Hasznos volt a Nioh 2 nyílt próbaidőszaka

  • Írta: szlav
  • 2020. január 7.
  • Hír
Emlékszünk még azokra az időkre, amikor a bétateszt fogalma nem reklámdemót, hanem tényleges technikai tesztet takart? A Team Ninja emlékezett, így tényleg hasznosnak bizonyult a Nioh 2 próbaköre.

A Team Ninja javára szóljon, hogy tényleg hallgatnak a játékosokra. Lezárult a Nioh 2 nyílt bétája, melynek keretei közt bármely PS4-es játékos kipróbálhatta az idén érkező soulslike-ot, Tom Lee, a Team Ninja kreatív direktora pedig a PlayStation Blogon számolt be arról, hogy a játékosok visszajelzései miként segítették a csapat munkáját, és részletezte azt is, hogy miként változik majd a végleges játék ennek fényében.

Lee hosszas vázlatpontokban ecsetelte a változtatásra váró játékelemeket, így ajánljuk, hogy látogassanak el a fenti blogra azok, akiket igazán érdekel a játék és játszottak a bétával is, de persze nagy vonalakban mi is összegezzük a fontosabb pontokat. 

Érdemes megemlíteni például, hogy a teljes játék egy bővített oktatószekciót kap majd, és a karakterkészítő is átalakul, hogy jóval részletesebben személyre szabhassuk a hősünket. A rengeteg balanszváltoztatás mellett változtatnak ezt-azt az ellenfelek mesterséges intelligenciáján, az online mód stabilitásán, néhány helyen módosítják a pályadizájnt, az ellenfelek elhelyezését és a kamerakezelést, valamint barátságosabb lesz az irányítás is - ez utóbbi főképp a célpontra lockolásnál érhető majd tetten.

Összességében elmondható tehát, hogy sok végső simítás vár még a játékra, de mi mindenképpen örülünk annak, hogy ezeket a megjelenés előtt, nem pedig hónapokkal utána kapja meg. A megjelenés egyébként március 13-án várható, egyelőre kizárólag PS4-re.

25.
Kawada
#24: Szerintem toronymagasan a legjobb közelharc rendszerrel bír. Más kérdés, hogy a single kampány szar, online pedig szívesebben játszom mást és nem valami kezdő barát.
24.
Ganzer
#23: Ja, God of War se volt rossz. A For Honort nem próbáltam még, de a külcsín és a kivégzések brutál vagánynak tűnnek így videók alapján.
23.
Kawada
#19: Én a For Honor harcrendszerét látnám legnagyobb örömmel más játékokban. De az AC:Odyssey rendszerében is látok fantáziát (bár sok polírozás kellene még oda). És szerintem a God of War is nagyon jól ötvöz elemeket innen-onnan.
22.
Ganzer
#21: Jogos, ugyanez a Zelda botw is. Imádom azt is, de ugyanez a bolond stamina/health rendszere van. Sokszor csinálnak látványos harcolós videókat belőle úgy, hogy inkább lepakolnak előre egy rakás fegyvert és onnan kapkodják fel menet közben elősegítendő a fluiditást.
21.
Nyarlako
#19: DD harcredszer jó...de lerontja az hogy pause menüböl zabáld a füvet meg a gombát mert a stamina és heal rendszer rossz.
19.
Ganzer
#17: Jaja, igy volt.
Persze, tény hogy nekem sem volt kedvencem az a harcrendszer. Sőt, minden Witcherben max "elment" kategória volt számomra.
Ami nekem mai napig a kedvencem, az a Dragons Dogma harcrendszere. Nyilván szubjektív, nekem az az etalon realtime fight-ban, illetve varázsló skillekben.
Neked?
17.
Kawada
#16: Szerintem kifejezetten szar volt és idegesítő. Emlékszem, én úgy voltam vele, hogy bárcsak lett volna olyan mint a KOTOR-ban, hogy akkor hagyjuk a realtime szerencsétlenkedést. Ehhez képest a 3 harcrendszere legalább "semmilyen". Nyilván nem amiatt játszik az ember vele, de legalább nem is zavaró, de legalább látványos és fluidnak tetsző. És emlékeim szerint külön voltak a "figurák" az acél és az ezüst kardra is az 1. részben, és ezeket külön is kellett fejleszteni, hiszen amilyen mozdulatot egy witcher megtanul az egyikre, azt miért is tudná a másikon.
11.
Nyarlako
#8: A tartalom hiánya és az ujrafelhasznalt ellenfelek és területek nem tettek jót neki.
Talán a 2ben ezeket orvosolják , a karakterszerkeszto viszont Dragons dogma óta a legjobb amit láttam.
8.
Mr.Dead
#6: Mennyiben lesz másabb mint az egy? Ideig baromira élveztem, aztán azt vettem észre magamon hogy kezdem unni és azóta se vittem végig. Nem tudom mi gond volt vele, nekem talán az nem jött be hogy nem egy összefüggő világ hanem minden küldi után mehettem a feladat választóra és az megölte az egészet
2.
warrior1991
#1: Nem vagy ezzel egyedül .Két napig hadakoztam vele ,végül hagytam a francba.
1.
Nyarlako
Nioh 2 bétában abba a mongúz bossba beletört a bicskám. Vagy 50x nekimentem hiába, pedig maxoltam az elsö Nioht anno steamen szóval remélem azzal kezdenek valamit mert nem hiszem hogy ennyire szar vagyok benne de olyan üt mint egy kamion és követhetetlenül gyors meg kiszámíthatatlan nekem.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...