ad majd teret, hogy még inkább átérezhesse minden játékos a középkori hadviselés hangulatát.
Mindezek mellett természetesen a játék egyensúlyán is gőzerővel dolgozik a csapat; tisztában vannak vele, hogy a tűzbombák a jelenlegi állapotukban nem sokat adnak a játékélményhez, sőt, inkább idegesítőek, így ezeket teljes mértékben átalakítják majd. Ugyanígy a lovak is túlságosan hatékonynak tűnnek, nagyobb tömeg ellen pedig különféle hibákat produkál a nyeregben ülő lovag hitboxa, úgyhogy még ezen is sokat csiszolnak a közeljövőben, akárcsak a fegyverek hatótávolságán és a harcrendszeren.
A Mordhau jelenleg PC-n érhető el, a játékról itt tesztünket pedig az alábbi linken találhatjátok.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.