Hasznos volt a Nioh 2 nyílt próbaidőszaka

  • Írta: szlav
  • 2020. január 7.
  • Hír
Link másolása
Emlékszünk még azokra az időkre, amikor a bétateszt fogalma nem reklámdemót, hanem tényleges technikai tesztet takart? A Team Ninja emlékezett, így tényleg hasznosnak bizonyult a Nioh 2 próbaköre.

A Team Ninja javára szóljon, hogy tényleg hallgatnak a játékosokra. Lezárult a Nioh 2 nyílt bétája, melynek keretei közt bármely PS4-es játékos kipróbálhatta az idén érkező soulslike-ot, Tom Lee, a Team Ninja kreatív direktora pedig a PlayStation Blogon számolt be arról, hogy a játékosok visszajelzései miként segítették a csapat munkáját, és részletezte azt is, hogy miként változik majd a végleges játék ennek fényében.

Lee hosszas vázlatpontokban ecsetelte a változtatásra váró játékelemeket, így ajánljuk, hogy látogassanak el a fenti blogra azok, akiket igazán érdekel a játék és játszottak a bétával is, de persze nagy vonalakban mi is összegezzük a fontosabb pontokat. 

Érdemes megemlíteni például, hogy a teljes játék egy bővített oktatószekciót kap majd, és a karakterkészítő is átalakul, hogy jóval részletesebben személyre szabhassuk a hősünket. A rengeteg balanszváltoztatás mellett változtatnak ezt-azt az ellenfelek mesterséges intelligenciáján, az online mód stabilitásán, néhány helyen módosítják a pályadizájnt, az ellenfelek elhelyezését és a kamerakezelést, valamint barátságosabb lesz az irányítás is - ez utóbbi főképp a célpontra lockolásnál érhető majd tetten.

Összességében elmondható tehát, hogy sok végső simítás vár még a játékra, de mi mindenképpen örülünk annak, hogy ezeket a megjelenés előtt, nem pedig hónapokkal utána kapja meg. A megjelenés egyébként március 13-án várható, egyelőre kizárólag PS4-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...