Hivatalos: PC-re is megjelenik a Death Stranding

  • Írta: fojesz
  • 2019. október 28.
  • Bejelentés
Miközben a PlayStation 4-tulajok tűkön ülve várják a Death Stranding megjelenését, a Kojima Productions szólt, hogy jövőre PC-n is tiszteletét teszi a Norman Reedus főszereplésével készült játék.

Habár a Sony úgy vigyáz az exkluzív címeire, mint a hímes tojásokra, az utóbbi időben több játéka is megjelent PC-re: a Journey az Epic Games Store egyik első címe volt, de itt debütált a Beyond: Two Souls és a Detroit: Become Human is, amit a jövőben várhatóan újabb anyagok követnek majd, köztük a holnap érkező ReadySet Heroes.

Mindezek (és a korábbi pletykák) ellenére valahol mégis meglepő, hogy a Death Stranding is megjelenik PC-re, ráadásul az átiratot már most, bő egy héttel a PS4-es változat megjelenése előtt leleplezték. A Kojima Productions tweetje szerint a számítógépes kiadás a jövő nyár elején várható, a kiadásban pedig az 505 Games fog segíteni nekik. 

Azt még sajnos nem tudjuk, hogy melyik digitális üzletekben lesz kapható a játék.

47.
Kawada
#46: Azért az arányokkal és a tempóval nagyon más a helyzet a két játék esetében. Autókázni 100-al, óránként 10 percet, nagyon más,mint ahhoz képest egy sokkal monotonabb patkódobogást hallgatni, ami egy sokkal lassabb közlekedési forma. Tényleg nem akarom ekézni a RDR2-t ebből a szempontból, de mire a "tutoriál" véget ér, többet lovagoltam, mint amennyit autóztam az egész Mafia sorozatban, viszont annyit játszottam kb. effektíve a játékkal, mint 2 Mafia küldetés alatt. És akkor még ott van a mások által említett "csak sétálni lehet a geci nagy táborban, ami nagyon lassú így" tényező is. :) És sok esetben bizony a lovaglás a "jéték"... Lovaglok 10 percet, hogy bemenjek egy krimóba, ahol megnézek 5 perc átvezetőt (ami egyébként kurva minőségi cucc), utána verekszek 2 percet, leütök 3 embert, majd megnézek megint egy 3 perces videót, ahol bebaszunk, hányunk, majd részegen, miközben tök homály minden, végigbüklödök 10 percen keresztül az egész krimón, mert keresem a havert, majd átvezető videó, felkelünk, és lovagolunk haza... Hát köszi... :)
46.
godach
#45: Valójában nem tudom, mert épp csak belelestem, de nekem ez a hasonlat jött le.
RDR csoportban viszont benne vagyok és azok a képek, amiket látok csodásak. Számomra a legszímpatikusabb, hogy a több száz kép alatt, egyszer sem láttam vagy éreztem azt, hogy ismétlődnek.
Az elsőt végigtoltam és nagyon megszerettem (A Red Dead Revorvert) is. Hátravan még az Undead Nightmare, de aztán megveszem ezt is.
45.
kryszisz
#36: Nagyszerű hasonlat, pacsi:) ahogy ott a kocsikázás, nézelődés adta a hangulat alapját, úgy itt a lovaglás, városban császkálás. Mármint, aki nem ezt várta egy openworld western játéktól, az amúgy mégis mit? Teljesen komolyan kérdezem. Nekem pont, hogy a lovaglás, vagy csak a sima séta a városokban adta a játék legjobb, leghangulatosabb pillanatait, freeroam még egy programban sem volt annyira élvezetes, eseménydús, mint itt. Ennek a játéknak tényleg csak az a fránya célzás a baja, de PC-n ugye ez is pipa lesz, mihelyst lesz gépem szerzem is be rá. Jó, nem leszek elfogult, aláírom, hogy a történetvezetés sem 10/10, viszonylag hamar kiderül, hogy a narratíva szerkezete nagyjából minden fejezetben ugyanazokat a köröket futja, ami elég kiszámíthatóvá teszi az egyes történéseket, de ezeken kívűl tényleg nagyjából hibátlan a cucc:)
44.
Duken
#38: Szélsősèges azt mondani rá hogy szar játék. Durván megosztó inkább. Főleg a régi mgs fannok fikázzák mert nem annyira a sztorira fókuszál. Kreativitás, játékmechanika, fizika szempontjából az egyik kegjobb ow játék a piacon.
43.
Neotechtr
#38: Ha spinoff-nak nézzük, annak teljesen jó és elfogadható. De nem spinoff-nak készült és nem is annak volt beharangozva, hanem a teljesen hivatalos MGS V : The Phantom Pain MGS saga utolsó résznek, ami körbezárja a történetet, meg úristen, meg minden és Big Boss vagy te és júj. Aztán egy kalap szar lett az egész, köze nem volt semmihez és a jó játékokhoz sem.
42.
Gykrizsi
#38: Persze megértem, nekem is van ezer dolog, amit mindenki leszól, de szeretem :)
41.
ADMlN
#24: Igen, azt a “speciális PS”-t DevKit-nek hívják.
40.
Ultimate
#38: Lehet hogy sokan ott kötöttek bele ahol lehetett, de a tényen nem változtat hogy pont a leírt főbb dolgok miatt a leggyengébb MGS rész és egyben az egyik leggyengébb openworld játék is. Tényleg a faék egyszerűségű Wildlands is változatosabb szórakozás noha gameplay mechanika egyes elemiben az MGS V agyonveri csak ez sajnos ha az összképet nézzük kevés. Ha nem Kojima neve lett volna mögötte és az MGS cím, durván lehúzták volna.
39.
godach
#38: Mondjuk azért...számozott résznél elég meredek ilyenekkel mentegetni a játékot, mint amivel te is. :/
38.
LiquidSnake
#26: Szerintem sokaknak azért nem tetszett és azért kötöttek bele ott ahol lehetett mert nem a régi MGS-ekre hajazott, és ebben igazuk is van de ez nem is egy "teljes értékű folytatás" hanem egy mondhatni spin off mint a Revengeance ezért szerintem megbocsájtható a változás. Persze nem azt mondom hogy tetszen bárkinek is, én csak egy kicsit védeni akartam mert nekem személy szerint nagyon tetszett, örülök hogy nem vetted támadásnak! :D
37.
Ultimate
#36: Aki nem éli bele magát a világba nem érdekli a felfedezés,nem érdekli semmi ami zajlik körülötte pláne ne fog fel semmit a beszélgetésekből avagy nem is érdekli, nomeg nincs a játékra leüléskor alsóhangon 3-4 órája hogy beszippantsa, annak unalmas is lesz. Aki viszont nézelődik,felfedez,kíváncsi hol mi van mire lelhet, érdekli a sok kisebb nagyobb sztori,beszélgetés,hülyéskedés a bandatagok és egyéb npc-k között amikből rengeteg dolgot megtudunk a tagok múltjáról az nem fog unatkozni. Szimplán arról van szó ahogy írod, hogy ki a célközönség. Itt tényleg nem csak annyi van hogy egy üres kietlen mindentől mentes semmiben sétálgatunk ahol fél óránként történik valami, mindezt azért hogy eljussunk mindig B pontba....
36.
godach
#35: Ezt a lovaglásos dolgot, sokszor olvastam már.
Számomra, annyira érthetetlen mint amikor a Mafia 2-nél nyavalyogtak a kocsikázás miatt. Pedig (számomra) pont ott is az adta meg a hangulatot. Bármennyire is "unalmas" volt, pont ez választotta el számomra egy pörgős akciójátéktól, nem beszélve arról, hogy tisztességesen meg volt csinálva (tempomat, büntetések, szabályok betartása stb)
Ott is azt mondtam, hogy akinek ez nem jön be az nem célközönség.
35.
Ultimate
#31: Az irányítás nem fos, súlya van az emberünknek (és a lónak) ez sokakat zavar TPS-ben nem szokás, olyas féle mint a Killzone mozgása egy doomhoz képest. A célzás ami problémás, a Rockstar konzolon sosem tudta belőni az analógot. AIM nélkül kibaszott idegesítő, AIM-al pedig könnyű mert megnyomod a célzást és kvázi az ellenfélre ugrik a célkereszt ha a közelébe "nézel".
Gameplay elem? Telis tele van vele ami mind mind a világ felépítéséből és a szabadságból adódik amiben gyakorlatilag elveszhetsz. A felfedezésben a vadászatban,halászatban,kincskeresésben,emberekkel való komunikálásban, Witcher 3 szintű mellékküldetésekben és még lehetne hosszasan sorolni... Nagybetűs változatosság.
Két komoly baja van a játéknak (és pár kisebb például a táborban a feleslegesen sétára kényszerítés), bár ebből az egyik nem baj hanem inkább emberfüggő.
A sok lovaglás és mászkálás ami hacsak nem éled bele magad a világába,nem szeretsz felfedezni,nem érdekelnek az NPC-k a párbeszédek és az a fullosan élettel és felfedeznivalóval töltött világ, akkor unalmas mert a ló lassú a terep meg hatalmas.
A másik és ez inkább felróható, az az említett célzás. Manuálba segítség nélkül analóggal szar. Akármit állítasz szar marad. Pontatlan,idegesítő,nehézkes. Segítséget bekérve vagyis aim-ot használva pedig könnyű. De annyira hogy hacsak nem vagy balfasz van jó fedezéked lazán ledarálsz egy hadsereget is. Maximum akkor kihívás így a játék ha nyílt terepen lepnek meg többen (értsd vagy 8-10 ellenfél minimum). Eképp a kihívás mint olyan, gyatra a játékban az AIM miatt. 5-6 ellenfél egyszerre gyakorlatilag a játékban nem ellenfél.
34.
adamsfamily
#29: A Witcher 3 pont egy kivétel,a Days gone-ról,pedig nem tudok nyilatkozni.
Az olyanokra gondoltam,mint például a Division 1-2,Ghost Recon wildlands,Dead rising 4,Just Cause 3-4.
Biztos sokan meg fogtok kövezni,de nekem az új God of war se jött be,pont az említett copy paste ellenségek és a világ üressége miatt.
Szép játék volt a története is érdekes,de a századik dark elf és az ezredik draugr agyonverése már kicsit unalmas volt,főleg ezzel a harcrendszerrel.
A Horizon például jó játék volt,de ott is az volt a probléma,hogy a mellékküldetéseket egy kaptafára készítették.
A Red dead 2 nem mondom,hogy szar lett,de annyi időt igényel az a játék,amennyi nekem nincs.Szerintem soha nem is fogom befejezni.
31.
Nyarlako
#30: RDR2ben van bármilyen kiemelkedö vagy legalább korrekt gameplay elem? Elhiszem hogy sztori meg grafika de mindenhol azt hallani fos az irányítás meg a harc is.
30.
Ultimate
#28: Legyen. Nem mindenki tud elveszi egy ilyen kaliberű játékban.
Nem tudom mi az egyoldalú, az MGS V abszolút nincs partiban az RDR2-vel semmiben ami az openworld műfajt érinti. Az MGS V egyetlen kiemelhető része a sztoriküldetéseken kívül a gameplay mechanika egyes elemei.
29.
Ultimate
#27: "ezek az openworld játékok szerintem évről-évre egyre szarabbak"

Erre azért jócskán rácáfolnak az olyan játékok mint a Days Gone, a Witcher 3, a Red dead 2... Ha a fejlesztőnek fekszik az openworld pálya és meg tudja tölteni rendes tartalommal akkor nincs baj. Ha viszont nem fekszik az OW műfaj na akkor jönnek az olyan játékok mint az MGS V....
Az egész MGS V-ről az érződik hogy Kojima megálmodta a gameplay mechanikát frankó AI-val és megoldásokkal...Viszont rohadtul nem tudott mit kezdeni a hatalmas nyílt tereppel így a sztori küldetések mellett feltöltötte azzal ami a Gorund Zeroes-ban egynek jó volt, de egy komplett játékban csak erre alapozni és ezt ismételgetni egyenlő a repetitív dögunalommal...Nem tudta feltölteni változatos tartalommal,a világát nem tudta feltölteni érdekes látnivalóval és élettel. Nincs benne semmi a sztori küldetések mellett csak a ground zeroes jobb és gyengébb pillanati ismétlődnek hosszú hosszú órákon át miközben egy dögunalmas kihalt terepen kóborolsz küldetésről küldetésre...
28.
godach
#23: Néha nem tudom mennyire lehet adni a szavadra. Olyan szinten képes vagy elfogult lenni játékok iránt függően attól hogy tetszik e neked vagy sem, hogy lehetetlennek tartom kiismerni az ízlésed. Míg egyes játékoknál hibákat nézel el, addig másnál mintha a szálkát is meglátnád.
Van egy nagyon jó cimborám, akivel van sok közös kedvencünk viszont az RDR2-ről nagyon rossz véleménnyel van. (Technikailag és sok téren ettől elismeri, viszont olyan hibákat hozott fel, amik engem pl nem zavarnak de teljesen jogos). Mondjuk az MGS-ről is hasonló véleménnyel van, mint te pedig az egész sorozatot szerette.
Persze no offense és tudom hogy mindenkinek maga felé hajlik a keze, csak feltűnő volt mennyire egyoldalúan nézed néha a dolgokat :)
27.
adamsfamily
#23: Szerintem sokszor érződött rajta,hogy egy félkész játék.Nekem tetszett is,meg nem is.
A játék harmadáig jópofa újdonság volt a nyíltterepen szaladgálas,de utána elég unalmas lett.A sztori vitte el úgy ahogy a hátán,de az is olyan hullámzó minőségű volt,mint a játék maga.
Lehet,hogy velem van a baj,de ezek az openworld játékok szerintem évről-évre egyre szarabbak.Beleölnek egy csomó pénzt,hogy elkészítsenek egy hatalmas térképet,de nem tudják normálisan megtölteni tartalommal és a játék túlnyomó részében semmi mást nem kell csinálni,mint A-ból B-be menni(és vissza),ugyanazért a 3-4 tevékenységért ledarálva a copy-paste katonákból álló sereget.
26.
Gykrizsi
#22: A japán dolgot apróságokra értettem, játékmeneti, UI, hasonló, amiről rögtön megmondod, hogy japán, ezeket nem szeretem annyira. Pl. egy Pesről is rögtön látni, hogy japán szerintem. Másrészt tény, hogy nem vittem végig, mert nem tetszett, de azért szerintem véleményt mondhatok róla. Le is írtam, hogy nem nekem készült lehet bennem van a hiba. Viszont lehetett hallani sokat hogy a történet nem az igazi, a lezárás is smonca, unalomig ismételt küldetések, stb. Számomra ezek olyan hibák egy játékba, amik okán nem kaphatna egy játék ilyen magas pontszámot. És azért nem kevés panasz volt a játékra, vagyis nem csak én gondolom így.
25.
Nyarlako
#24: https://www.psxhax.com/attachments/ps4-pro-neo-devkit-testkit-ofw-3-70-pictures-and-screenshots-4-jpg.1684/
24.
hedzsooo
#17: Miért, szerinted mégis min készítik el a PS játékokat, 1 speciális PS-n??? :D XD
23.
Ultimate
#22: Elég abba 10-20 órát beletenni hogy az ember rájöjjön mennyire ócska középszer az egész amit egyedül a gameplay mechanika egyes elemei húznak ki a merülő szarból és tesznek hangulatossá ideig óráig.... Én sajnos végigszenvedtem remélve hogy valami lesz....Nem lett...A közel 50-60 órámból 50-ben ugyan azt csináltam és ebből az 50-ból a 15-ik után kurvára untam.
A maraék 10 óra meg az a pár pálya és küldetés ami megmaradt MGS-nak...
Az MGS V az MGS széria legeslegalja...
22.
LiquidSnake
#9: "Hát nehéz megmondani, mert nagyon sokat nem játszottam vele", "Aláírom, hogy játékmenet terén nem vagyok nagy rajongója MGS szériának", "nem vagyok egy nagy japán fun, már a sétáló dobozok is nevetségesek voltak nekem egy ilyen játékban, de ezen túl is voltak apró dolgok, amik nekem túl japánok voltak, ha ez érthető így"

Ne értsd félre mert nem veszekedni akarok, de ezen mondataid alapján kb lényegtelen a véleményed az MGS V-ről. Persze hogy érthetetlen számodra, mert nem nyomtál bele akár 40-60-80-100+ órát és ez alapján nem értem miért mondod, hogy csak Kojima neve miatt kapott annyit amennyit. Én pl a Dishonoredet tolam kb fél óráig és letöröltem mert nem tetszett, de egyszer sem szóltam meg sehol, hogy nem értem miért tetszik az embereknek... Az meg hogy számodra túl japán... az MGS V-nek kb 0 köze van japánhoz, és nyílván nem a storyra vagy ilyesmire gondolok ezalatt.
21.
Duken
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...