Hasznos volt a Nioh 2 nyílt próbaidőszaka

  • Írta: szlav
  • 2020. január 7.
  • Hír
Emlékszünk még azokra az időkre, amikor a bétateszt fogalma nem reklámdemót, hanem tényleges technikai tesztet takart? A Team Ninja emlékezett, így tényleg hasznosnak bizonyult a Nioh 2 próbaköre.

A Team Ninja javára szóljon, hogy tényleg hallgatnak a játékosokra. Lezárult a Nioh 2 nyílt bétája, melynek keretei közt bármely PS4-es játékos kipróbálhatta az idén érkező soulslike-ot, Tom Lee, a Team Ninja kreatív direktora pedig a PlayStation Blogon számolt be arról, hogy a játékosok visszajelzései miként segítették a csapat munkáját, és részletezte azt is, hogy miként változik majd a végleges játék ennek fényében.

Lee hosszas vázlatpontokban ecsetelte a változtatásra váró játékelemeket, így ajánljuk, hogy látogassanak el a fenti blogra azok, akiket igazán érdekel a játék és játszottak a bétával is, de persze nagy vonalakban mi is összegezzük a fontosabb pontokat. 

Érdemes megemlíteni például, hogy a teljes játék egy bővített oktatószekciót kap majd, és a karakterkészítő is átalakul, hogy jóval részletesebben személyre szabhassuk a hősünket. A rengeteg balanszváltoztatás mellett változtatnak ezt-azt az ellenfelek mesterséges intelligenciáján, az online mód stabilitásán, néhány helyen módosítják a pályadizájnt, az ellenfelek elhelyezését és a kamerakezelést, valamint barátságosabb lesz az irányítás is - ez utóbbi főképp a célpontra lockolásnál érhető majd tetten.

Összességében elmondható tehát, hogy sok végső simítás vár még a játékra, de mi mindenképpen örülünk annak, hogy ezeket a megjelenés előtt, nem pedig hónapokkal utána kapja meg. A megjelenés egyébként március 13-án várható, egyelőre kizárólag PS4-re.

26.
kryszisz
#18: Tartalmasabb?? Kattintani kellett egyszer attól függően, hogy milyen harcstílusban akartál küzdeni. Aztán meg kellett nyomni a bal egérgombot akkor, mikor a kurzor lángoló kardra váltott, ezt meg kellett ismételni ellenségtől függően mondjuk 5-6 alkalommal. Néha néha kellett jeleket használni a jobb egérgombbal, kb 1x vagy 2x egy küzdelem során. Tehát összegezve egy harc abszolválása a Witcherben kimerült 2 darab gomb mondjuk tízszeri lenyomásában. Hát, annyira tartalmasnak és mélynek azért ezt én nem nevezném:D Nem volt világbajnok harc a Witcher 3-ban sem, de ott legalább lehetett mondjuk védekezni meg vetődni, közel sem volt annyira statikus (és mindjuk ki: bénácska) az egész.
25.
Kawada
#24: Szerintem toronymagasan a legjobb közelharc rendszerrel bír. Más kérdés, hogy a single kampány szar, online pedig szívesebben játszom mást és nem valami kezdő barát.
24.
Ganzer
#23: Ja, God of War se volt rossz. A For Honort nem próbáltam még, de a külcsín és a kivégzések brutál vagánynak tűnnek így videók alapján.
23.
Kawada
#19: Én a For Honor harcrendszerét látnám legnagyobb örömmel más játékokban. De az AC:Odyssey rendszerében is látok fantáziát (bár sok polírozás kellene még oda). És szerintem a God of War is nagyon jól ötvöz elemeket innen-onnan.
22.
Ganzer
#21: Jogos, ugyanez a Zelda botw is. Imádom azt is, de ugyanez a bolond stamina/health rendszere van. Sokszor csinálnak látványos harcolós videókat belőle úgy, hogy inkább lepakolnak előre egy rakás fegyvert és onnan kapkodják fel menet közben elősegítendő a fluiditást.
21.
Nyarlako
#19: DD harcredszer jó...de lerontja az hogy pause menüböl zabáld a füvet meg a gombát mert a stamina és heal rendszer rossz.
20.
Ganzer
#18: Rendben, bocsánat.
19.
Ganzer
#17: Jaja, igy volt.
Persze, tény hogy nekem sem volt kedvencem az a harcrendszer. Sőt, minden Witcherben max "elment" kategória volt számomra.
Ami nekem mai napig a kedvencem, az a Dragons Dogma harcrendszere. Nyilván szubjektív, nekem az az etalon realtime fight-ban, illetve varázsló skillekben.
Neked?
18.
Ultimate
#16: De ki beszélt itt komplexről...Szimplán a W3-nál tartalmasabb....és ez csak példa volt...omg...
17.
Kawada
#16: Szerintem kifejezetten szar volt és idegesítő. Emlékszem, én úgy voltam vele, hogy bárcsak lett volna olyan mint a KOTOR-ban, hogy akkor hagyjuk a realtime szerencsétlenkedést. Ehhez képest a 3 harcrendszere legalább "semmilyen". Nyilván nem amiatt játszik az ember vele, de legalább nem is zavaró, de legalább látványos és fluidnak tetsző. És emlékeim szerint külön voltak a "figurák" az acél és az ezüst kardra is az 1. részben, és ezeket külön is kellett fejleszteni, hiszen amilyen mozdulatot egy witcher megtanul az egyikre, azt miért is tudná a másikon.
16.
Ganzer
#14: Hát nem tudom.. én sem éreztem komplexnek anno a Witcher első részét.
15.
Ultimate
#13: Te beszéltél komplexitásról én csak azt mondtam hogy kiherélték,mert kiherélték. Ahogyan a NIOH alfa után ezt is a siránkozók miatt.
14.
Ultimate
#12: Al első beta --> alpha volt.
A második beta-ra már durvá változtattak a harcrendszeren.

A Witcher 1-ben volt 3 különböző stílusod amiből számtalan ellenfélnél rohadtul nem volt mindegy hogyan támadsz, különben lazán levédte, vagy gyorsabb volt, megölt. Plusz varázslatok. A W3-ban ebből semmi nem maradt kábé csak a varázslatok. Bárkit lekardozol bárhogy egy egy ellenfelet leszámítva ahol szinte kötelező a varázslat.
A Nioh alpha-ban a harc hasonlóan épült fel,rohadtul nem volt mindegy kinek hogy mész neki. De nem csak maga az ellenfél és a fegyvere számított hanem az is hogy egy adott támadást például milyen kard technikával indít hogyan áll be,stb. Ez a második (beta)-ban teljesen kiveszett. Hanem hiszed noha csak wikipédia de ott is megemlítik hogy a második beta erősen revamped gameplay-t kapott....
13.
Nyarlako
#12: W1ben mi volt komplex? Három fele stilus, egyértelmű mikor melyik kell, többi ritmusra kattintgatás meg elsültsz néha pár jelet. Egyszerű volt mint a faék de nem rossz.
Az alkimia lett egyszerűbb ami nem is baj.
12.
Ultimate
#10: Pedig történt főleg hogy a Nioh első betája közel 1 évvel megjelenés elött volt.
W1-hez képest a 3 komplexebb? Mesélj még..:)
11.
Nyarlako
#8: A tartalom hiánya és az ujrafelhasznalt ellenfelek és területek nem tettek jót neki.
Talán a 2ben ezeket orvosolják , a karakterszerkeszto viszont Dragons dogma óta a legjobb amit láttam.
10.
Nyarlako
#9: Witcher 1 harcrendszeréhez képest a 3 is komplexebb.
Valósághű kardforgatás meg nem hinnem hogy lett volna az 1 betaban is, kétlem m hogy egy beta meg egy végleges game közt balanszon meg optimalizáláson kívül bármi komoly változás lenne.
9.
Ultimate
#6: Nem is a nehézség volt a mérvadó hanem az hogy az alap Nioh az első BETA-ban egy jóval valóságosabb tartalmasabb harcrendszert tartalmazott ahol az adott karfogásoknak és mozdulatoknak volt értelme vagyis nem védekezésre,kitérésre meg parryzásra épült az egész..
Ha úgy tetszik nagyjából úgy kiherélték a siránkozás miatt mint a Witcher 1-hez képest a Witcher 3 harcrendszerét. Ettől bizonyos tekintetben könnyebb (és jóval primitívebb) lett.
Nioh 2 beta-t még nem toltam.
8.
Mr.Dead
#6: Mennyiben lesz másabb mint az egy? Ideig baromira élveztem, aztán azt vettem észre magamon hogy kezdem unni és azóta se vittem végig. Nem tudom mi gond volt vele, nekem talán az nem jött be hogy nem egy összefüggő világ hanem minden küldi után mehettem a feladat választóra és az megölte az egészet
7.
Kawada
#3: Óóó... Helló, Battlefield 5...
6.
Nyarlako
#5: Ha a nehézség is olyan zseniális volt mint a 2 betaban nem baj mert az a boss nagyon beteg.
Már kinomban idéztem de úgy is hullott a többi játékos szinte azonnal.
Viszont a karakterszerkeszto nagyon príma. Grafikailag mondjuk nem fejlődött semmit meg az UI is copy-paste ugyanaz
5.
Ultimate
#4: Nem. Én most arról pofázok mennyire NEM volt hasznos az első részben a BETA ami után a siránkozásoknak köszönhetően mocskosul lebutult a harcrendszer...
4.
Nyarlako
#3: Játszottál a zseniális Nioh 2 bétával?
3.
Ultimate
Emlékszem. A NIOH 1-nek volt egy zseniális harcrendszere és nehézsége. Amit a sok siránkozás miatt az első beta után kukáztak és lett amilyen lett...Az is baromi hasznos volt....
2.
warrior1991
#1: Nem vagy ezzel egyedül .Két napig hadakoztam vele ,végül hagytam a francba.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...