Detroit: Become Human - túl a 3 millión

  • Írta: sirdani
  • 2019. október 5.
  • Biznisz
És még hol van a vége?! Éppen csak kezd esedékessé válni, hogy végre kiderüljön a játék PC-s átiratának megjelenési dátuma, miközben a PlayStation 4-es verzió újabb mérföldkövet átlépve még mindig hasít.

A Quantic Dream tweetje szerint a Detroit: Become Human világszerte több mint 3 millió példányban talált gazdára, ami a műfajhoz mérten remek eredménynek számít. Legutóbb 2018 decemberében kaptunk infót a játék eladási eredményeit illetően, akkor pont a 2 milliós küszöböt ugrották meg, szóval közel 10 hónap kellett az újabb egymillió példány értékesítéséhez.

Az eladások üteme pedig hamarosan akár a duplájára is nőhet, ugyanis lassan, de biztosan közeledünk a PC-s port érkezéséhez, melyhez nem is olyan régen egy teasert is kaptunk.

36.
JohnSpartan
#33: Ott a pont!

Néha jól esik ilyes fajta játékokkal is játszani és nem csak az agyatlan lövöldét tolni. Nem mondom hogy sok óra van ezekben de mindenképp megéri az àrát vagy megvárni a ps pluszos ingyenest.
35.
GAMEROD
#34: Jók ezek így, ahogy vannak. Nem véletlenül sikeres a Telltale féle Walking Dead, a Heavy Rain, Beyond 2 Souls, Man Of Medan, Until Dawn, Life Is Strange és még rengeteget lehetne sorolni. Előfordul hogy nem mindig az agyatlan akcióhoz van az embernek kedve, hanem egy minimális akcióhoz és több sztorihoz. Következő lépcsőfok már az RPG ahol kiegyenlített a sztori és az akció.
34.
Nyarlako
#33: Jobb lenne tényleg csak a döntéseket hozni a felesleges qte nélkül.
33.
GAMEROD
Látom vannak még olyan agyhalottak akik nem ismerik az interaktív film fogalmát. Mindig is népszerű stílus volt, nem kell állandóan tüzelni meg ugrálni, elég csak döntéseket hozni magával ragadó történetekben.
24.
Nyarlako
#23: Transistor sztoriját szerintem egyféleképp lehet, legalábbis én úgy tudtam. Oké, hagy helyet a fantáziának is azért, na meg a Dark soulsban azt szeretem hogy direkt kissé hézagos és magam tudom kiszínezni a hiányzó részeket a fantáziámmal, viszont ad az egészre egy keretet.
Nietzsche egy fasz, nem minden egzisztenciális kérdés hozzá vezethetö vissza, Taro saját stílusa sokkal inkább érvényesült benne.
SOMA beteg jó sztori volt, de mint játék sajnos hulladék.
Ha meg már jó sztori játékok amik játékmenetben sem szégyenkezhetnek meg müvészi értékben Bastion, Pyre, Hollow knight, Nihilumbra megvoltak?
23.
kryszisz
#21: Elég csak a SOMA egzisztencializmust erősen feszegető történetére, az Amnesia 2 társadalomkritikájára gondolni, vagy, hogy a Nier: Automata mennyit merített Nietzsche munkásságából. De ott van a Transistor többféleképp interpretálható története, vagy, hogy a Brothers: Tale of two sons milyen zseniálisan volt képes elmesélni egy szívbemarkoló történetet szavak nélkül, pusztán a látványra alapozva. Plusz a From software játékok pályadizájnja is megérne egy misét, ami építészeti szempontból van elég magas szinten, ezt még a művtöri tanárom is elismerte szakdolgozat védéskor, és ő sanszosan messze okosabb, mint mi együttvéve. Most így hirtelen ennyi jut eszembe intellektuális videójáték címszó alatt, bár gondolom te 2001: Űrodüsszeiát nézel reggel meló előtt, Sátántangót meg vacsora közben, akkor lehet ez neked így is kevés. Én mindenesetre képes vagyok meglátni a mögöttes értéket is az - arra alkalmas - játékokban a puszta szórakozáson felül, bocsánat, ha ezzel megnevettettelek vagy ilyesmi...
22.
Kawada
#6: Nem baromság, csak kb. olyan, mint amikor akciófilmet fikáznak, hogy sok benne a lövöldözés, az autós üldözés, a csöcsök és a káromkodás. :)
21.
Ooorky
#20: Intellektuális videójáték.
Az igen.
20.
kryszisz
#17: Pff.. akkor nem játszottál még intellektuális videójátékkal haver, semmivel nem marad le a többi médiumtól e téren, aki még mindig ezt hiszi, az nagyon lemaradt a Doomnál, vagy a CS 1.6-nál. Most kicsit máshol tart a naptár;)
17.
frankdelgado
Videojàtèkokkal jàtszani alapbol nem túl intellektuell tevèkenysèg, úgyhogy nem làtom a helyèt az arcoskodàsnak...
16.
KopyAti
#3: Akkor menjél agyatlanul lövöldözni, az való neked! ;)
15.
JohnSpartan
Eddigi legjobb interaktív játék a piacon szerintem! 99+ befejezése van a játéknak és igen is sokat kell irányítgatni. Természetesen a story, a karakterek és az interakció teszi ki a játék legnagyobb részét.

Akinek nem tetszik annak nem tetszik, akinek meg igen annak biztos favorit lesz... Ennyi!
14.
Aang
#12: Ez az interaktív mozi/ tv sorozat/játék, kicsit összetettebb és magasabb volumenű, mint az "igazi" game-ek. Sajnos egyesek még nem állnak készen erre. Egyszerűbb negyven órát lovagolni, meg kraftolni, meg egy gombot nyomogatva lövöldözni.
12.
Ultimate
#9: Ezzel az erővel egy fps:
Fordulj előre nyomd a gombot ravasz ravasz fordulsz ravasz néha qte fordulsz ravasz...

Hagyjuk már a faszságot. Döntések. Interrakció. Bőven van ott gameplay noha ilyen szinten sztorit és cselekményt máshogy nem tudsz előadni. A Beyondra rá lehetett mondani hogy nem sok a gameplay, de erre.... Mindegy. Toljátok. :)
11.
kryszisz
#10: Pontosan, egyetértek. Csak azt nem értem, hogyha tisztában vannak a QD munkásságával, hogy milyen játékokat csinálnak, akkor miért jönnek folyton az ilyen cikkek alá rinyálni, hogy "de ez nem is játék". Basszus, tele van a piac játékokkal, tolják mással, én se megyek a fifás cikkek alá vernyogni, hogy "de hát ez nem is igazi foci", mert nem érdekel. Amúgy meg megérdemlik a sikert, rohadt jó játék/interaktív film, kinek mi.
10.
Sandic1994
#6: Nem hiszem, hogy érdemes ezen vitázni, kb. mindkét félnek igaza van. Én mindig is úgy tekintettem a QD játékaira, mint egy filmre, amibe van beleszólásom, és nekem így is hatalmas élményt ad, viszont azt is megértem, aki azt mondja, hogy nem köti le annyira a figyelmét, bár ő valószínűleg nem a sztorialapú játékokat szereti.
9.
Ooorky
#8: Nézz rá, nyomd meg, menj oda, qte, nézz rá qte,néha egy kék-zöld-piros döntés.
"játékmenet"
8.
Ultimate
#7: Ez igaz a Beyondra. Ebben van bőven.
7.
Nyarlako
#6: Márpedig játékmenet tényleg csak alibi van benne és a sztori viszi el.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...