Két éve mi is megírtuk, hogy az egykori Electronic Arts-alelnök és Battlefield-executive, Patrick Söderlund saját stúdiót alapított Embark Studios néven. Akkor konkrét terveket még nem közöltek, csak annyit, hogy jövőbe mutató technológiákat akarnak megálmodni. Tavaly már jelentkezett egy helyzetjelentéssel Söderlund, most pedig egy újabbal, amelyben mind a tavaly megkezdett első játékukról, mind a második projektjükről ír.
Az első projektjük tavasz óta a „gyártás” fázisában van, ennek az úgynevezett UXR-buildjéből láthattok egy képkockát fentebb – ez egy korai, félkész változat, amelyet azonban már a stúdión kívülieknek is bemutathatnak, hogy visszajelzéseket gyűjtsenek.
Az Embarknál a fejlesztés része, hogy minél több monoton manuális munkát tudjanak kiváltani, hála a procedurális generálásnak és a gépi tanulásnak. Söderlund szerint ha felszín-modellezésről vagy karakterkészítésről van szó, akkor a csapat művészei már napok alatt el tudják végezni azt a munkát, amihez régen hetek kellettek. Ezekről a módszerekről később több információt is megosztanak majd.
Néhány infómorzsát a stúdió második projektjéről is kaptunk, egy concept arttal egyetemben. Ez egy csapatalapú PvP-lövöldének ígérkezik, amely nagy hangsúlyt fektet a játékosok közötti dinamikára, a valósághű fizikára és a rombolhatóságra. Az Embarkban több FPS-veterán is dolgozik, de folyamatosan keresik az új fejlesztőket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.