Halo 3 - egy Xboxot is lezúztak a szebb hangzásért

  • Írta: sirdani
  • 2020. február 24.
  • Érdekesség
Link másolása
Azt már eddig is tudni lehetett, hogy a Halo-széria fejlesztői minden egyes epizód készítése során kiemelt precizitással kezelték a hangokat, azt viszont talán senki sem gondolta volna, hogy ehhez egy Xboxot vertek szét kalapáccsal.

Pedig így történt. Már legutóbb is furcsa dolgokat hallottunk a Halo Infinite hangeffektjei kapcsán, akkor egy mopsz segített be a fejlesztésbe, most viszont a törés, recsegés, ropogás és zúzás kapja a főszerepet. Azaz csak kapta, mivel az új videó a Halo 3 fejlesztéséről szól, ám az 1:05-től induló jelenet miatt még így is érdemes megnézni.

3.
3.
kopic
Fszert nem képesek visszahivni Martin o Donell-t zeneket komponalni uccso részhez. Ha már amúgy is a gyökerekhez térnek vissza. Szanalmas...
2.
2.
#1: Am bocs mindenkitől, hogy napok óta nem tudok egy mondatot sem leírni hibák nélkül, de full tré ez a billentyűzet. Holnapra visszatérek a rendes asztalimhoz, ahol a jó kis mikrokapcsolós billemmel másféle hibákat tudok majd csinálni.
1.
1.
Az már magában zseniális, ahogy a játékokhoz a SFX-et készítik. Érdemes megnézni a Batman-est is, ott is a csonttöréshez olyanokat műveltek, hogy tördelték szét a hatalmas friss zöldséget. De olyat is láttam, hogy a producer úgy vett fel új hangokat techno zenéhez, hogy egy fördőkádba belebaszott izomból egy fazekat.

Nagyon komoly.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...